ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות-העסקיות-של-השבוע-הטריבונה 26 במאי 2022

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

44

INDEX BIZTEC 

 החדשות העסקיות של השבוע 

טריבונה - 26 למאי 2022

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 
אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

מאת: בלה דיאמנט 

  

 

מותג הפסטה האיטלקי ברילה עולה עם פעילות דיגיטל בהשתתפות השף אהרוני ובתו תמרה, לרגל השקת סדרת מוצרי פסטות חדשות לחג שבועות. מי שנבחרו לאחר בדיקה מקיפה של השוק הם השף ישראל אהרוני וביתו תמרה שיככבו בפעילות אשר תכלול הכנת 6 מתכונים שונים וטיפים להכנת פסטות ומנות מיוחדות לרגל החג. הפעילות תעלה בשבוע הקרוב וכוללת צילומי וידיאו של הכנת המנות וכתבות תוכן. כמו כן, הפעילות תעלה בנכסים הדיגיטליים של המותג בישראל, במגזין של ברילה ובנקודות המכירה.

 1 AHARONI

קבלת פנים חגיגית ערך השבוע רון חולדאי ראש עיריית תל אביב בתיאטרון הקאמרי, לעשרות שגרירים ושגרירות של לשכת הכנסים של עיריית תל אביב-יפו, הפועלים בהתנדבות, מייצגים את לשכת הכנסים בעולם ומסייעים למשוך עוד ועוד כנסים בינלאומיים לתל אביב-יפו, בתחומי הרפואה, המדע והטכנולוגיה, החדשנות ועוד. באירוע השתתפו בכירים מתחומי הרפואה, ההנדסה, המחקר, החקלאות, המדעי החברה, התרבות ועוד וכן השותפים של לשכת הכנסים של עיריית תל אביב-יפו: אקספו תל אביב, התאחדות בתי המלון של תל אביב רבתי וגם חברות ארגון כנסים הפועלות בזירה הבין-לאומית. בין המשתתפים שגדשו את האירוע והוזמנו גם לצפות בהצגה של התיאטרון הקאמרי, “מותו של סוכן”, היו גם פרופ’ עידית מטות מביה”ח איכילוב ופרופ’ ערן סגל ממכון ויצמן, ד”ר דנה דנינו מבית החולים סורוקה, ציפי ברנד סגנית ראש העיר ושרון לנדס פישר מנכ”לית עיר עולם ותיירות. בתמונה (מימין לשמאל): מנכ”ל עיר עולם ותיירות שרון לנדס-פישר, פרופ’ עידית מטות, ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי.

 2 HULDAI

היוצרת והשחקנית נינט טייב, שנבחרה לאחרונה כפרזנטורית רשת ZAGA פינות אוכל, עבורו תקבל 1 מיליון ₪, הגיעה השבוע כבר בשעות הבוקר המוקדמות, לסניף רשת זגה, שהפך ליום אחד כסט צילומים הוליוודי, לרגל קמפיין קיץ 2022 של המותג. על הסט פגשה לראשונה את צוות הניהול הבכיר של רשת זגה, בניהם הראל גבע – מנכ”ל ובעלים, ואביטל מאיירס – מנהלת השיווק. הצילומים נחתמו כשנינט בחרה גם פינת אוכל עבור ביתה הקבוע שבלוס אנג’לס, שיישלח בשליחות מיוחדת. הקמפיין עם נינט צפוי לעלות במהלך חודש יוני והוא יכלול פרסומות טלוויזיה, שלטי חוצות, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה של הרשת.

