מרצים לשירות לקוחות
מרכז המרצים של ביז-טק - במאגר תמצאו את מיטב המרצים המומחים המובילים בתחומם, בכל נושא שתבקשו. תוכניות מיוחדות להנהלה בכירה, לפיתוח מנהלים, להעצמת נשים ולצוותי עובדים. ההרצאות בכל תחומי הניהול השיווק והפיננסיים, תחומי האימון וההדרכה וכן בתחומי תרבות והעשרה. אם אתם מחפשים הרצאה, ליחיד או לארגון? השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בליווי הצעת מחיר מיוחדת למנויי ביז-טק.
.
שרון משה - מרצה על אימון אישי, אימון אישי באמצעות קבלה , מרצה מבוקש ואטראקטיבית
מחבר ערכות הדרכה , ספרים ע נושאי תקשורת בינאישית, אימון אישי , אימון למציאת זוגיות, סודות ויסודות תורת הקבלה
מרצה על שירות לקוחות WOW
רייכר גדעון, עיתונאי ומרצהמרצה מרתק ומלהיב בנושאי שירות לקוחות וייצוג תלונות הציבור
מנכ”ל SQ מומחים במחקר יישומי, בעל תואר שני במנהל עסקים,סגן אלוף במילואים אחרי תפקיד מג”ד, מדריך טיולים מוסמך,
והשנה גם סופר שבאמתחתו 4 ספרים שכתב. הבכור, ‘מבצע לורנס’
המלצות השבוע בזירת המרצים
יעל ארדסגנית אלופת העולם בג'ודומומחית ליזמות ופיתוח עסקי
חזרה לרשימה...
שם מלא: עידית ברשם חברה: אסלאם וערבית עם עידיתתחומי התמחות: הרצאות על החברה...
מהרצאותיו של אופיר בראל“אנחנו מוצפים במידע. מהפייסבוק, מהווטסאפ, מהאינטרנט....