ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
-->
פסטיבל מספרי סיפורים

פעם זה היה מדע בדיוני היום זה מדעי. האסטרופיזיקאים מגלים עולמות, גלקסיות, חורים שחורים, כוכבים מתפוצצים ועוד כהנה וכהנה תופעות קולוסליות ביקום. בזמן שאנחנו חיים את חיינו הקטנים היקום ממשיך להתפתח בגדול. סיפורים גדולים משאירים מקום לעולמנו הקטן! התרגשות קוסמית!
מה קרה לנו במשך עשרים השנים האחרונות. איזה סיפור היה הסיפור של עשרים השנים? מה היה הסיפור הכי מצחיק מאז 1993 שעבר עלינו? מה היה הסיפור הכי מדהים? בואו לעשות את ספירת מלאי הסיפורים שלכם יחד עם וותיקי הפסטיבל! יהיו סיפורים קורעים מצחוק.
מה הוא המנוע מאחורי צחוקן של נשים?מהו הקוד הסודי של הנשים שעושה להן לצחוק?מדוע זה שכשנשים מבלות יחד הן צוחקות יותר? סיפורי נשים העושים טוב לבריאות ומחזקים את הקשר.
מיוחד לפסטיבל! אורנה בנאי ורמי ורד מבצעים מספר רב של דמויות. אורנה מבצעת בין שאר הדמויות המוכרות לנו ממופעי סטנד אפ שביצעה בטלוויזיה לאורך השנים: לימור, טטיאנה הופמן, ג'ודי ניר–מוזס ועוד... ורמי ורד מביא את המיטב.
יעל קפיטולניק, תיקח אתכם למסע מרתק בנבכי עברה שיצבע את חייכם בצחוק ודמע, ברגעי אושר וברצון לעוד. אישה שחלומה התגשם. מופע סטנד-אפ שהוא דרך חיים אנושי הנרקם מול הקהל באופן שוקק וחי, אוחז בהיסטוריה הפרטית של אחת מיוחדת אשר אין כמותה על בימות הארץ.
מופע הבוחן בהווה - איך העבר ייראה בעתיד. מופע מוסיקלי, נוסטלגי, אקטואלי וסאטירי. פרודיות מוסיקליות, בצד שירים שכולנו אהבנו .
איך לחיות את החיים עם שמחת חיים, התלהבות, הרגשה טובה, בריאות, ביטחון, תענוג, שביעות רצון, שלוות נפש ואהבה. לני רביץ בשיתוף ישיר עם הקהל מדבר על המסע האישי שלו לגילוי הסודות לחיים מאושרים. מצחיק, מרגש ומהנה מעבר לכל דמיון.
הרומנים נותנים צבע לחיינו בישראל והרבה מאוד נשמה. מי שלא היה בחגיגה רומנית, לא ידע שמחה מה היא. בואו לקחת את החיים כמו שהם, עם הרבה טעם טוב וקריצה לימים טובים יותר. ערב לפי מסורת יהודי רומניה, עם צביטה צוענית בלב והרבה חוכמה יהודית. אין כמו השמחה הרומנית!
מה מדרבן את בוקי נאה להגיע למקומות שאנחנו מעדיפים לברוח מהם? מה קורה מאחורי הקלעים של עולם שאנחנו לא היינו רוצים להיות חלק ממנו. בוקי נאה וחבריו לוקחים אתכם לעולם החושך הגדול, שיגרמו לכם לחזור אל האור שבחייכם!
צמד הקומיקאים המוביל בישראל, כוכבי התוכנית "ארץ נהדרת" אשר הטביעו את חותמם בפניה של תרבות הבידור בישראל, במופע חדש וקורע מצחוק.
דיאלוג על אהבה בין סופרים ופילוסופים לבין אנשים שתרגמו את רגשות האהבה לצלילים. אהבה אפלטונית וההשתוקקות ל"חצי השני" אהבה ואמונה על פי קירקגור, סיפורי צ'כוב-"גברת עם כלבלב" ו"נשמה טובה", לב טולסטוי וענייני הלב, מרסל פרוסט בעקבות האהבה האבודה.
גורי אלפי לא דופק חשבון לאף אחד! חוץ מהמשפחה כמובן.. ואולי גם לממסד הדתי.. ואנשים עם שומות.. ורואי חשבון.. ודייגים.. וציידי נאצים.. אבל חוץ מהם, הוא לא דופק חשבון לאף אחד! קבלו הצצה לעולמו הפנימי המהיר, המצחיק והמשונה של גורי אלפי. אחד הקומיקאים המשפיעים והמוערכים בישראל עפ"י סקר שהוא ערך בעצמו ...