 3 NINET

קבוצת ניסקו מובילת תחום החשמל והתאורה זכתה במכרז חברת החשמל, לביצוע פרויקט לשדרוג התאורה ברחבי המועצה האזורית שער הנגב, בהיקף של כ-3 מיליון שקלים. טקס סיום הפרויקט התקיים בחממה הטכנולוגית של קיבוץ ניר עם, במעמד השרה להגנת הסביבה הגב’ תמר זנדברג ומנכ”ל חברת ניסקו אייל סייר. במסגרת הפרויקט הותקנו ברחבי היישובים השייכים לתחומי השיפוט של המועצה כ-2500 גופי תאורה מתקדמת בהיקף של קרוב לשלושה מיליוני שקלים. פרויקט ההתייעלות הקיף 11 אתרים וישובים במועצה האזורית ובהם מכללת ספיר. בתמונה מימין לשמאל: אופיר ליבשטיין ראש המועצה האזורית שער הנגב, תמר זנדברג השרה להגנת הסביבה, אמיר ליבנה סמנכ”ל אסטרטגיה חדשנות ושינוי מבני חברת החשמל וחיים נחמיאס מנהל הפרוייקט חברת החשמל.

 4 NISKO

שבט צהלה של תנועת הצופים בתל-אביב ציין במוצאי שבת 60 שנות פעילות, בנוכחות מאות מחניכי ובוגרי השבט בעבר ובהווה, ובתוכם אורח הכבוד כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג, חניך בעצמו בשבט צהלה בשנות השבעים. רון חולדאי ראש עיריית תל אביב יפו, הגיע אף הוא לברך את תנועת הצופים ביום חגה. כמו כן היווה שבט הצופים עם השנים בית לד”ר איציק יפעת מכובשי הכותל, העיתונאית וחברת הכנסת לשעבר מיקי חיימוביץ, הדוגמנית אסתי גינצבורג, השחקן אורי גוטליב, העיתונאית מיכל פעילן ורבים וטובים אחרים. בתמונה: נשיא המדינה יצחק הרצוג עם המרכזים הצעירים ארין כהן (מימין) ודן פרג.

 5 HERZOG

דן ליכטמן מנכ”ל פארק אריאל שרון חנך השבוע את המתחם המרכזי בפארק האקולוגי הגדול: פארק אריאל שרון, באירוע חגיגי בו השתתפו השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג, חברי כנסת, ראשי ערים ואח”מים וביניהם: ח”כ ולדימיר בליאק, ליאת שוחט ר”ע אור יהודה, ר”ע חולון, מוטי ששון, כרמל שאמה הכהן ר”ע רמת גן, ד”ר מרטין וייל אחד ממייסדי הפארק, תא”ל במיל’ גל הירש. לאירוע הגיעו גם עומרי וגלעד שרון בניו של אריאל שרון, שהוביל את החלטת הממשלה ב-2005 להקמת הפארק ולשמירה עליו כריאה ירוקה ללא בינוי. האורחים נהנו ממופע של מיקי גבריאלוב וסיירו בפארק ברכבים מיוחדים.

 6 SHARON

גדעון מוליוב הבעלים ויו”ר קבוצת MGS אירח ערב לכבוד הגעתו לארץ של פיטר קאווגיל יו”ר ומנכ”ל JD GROUP העולמית. האירוע התקיים במושב ירקונה והאורחים נהנו מהופעה של ריקי בן ארי.

 7 JD GROUP

בני זרח ואשר גבאי מקימי רשת מלונות אסטרל, המונה שבעה מלונות באילת: מלכת שבא, אריאה, ויליג’, פאלמה, מאריס, נירוונה קלאב ונירוונה סוויטס, קיבלו את עיטור המלונאות, על תרומתם לקידום ענף התיירות בישראל. אירוע הענקת הפרס התקיים השבוע בוועידת ישראל למלונאות ותיירות במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, במעמד שר התיירות יואל רזבוזוב, שרת הפנים איילת שקד, אבי ניסנקורן יו”ר התאחדות בתי המלון ומנכ”לית התאחדות המלונות יעל דניאלי.

