ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
טלפון , סלולר וטלויזיה

חברת התקשורת לטלפונים סלולריים
תיאור: חברת yes שירותי לוויין- יס מספקת למנוייה שידורי טלוויזיה רב-ערוצית באמצעות לוויין, כולל שידורים דיגיטליים ושירותי טלוויזיה אינטראקטיבית. התכנים כוללים ערוצי סרטים, סדרות והפקות מקור, וכן ערוצים מישראל ומכל העולם במגוון רחב של נושאים - מחדשות ועד איכות חיים.
השכרת טלפון מומלצת לנוסעים לכל יעד. בין אם אתם נוסעים לצורך העסקים או הנאה זה חכם לשאת טלפון סלולרי איתך בזמן נסיעה. אנחנו נותנים לך את הזכות לשמור על קשר עם המשפחה, חברי או שותפים עסקיים, גם כאשר אינך 10,000 קילומטרים משם, אתה עדיין יכול לדבר איתם ולשמוע אותם ברור כמו אם הם היו ממש מעבר לפינה.
בזק בינלאומי יכולות ייחודיות בתחום פתרונות ה-IT לעסקים. הלקוח מקבל תכנון, הקמה, ניהול ותחזוק רשתות מחשוב ותקשורת משולבות המותאמות בדיוק עבורו. ניתוח סיכונים ופתרונות אבטחה מתקדמים, שירותי אחסון וגיבוי, אינטרנט לעסקים, פתרונות טלפוניה מנוהלים, וירטואליזציה, שירותי Help Desk ופתרונות DATA בינלאומיים. ...
אורנג' פרטנר , טלפונים סלולריים , אפליקציות , שירותי תקשורת
מירס תקשורת סלולרית
חבילות סלולר במחירי תחרות שיחות ללא הגבלה SMS/MMS ללא הגבלה גלישה באינטרנט 3G+ ללא הגבלה שיחות ל-54 מדינות ללא הגבלה
מסלולים מוזלים, טלפון סלולרי
חברת הוט מספקת שירותי טלוויזיה בכבלים, שירותי אינטרנט מהיר, שירותי טלפון, הזמנת סרטים בשירות הוט VOD, פתרונות תקשורת לעסקים וערוצי תוכן מגוונים במחירים אטרקטיביים.