ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
קורסי שיווק

בקורס‭ ‬נפצח‭ ‬את‭ ‬עולם‭ ‬השיווק‭ ‬באמצעות‭ ‬סקירת‭ ‬הממצאים‭ ‬האקדמיים‭ ‬החדשים‭ ‬ביותר, ‬תובנות‭ ‬מחברות‭ ‬ישראליות‭ ‬אשר‭ ‬משנות‭ ‬את‭ ‬פני‭ ‬השיווק, מקרי‭ ‬בוחן,‭ ‬הצצה‭ ‬לסטרטאפים‭ ‬פורצי‭ ‬דרך, האקתון‭ ‬יצירתיות‭ ‬וסדנת‭ ‬כלים‭ ‬דיגיטליים‭ ‬מתקדמים‭ ‬וחינמיים‭ ‬ברשת‭.‬
השינויים שעובר תחום השיווק בשנים האחרונות, הינם מהותיים יותר מהשינויים שהתרחשו בכל העשורים הקודמים יחדיו: בסיסי מידע ואמצעי קומוניקציה, המאפשרים מעקב פרטני אחר לקוחות; מדיה חברתית המאפשרת לצרכנים להשפיע בקלות אחד על השני ולהתאגד מול חברות; מותגים הנמצאים תחת מתקפה; וטכנולוגיה שעתידה להקצין עוד יותר ...
אבחונים בתהליכי שיווק ומכירותתהליכי השיווק והמכירות מכסים את כלל התהליכים אשר נוגעים ליצירת הביקוש למוצרים/ שירותים ועד לסגירת העסקה עם של איש/ מערכת המכירות עם הלקוח.האבחונים בתחום זה מטפלים ביכולות הארגון בנושאים אלו, בתיאום ובסנכרון אל מול תחומים חופפים ובטיפול בכלל המרכיבים להנעת ...
זכיינות- העולם האמיתי כל מה שצריך לדעת כדי להקים עסק מצליח בזכיינות סדנא זו תספק את הכלים המעשיים על מנת לקבל החלטה מושכלת לצעד המשמעותי בחיים. ייחוד הסדנא שהיא כולה מוכוונת ליזם ומקיפה את כל הסוגיות המרכזיות הקשורות בקבלת ההחלטה על רכישת עסק בזכיינות .
תקבל/י כלים לתכנן ולהפעיל תכנית תגמולים כספיים לאנשי המכירות שלך שיניעו אותם לביצועי שיא לאורך זמן. - מהו פריון במכירות? - מה מודדים? - איך מודדים? - על מה מתגמלים? - איך מגדילים את תפוקת אנשי המכירות באמצעות תכנית תגמולים כספיים נכונה וחכמה?
תקשורת שיווקית (Marcom) היא הדרך להעברת המסר השיווקי ולהצגת הזהות הארגונית לעובדי החברה ולקוחותיה, והיא מהווה למעשה את הנגזרת הפרקטית של האסטרטגיה השיווקית של החברה.
נושאי ההרצאה מבוא- העצמת הפרט והארגון לפי שיטת A.C.M. יצירת המיתוג האישי וקביעת התדמית הרצויה. חידוד, ליטוש וחידוש המיתוג השיווקי הקיים (או לחליפין בניית חדש, במידת הצורך). המותג הכפול – יצירת המיתוג האישי והשיווקי המשולב.
בתוכנית :· עקרונות להפעלת Lead generation אפקטיבי · Lead generation כפלטפורמה לשיפור הדיאלוג והתיאום בין שיווק ומכירות · כיצד Lead generation משרת חברות הפועלות באמצעות מפיצים / ריסלרים / VARS ? · Lead generation כמתודולוגיה קריטית בשלב החדירה לשוק · זיהוי פרופיל הלקוח האידיאלי · טכניקות ...
נושאי הלימוד: · הצגה עצמית - כיצד להציג נכון את עצמך בצורה בטובה ביותר · הצגת החברה – יתרונות החברה ותפקידה. · סימולציות להצגה נכונה – כיצד ניתן להציג את החברה כולל דוגמאות של הצגה · התמודדות שאלות ותשובות – העברת מסר ברור ישיר, הרחבת אוצר מילים להתמודדות
בין הנושאים:זהות: מהפכת מותגי הזהות והמהפכה שתבוא בעקבותיה,שיחה: שיחות על מותגים off-line ו-on-line, צמתים: על מובילי דעה ו-social hubs,פלטפורמות: הדור הבא של טכנולוגיות מחוברות, קהילות מקוונות, למהפכות חברתיות,באז: ניתוח אנטומי. no logo כסף: מהפה לאוזן לכיס,
נושאים עיקריים:תפקיד השיווק בעידן הרביעי ותרומתו לפיתוח האסטרטגיה העסקית אסטרטגיה שיווקית-התפתחות ומגמות מגמות שוק בהווה ובעתיד התנהגות צרכנים בעידן של שיווק פילוח צרכנים אפקטיבי מעוגן במודלים פסיכולוגיים תפקיד המותג בשווקים שונים נכסיות המותג-מה עושה מותג חזק,מה מחליש אותו ...
נושאי הלימוד העיקריים תכנית הלימודים כוללת ארבע מודולות שתילמדנה במשולב לאורך הקורס: פיתוח עסקי ותכנון אסטרטגי מכוּון־שוק • יזמות, הקמת העסק הקטן, פיתוח עסקי • אסטרטגיה עסקית תחרותית בסביבה תחרותית דינמית • החלטות פילוח, בידול, מיצוב • מחקר שוק ומודיעין עסקי