 8 HO TEL

רגע לפני חג השבועות, ירדן הראל, ג’קי אזולאי ובן זוגה החדש, צחי הלוי, אנה ארונוב, דנה בן ארי עם בן זוגה הקודם מ”אהבה חדשה”, דור חדד ובן זוגה הנוכחי בתוכנית תומר לוינסקי, רוסלנה רודינה והילה סעדה (מלכת היופי של ירושלים), עלו השבוע לירושלים להשקת חנות גולף וגולף & קו החדשה בעזריאלי ירושלים.

 9 GOLF

השחקנית רונה לי שמעון מככבת בקמפיין חדש של קבוצת חמת, להשקת ‘MONSOON’ אסלה תלויה רימלס עם טכנולוגיה חדשנית בעלת אפקט הטורנדו. הקמפיין עלה השבוע בפריסה רחבה בטלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות דיגיטל וברשתות החברתיות בהשקעה של 2 מיליון ₪. בפיתוח הטכנולוגיה של אסלת ‘MONSOON’, הושקעו כ-3 מיליון ₪

 10 MONSOON

אירוע פתיחת הקיץ התקיים ביום שישי האחרון בפארק המים ימית 2000 שבפרק פרס בחולון, בנוכחות ראש העיר מוטי ששון ומנכל החברה לבידור ובילוי שמשון חן. הפארק חוזר לפעילות לאחר שנתיים של קורונה ועם הנהלה חדשה בראשות דורון גבאי, מגלשות אקסטרים חדשות, משטחי דשא ועוד. דורון גבאי, מנהל רשת GO ON וימית 2000 ספארק המים מציין את גודלו והמגוון הרב של המגלשות ומתקני האקסטרים, שאין כמותם בארץ. בתמונה שמשון חן וראש עירית חולון מוטי ששון.

 11 HOLON 2000

תיאטרון בית ליסין ע”ש ברוך איבצ’ר חגג פרמיירה להצגה “זוג” מאת עדנה מזי”א, בכיכובם של רמי הויברגר, שירי גולן, דניאל גל ותום חגי. הגיעו: החברים מכוורת ומ”דיזנגוף 99″ גידי גוב, דני סנדרסון וענת עצמון, ח”כ אמילי מואטי, אורנה בנאי, פרופ’ עידית מטות, יעל חולדאי, אלונה קמחי, דפנה רכטר, מרים זוהר והבנות, טל גורדון והבת, משה דץ, מוטי רייף, יובל כספין, ציפי ברנד וכמובן מנהלת התיאטרון ציפי פינס.

 12 GOV

לרגל חודש הגאווה, חברת מאטל משיקה בובת ברבי שנעשתה בדמותה של השחקנית הטראנג’נדרית לוורן קוקס (“כתום זה השחור החדש”, “להמציא את אנה”), כחלק מקולקציית אוסף המחווה של ברבי. ברבי גאה לכבד ולחגוג את ההישגים של השחקנית, המפיקה, התסריטאית והלהט”בית לוורן קוקס, עם בובה שנעשתה בדמותה.

 13 BARBI

השבוע שמחה גואטה הצטלמה לקולקציית הקיץ של בגדי הים שלה למותג רייבן, ופתחה רשמית את עונת הרחצה לקיץ 2022. הקולקציה שלה תוצרת כחול לבן ומתאימה לכל המידות, נוגעת בכל המגזרים, לא רק בכל המידות: גם ביקיני, וגם שלם עם שרוולים לדתיות.

 14 GUATA

בנק מזרחי טפחות החליטו לחבור לפיצה האט למבצע מעורר תיאבון במיוחד. בקמפיין חן מזרחי פרזנטור פיצה האט, מעניק פיצה אישית עם תירס לדביר בנדק. סרטון הקמפיין קורץ לקמפיין פיצה האט, המדגיש כי אין חשיבות להיכרות מוקדמת בין מוכרי הפיצה ללקוחות, כמו בבנק מזרחי טפחות ששם דגש על יחס אישי לצד קדמה טכנולוגית.

