ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
קורסי שירות לקוחות

ארגונים רבים משפרים את איכות השירות על מנת לעמוד בקצב השינויים המתמיד שמתווה הסביבה העסקית המתחרה .בכדי לשמור על יתרון תחרותי , על הארגונים למקסם את ערך הלקוח ע"י הגדלת ההכנסות , תוך מתן מענה לצרכיו .נמצא כי תוכניות לשימור לקוחות יכולות לשפר את אחוזי שימור הלקוחות , ובנוסף אף להשפיע על האסטרטגיה ...
בתוכנית: הגדרת תפקיד מנהל השרות בניית אסטרטגיית שרות לקוחות ויישומה איכות השרות וערך לקוח ניהול מערך השרות בארגון ניהול תהליכי שרות לקוחות ניהול ביצועים בשרות לקוחות ניהול המרכיב האנושי בשרות לקוחות דילמות ואתגרים של מנהל השרות טיפול בלקוחות קשים ותלונות לקוח סקרי שביעות רצון ...
בתוכנית שירות לקוחות פנימי וחיצוני לקוח פנימי וחיצוני – קווים לדמותו נקודות הדימיון והשוני בין לקוחות פנים ארגוניים וחיצוניים שרשרת השירות לקוחות – כשלים ופתרונות השירות האיכותי – למה כוונת המשורר? איפיון רמות השירות לקוחות הערכת רמת השירות – מישור מוחשי אובייקטיבי לצד מישור חוויתי ...
נושאי הקורס:במציאות העסקית של ימינו, שבה עוצמת התחרות הולכת וגוברת, החשיבות של שימור לקוח והגדלת כמות הממליצים גדלה, נושא השירות הופך מרכזי וחיוני להצלחה עסקית ומשמש לעיתים קרובות כיתרון תחרותי אסטרטגי. סיטואציה זו, מובילה להתפתחות המודעות הצרכנית לשירות, ובעקבותיה לפיתוח שיטות וכלים שמאפשרים ...
היום הראשון – מבוא בניהול השרות היום השני – התקשורת הבין-אישית בניהול צוות שירות היום השלישי – צוות נותני השירות כחלק ממערך השירות בארגון היום הרביעי – צוות העובדים כנכס בשרות הלקוח היום החמישי – סיכום ו"חזרה למציאות" ניהול זמן – כיצד לנהל את הזמן שלי בצורה אפקטיבית תוך התייחסות לפעילויות ...
קורס "שירות " מבוסס על האמונה כי בזירה התחרותית של ימינו, מה שמבדיל בין הארגונים והעסקים המתחרים הוא השירות. רציונאל: הקורס מקיף את תפקידו הרב-גוני של נותן השירות: ניהול העצמי, רגישות ללקוח ומציאת פתרונות. יתרונותיה של תוכנית זו היא במתן כלים ייחודיים וחדשניים בתחום השירות וחשיפת המשתתפים ...
נושאי הקורס: § התפישה הכוללת של ניהול השירות ללקוח. § איכות השירות וערך הלקוח. § מערכות מידע בשירות. § ניהול ותפעול מערכת השירות ללקוח. § המרכיב האנושי בשירות לקוחות. § שירות מוכר-השירות ותרומתו העסקית. § שירות אלקטרוני E-SERVICE. § "שיקום שירות" שיפור מערכתי בשירות. § סיור מקצועי במרכז ...
נושאי הקורס: § בניית אסטרטגיה כוללת. § בחירה והקמת מסד הנתונים. § אפיון דרישות וכריית מידע (CRM). § בניית תקשורת שיווקית. § התאמת האתר לצורכי המועדון. § בחירה וגיוס שת''פים. § תכנון טופסי הצטרפות ושאלוני משוב. § שילוב כלים קיימים. § יצירת נאמנות ותוכניות צבירה ועוד.
נושאי הקורס:§ תהליך הגיוס והקליטה: איך מפרסמים והיכן, ערוצי גיוס עובדים נוספים, עובד מביא חבר, לקוח מביא עובד, מרכזי הערכה, ראיונות אישיים, מבחני אישיות. § מהו פרופיל הנציג האידיאלי. § המשאב האנושי: הנעת עובדים, שימור ותגמול עובדים, גיוון התפקיד ומניעת שחיקה, פיתוח עתודה ניהולית, סגנונות ...
נושאי לימוד מצוינות בשירות כאסטרטגיה עסקית וכפרקטיקה ניהולית; עקרונות בעיצוב אסטרטגיות שירות מבדלות; בנייה וניהול של מערכות קשרי לקוחות; ניהול שירות – הלכה למעשה אסטרטגיות לשימור לקוחות ולהגברת נאמנות הלקוח; חדשנות בניהול קשרי לקוחות ועוד.
נושאי הקורס בחינת הממשקים הקיימים מול הלקוח בין המחלקות השונות בארגון מערכות וטכנולוגיות CRM הגדלת מכירות ובניית נאמנות לקוח: שווק ממוקד לקוח נאמנות לקוח נהול קשרי לקוחות הלכה למעשה: case studies