ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
קורסי מכירות

קורס מכירות ב – שיטת ה – NLPהקורסים למנהלים ובעלי עסקים נבנו במיוחד עבורכם המנכ"לים ומנהלי השיווק והמכירות. מכיוון שאצלנו ב NLP לעסקים, אנו מכוונים תקשורת, השפעה ושינוי… קשה לנו לשים את האצבע על מה תהיה הטכניקה או הטקטיקה הטובה ביותר ליצירת השפעה ושכנוע, ולכן אספנו לכאן מספר כלים נרחב של ...
סדנא קולחת, מלאה הומור ותובנות, על השוק הקמעונאי הישראלי. על ספקים ...חנויות ..משווקים ולקוחות ומה שביניהם ...
תקבל/י כלים לתכנן ולהפעיל תכנית תגמולים כספיים לאנשי המכירות שלך שיניעו אותם לביצועי שיא לאורך זמן. - מהו פריון במכירות? - מה מודדים? - איך מודדים? - על מה מתגמלים? - איך מגדילים את תפוקת אנשי המכירות באמצעות תכנית תגמולים כספיים נכונה וחכמה?
הזמנה למחנה אימונים במכירות
,מקצוע מתגמל ומבוקש גם בתקופות משבר ,הובלת עסקאות גדולות ,התברגות בצמרת ארגון הייטק .שער לקריירה בנלאומי
טלמיטינג זה הדרך החסכונית ביותר והיעילה לעלות הכנסה עבור כמעט כל עסק.זה נכון לאדריכלים, בניית אתרים, בתי דפוס, רהיטים, מזון ומסעדנות, תחום הרפואה ובריאות הפה, תוכנה, קוסמטיקה ועוד... כל מה שצריך זה מספרי טלפון של הקהל יעד שלכם ויאאלה קדימה!
הסדנא מעבירה תהליכי פיתוח מיומנויות השפעה, שכנוע, ניהול, מכירות והתמודדות עם התנגדויות בחברות שונות במשק הישראלי - ממשרדי ממשלה ועד חברות הייטק, מארגונים גדול
נושאי הסדנא: בחלק הראשון, המנחה יבקש מהמשתתפים " לקחת" את כל אחד מ 8 מרכיבי הליבה של העיסוק בניהול מכירות ולחשוב עליו בדרכים אחרות ושונות. המנחה יציג בפניכם מספר דרכים לחשוב, ימריץ ויתרגל אתכם, באופני חשיבה שונים. המטרה לעורר אתכם, להיות מודעים לאופני חשיבה שונים ולאפשר לכם להכיר, לתרגל, להפנים ...
נושאי הקורס: תפקיד ותחומי אחריות למנהלי מכירות ארציים ואזוריים קריאהה מיטבית של מנהל המכירות את השטח ניתוח סביבה ופילוח שוק להתאמת אנשי מכירות יעדי מכירות אישיים למנהל המכירות הליך קליטת אנשי המכירות, ניתוח עיסוקים, ראיונות התאמה ליווי והדרכה ניהול ישיבת מכירות סגנון תקשורתי של מנהל המכירות ...
יצירתיות במכירות - סדנה חווייתית -כמה פעמים מצאת את עצמך עם לקוח "קשה" שהיה קשה ל"פצח" ? איך לשכנע ולמכור יותר? איך לטפל בהתנגדויות? איך להיות יצירתיים במכירות?בהרצאה החווייתית תקבלו תשובות לשאלות אלו תוך שילוב fun והומור עם כלים יישומיים לתוצאות במכירות .
בתוכנית :· עקרונות להפעלת Lead generation אפקטיבי · Lead generation כפלטפורמה לשיפור הדיאלוג והתיאום בין שיווק ומכירות · כיצד Lead generation משרת חברות הפועלות באמצעות מפיצים / ריסלרים / VARS ? · Lead generation כמתודולוגיה קריטית בשלב החדירה לשוק · זיהוי פרופיל הלקוח האידיאלי · טכניקות ...