 15 PIZA

חברת “כצט” בחרה בלאה שנירר להוביל קמפיין רשתות לתוסף הסידן קלציצ’ו של חברת כצט לרגל חודש המודעות למניעה של אוסטאופורוזיס החל במאי. חודש מאי הוא חודש העלאת המודעות למניעה של אוסטאופורוזיס, וחברת כצט גייסה אל שורותיה את המאמנת לאורח חיים בריא לאה שנירר לקמפיין רשתות, במטרה לעודד אנשים לשמור על אורח חיים בריא, הכולל פעילות גופנית ושמירה על צריכה מספקת של סידן בכל הגילאים. שנירר מציינת בקמפיין שנטילה של טבליה אחת של קלציצ’ו באופן יומיומי, מספקת גם סידן וגם ויטמין D בטעמים שונים (לימון, תפוז, מנטה).

 16 CZT

השחקנית ההוליוודית זואי קרביץ בתו של הזמר לני קרביץ, נבחרה כשגרירה הבינלאומית של מותג שעוני היוקרה OMEGA (אומגה). זואי קרביץ (34), שחקנית אמריקאית-יהודייה בולטת בעולם הבידור, כבשה את הקהל העולמי במספר רב של סדרות וסרטי קולנוע מרכזיים עטורי שבחים והקרנות בולטות, ביניהם: באטמן, אקס מן, שקרים קטנים גדולים ועוד רבים. מעבר לתחום המשחק, קרביץ מוכרת גם כתסריטאית, במאית, מפיקת קולנוע, זמרת ודוגמנית בעלת סגנון צעיר ובטוח משלה. בישראל יעלה בקרוב קמפיין בכיכובה, לרגל השקת קולקציית שעוני יוקרה לצעירות ולנשים.

 17 OMEGA

לאחר שנתיים בהן ספא אורבן היוקרתי בת”א היה סגור בשל הקורונה, נשות העסקים עפרה רייף שמלצר ולימור רובס פותחות אותו השבוע מחדש, כמתחם ספא חדשני וראשון מסוגו בישראל המשלב חוויה אורבנית עם נגיעות תאיילנדיות אותנטיות ומסורתיות. הספא הממוקם ברחוב איינשטיין 7 בתל אביב, עוצב ע”י האדריכל מרקוס סברה והוא משתרע על שטח של כ-700 מ”ר ובנוי על 3 קומות עם 12 חדרי טיפולים. את טרום השקת הספא המחודש ערכו השבוע שני פדר ה’טרנדולוגית’, יוצרת תוכן ומייסדת קהילת ‘הפדריישן’ והנטורופטית מורן שטרום מפתחת שיטת תזונה 90%10, סופרת ספרי תזונה ומרצה בכירה במכללות לרפואה משלימה, אשר בחרו להציג לקהילת העוקבות שלהן ברשתות החברתיות את המתחם החדשני.

 18 SPA

ראש עיריית דימונה, סגן יו״ר מרכז השלטון המקומי ויו”ר פורום עיירות הפיתוח, נבחר להצטרף לדירקטוריון של עמותת “פותחים עתיד”, חברת בת של הסוכנות היהודית, הפועלת ב-36 רשויות מקומיות בפריפריה החברתית והגאוגרפית למען ילדים במצבי סיכון, ובניהם גם בעיר דימונה. בני ביטון נענה לבקשתה של רותי שיינפלד המנכ”לית, ולאחר שמונה על ידי הסוכנות היהודית , הצטרף באופן רשמי לדירקטוריון. רוב חברי הדירקטוריון הגיעו לפרגן ביניהם יו”ר הדירקטוריון רני טריינין, ראש מועצת יואב לשעבר. חברי דירקטוריון “פותחים עתיד” בראשות המנכ”לית רותי שיינפלד, קיימו גם סיור הכרות ולימודים בעיר דימונה, כאורחיו האישיים של ראש העיר בני ביטון.

