ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
כרטיסי ביקור מרצים מועדון TLC

 

 
ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
פורטל ספקים דיגיטלי  B2B - עסקים מרצים ויועצים

 

נעים להכיר - החברים במועדון המרצים TLC ! 

לפניכם כרטיסי הביקור של חברים שהצטרפו למועדון הנכבד של המרצים ומובילי הידע TLC. 
כאן תוכלו להכיר את פעילויות החברים וליצור עמם שת"פ. אם אינכם חברים עדיין , תוכלו להרשם עכשיו למועדון המרצים בחינם! ולקבל בונוסים שווים ביותר וגם לצטרף לתחרות מרצה השנה.  

 

המרצים המיוצגים במאגר מקבלים חשיפה שיווקית דיגיטלית "רב-ערוצית" במקום אחד. 
ההופעה במאגר מיועדת למרצים מומחים ויועצים  אשר רוצים להגדיל את החשיפה שלהם ללקוחות חדשים, לקניינים ארגונים ומקבלי החלטות בארגונים.

 

* מרצים יועצים - לא נרשמתם לתחרות אבל רוצים לקבל חשיפה ב"מרכז המרצים" ?

 

         1 MARZIM INDEX 3     

 

J-PARTNERS   J-COMP   1 MARZIM INDEX  J - CANDIDAT

 


אימון נוער וסטודנטים עם הפרעת קשב וריכוז
סרטוני לימוד לאקדמיה בשיטה ייחודית להצלחה בבחינות
נורית מעטוק - עורכת דין פלילי, תעבורה ואתיקה
תחומי התמחות: תחום היופי קוסמטיקה ואסטטיקה
שינויים וצמיחה דרך ארגון ועיצוב פנים
יחסי ציבור ויצירת תוכן, שעוזר ללקוחותיו לממש את מטרותיהם העסקיות, לחשוף רעיונות, מסרים ומוצרים וליצור אפקט משמעותי בקרב קהלי היעד שלהם.
הרצאות בנושא דנא וחקר שורשים. כל מה שקורה בעולם הגנאלוגיה הגנטית. מאמרים, מחקרים, חידושים והכל מונגש בעברית.
"עיצוב תדמית" מתמחה במתן הרצאות וסדנאות בנושאי תדמית אישית ועיסקית, שפת הגוף ותקשורת בין-אישית.
בשנת 2017 הקמתי את לקטים ציידים חוויות במטרה להנחיל את תרבות הליקוט בישראל. בלקטים ציידים חוויות הפעילות בטבע מאפשרת ריפוי מדהים לילדים ומבוגרים. לא רק שלזמן נטול מסכים יש ערך בפני עצמו, אלא גם שלאדמה לעצים וצמחים יש הרבה מה ללמד ולתת לנו.
הרצאות על החברה והתרבות הערבית
תחומי התמחות: אימון אישי זוגי וכלכלי. מאבחנת באיריס דיאגנוז מהיכן מגיעים הקשיים והבעיות והאלרגיות. פסעכותראפיסטית רגשית וקוגנטיבית. טיפולים לשחרור שרירים גב רגליים ועיוותים. מנהלת אקדמית במרכז חרדי תכלס לנשים ובנות ללימודי העשרה ופסיכותראפיה ונלפ ומרצה ומלמדת איך לפתוח עסק מאפס.
יעוץ כלכלי למימון ופיתוח עסקי אסטרטגיה עסקית, כניסה לפלחי שוק לשיפור ריווחיות, ניהול פיננסי, תכניות עסקיות, הדרכת מנהלים, הבראה והתיעלות, שיפור תזרים מזומנים, גיוס אשראי מקרנות ממשלתיות וחוץ-בנקאיות
מהרצאותיו של אופיר בראל “אנחנו מוצפים במידע. מהפייסבוק, מהווטסאפ, מהאינטרנט. רמות השכלול של הזיוף הופכות להיות הרבה יותר גבוהות. איך נוכל לזהות ולהתמודד עם פייק-ניוז?”
דבורה נוי (P.Hd) מאמנת אישית ועסקית בכירה, עוסקת באימון מאז 2001, בוגרת לימודי ע"ס ומדעי ההתנהגות, עוסקת באימון ובנושאי הדרכה, העצמה, פיתוח ועידוד צוותי עבודה ומנהלים ליצירת השגיות והצלחה בחיים ובעבודה תוך אימון האנשים כיחידים ו/או בקבוצות.
מומחה לסטוריטלינג עסקי, עוסק בהדרכה של נשות ואנשי עסקים, מרצים ומלווה לקידום עסקי ואישי בסדנאות, ובאופן פרטני. עוזר לעצמאיות ובעלות עסקים להוציא את הקול של העסק שלהם דרך סטוריטלינג עסקי.
כלים לשיפור וחיזוק השינה הזכרון והחלומות הרצאות מקוריות - מפגשי העשרה-הרצאות תוכן בבתי מלון כנסים וימי כף
הרצאות חווייתיות וייחודיות: "חיים דרך קולנוע". 35 נושאים של קונספט ייחודי של הרצאות העשרה על נושאים מן החיים בשילוב קטעי סרטים. "חווייה מהסרטים" מתי בכית, צחקת, התרגשת בסרט שראית? מתי חשבת רבות לאחר שעזבת את אולם הקולנוע, והסרט לא הרפה ממך? זה בוודאי קרה לך: הדבר הנפלא הזה כשסרט נוגע בך, בחייך. ...
טיפולי NLP מתקדמים ודמיון מודרך. ליווי וייעוץ לבכירים. הרצאות וסדנאות לאירגונים. ייעוץ וליווי שיווקי לשכנוע והשפעה בטכניקות תת-מודע.
הרצאות השראה, העצמה ושבירת סטיגמות
עמוד 2 מ- 5