בתוכנית : ·עקרונות להפעלת Lead generationאפקטיבי ·Lead generationכפלטפורמה לשיפור הדיאלוג והתיאום בין שיווק ומכירות ·כיצד Lead generationמשרת חברות הפועלות באמצעות מפיצים / ריסלרים / VARS? ·Lead generationכמתודולוגיה קריטית בשלב החדירה לשוק ·זיהוי פרופיל הלקוח האידיאלי ·טכניקות מגוונות ...
בתוכנית: הגדלת מספר הלקוחות הגדלת אחוזי סגירת העסקאות חסכון בעלויות השיווק הגדלת מחזור המכירות תוך הקטנת עלויות הפרסום הגדלת נתח השוק מול המתחרים הגדולים מיצוי פוטנציאל הקנייה המלא של הלקוח איתור הלקוחות הטבעיים של העסק הספציפי שלך מיתוג המוצר ו/או החברה טלמרקטינג – ביצוע מקצועי ...
נושאי הקורס: פיתוח יכולת תשאול, הקשבה ושכנוע, ניהול מו"מ מנצח, טיפול בהתנגדויות, טכניקות לסגירת עסקה, סימולציות במכירה וסגירת עסקה, ניתוח אירועים מהשטח. מתודולוגייה: הקורס יתבסס על הרצאות משותפות, בשילוב סדנאות, תרגול אישי וקבוצתי, דיונים קבוצתיים, ניתוח אירועים ועוד.
נושאי הקורס: § המעבר מאסטרטגיה שיווקית למכירה אישית. § מנהל המכירות - תפיסת התפקיד וסגנון אישי. § התכנון -הכנת תכנית עבודה, תחזית מכירות, היקף ומבנה כח המכירה. § זיהוי לקוחות פוטנציאלים ותכנון כלי בקרה פוטנציאליים. § ביצועים מול יעדים.
שיעור ראשון – ההכנה למכירה שיעור שני – טקטיקות מכירה שיעור שלישי – המשך טקטיקות מכירה שיעור רביעי – אימוני מכירות + ניהול משא ומתן . שיעור חמישי – המשך אימוני מכירות – סימולציות . שיעור שישי – סגנונות תקשורת סיכום הקורס – סיכום, חלוקת תעודות וחוברות קורס .
נושאים הנלמדים:שיעור ראשון: הכרת עולם הטלמרקטינג. שפת הגוף הטלפונית. הכרת סוגי לקוחות. מבנה שיחת מכירה. שיעור שני: בניית אמון עם הלקוח הפוטנציאלי. הכרות עם הלקוח וזיהוי צרכים. טון דיבור. ההצגה האיכותית של מוצר/שירות. שיעור שלישי: שיפור יכול ההקשבה ללקוח. שיטות לסגירת ...
נושאי הלימוד :o טקטיקות מהירות לבניית אמון – ספק לקוח . o שימוש בשפת הגוף כחלק מהמכירה. o ביצוע Spin מכירות ללקוח. o זיהוי צרכים פנימי, חיצוני ופסיכולוגי . o הצגה מוכרת של מוצר / שירות. o טקטיקות וטיפים לביצוע סגירה יעילה. o הטיפול היעיל בהתנגדויות לרבות מחיר
הקורס מקנה למשתתפים בו את המיומנויות הקריטיות לביצוע תהליך מכירה אפקטיבי תוך יצירת יחסי קרבה ואמון עם הלקוח, איתור צרכים והתאמת המוצר לצרכים אילו. כמו גם, הקורס עוסק במכירה איכותית לצד מכירה כמותית וההשלכות לטווח ארוך עבור הארגון ועבור הלקוח . בתוכנית - מיומנויות וכלים בסיסיים בתהליך המכירה - ...
נושאי הקורס: כיצד לבנות צוות מכירות מנצח סדנת תכנון מערך המכירות גיוס, מיון והשמת אנשי ומנהלי מכירות מצליחנים. כיצד להוביל ולנהל את צוות המכירות להצלחה? חלק א' - סדנת קביעת יעדים כמכשיר להמרצת הצוות חלק ב' – סדנת הדרכה בארגון כאמצעי להשגת מקצועיות ותמרוץ ההון האנושי חלק ג' – פיתוח ...