 19 DIMONA

יצחק אביבי, בעלים ויו”ר אביבי מטבחים וחיים משען מנכ”ל אביבי מטבחים, ארחו את ירון צפדיה מנכ”ל משותף ניופאן ואת פיליפ סמואל, מנכ”ל מותג היוקרה הצרפתי scholtès, בארוע השקה לSMART INNOVATION, החידושים לעולם המטבחים ב- 2022. בארוע הושקו החידושים האחרונים של עולם המטבחים, לצד שיתוף פעולה מיוחד של ‘אביבי מטבחים’, ‘ניופאן’ ומותג העל scholtès, במסגרתו מוצרי המותג ייובאו ע”י ‘ניופאן’ וישווקו בסניפים של קבוצת אביבי מטבחים ברחבי הארץ. עוד בחוגגים: חברי ההנהלה של אביבי מטבחים, יוני אביבי ורועי לוי, שלומי כהן מנהל העיצוב הראשי, אדריכלים ומעצבי פנים. בתמונה: יצחק אביבי הבעלים ויו”ר אביבי מטבחים, מנכ”ל משותף ניופאן ירון צפדיה ואורח הכבוד מטעם מותג העל scholtes פיליפ סמואל.

20 SMART INNOVATION

 

הדס מוסקוביץ מונתה בימים אלה כמנהלת בשיווק והפרסום של קבוצת רולטיים. במסגרת תפקידה החדש תהייה אחראית על התוויה ויישום האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של כלל מותגי הקבוצה ורשתות השיווק שבבעלותה. הדס מוסקוביץ (40), בעלת ניסיון רב בתחום הפרסום, הדיגיטל והשיווק. בהשכלתה בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן. בעברה מילאה מגוון תפקידים במשרדי פרסום מובילים וב – 6 השנים האחרונות ניהלה את מותגי השוקולד בחברת שטראוס עלית.

21 ROLTIME

 

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB יוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת Make-A-Wish המגשימה משאלות עבור ילדים בגילאי 3-18 המתמודדים עם מחלות מסכנות חיים. במסגרת הפעילות, תקודם במסעדות הרשת Wish Dish: חלק מהכנסות המכירה של מנות מובילות יועבר כתרומה לעמותה. הפעילות תקודם ברחבי הארץ על גבי המסכים האלקטרוניים הממוקמים לצד השולחנות במסעדות הרשת, בפרסום בתפריטים הדיגיטליים המוגשים לאורחים, ובנכסים הדיגיטליים של BBB, ברשתות החברתיות, באתר ובאפליקציה.

22 BBB

 

בקבוצת רב בריח בימים אלו עובדים במרץ על השקה עתידית של קולקציית קפסולה: דלתות פנים בעיצובן של ‘המעצבות’. הקולקציה תושק בחודש הקרוב ותלווה בקמפיין סושיאל ואירוע השקה מתוכן לקהל האדריכלים. השבוע התקיים יום צילומים לקולקציה בהשתתפותן של המעצבות ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין. את יום הצילום ליוותה מאיה דונרשטיין יתיר סמנכ”לית השיווק רב בריח.

23 RAV BARIAH

 

אל על משיקה לראשונה תוכנית מקיפה ‘החופש לטוס’ בשיתוף פעולה עם חברת Dream Sim – תוכנית ייחודית לטיפול בחרדות טיסה, שתתקיים במתקני האימונים של צוותי האוויר של אל על, בליווי טייסים מוסמכים שהינם גם פסיכולוגים קליניים בהכשרתם. מחקרים מראים שבתוכנית טיפול נכונה, מעל 85% מהאנשים מדווחים על ירידה משמעותית בחרדות הטיסה.

24 Dream Sim

 

השבוע הצטלמה נערת תפוזינה ליהי קורנובסקי, לפרסומת החדשה. דקה לפני שצועדת על השטיח האדום בפסטיבל קאן ולפני שלובשת את שמלת הכלה ביום החשוב ביותר בחייה, היא נכנסה שוב לפאה הג’ינג’ית לצילומי המשך לפרסומת, בה היא שרה ברחבי רחובות תל אביב.

 25 LIHI

רשת חינאווי wine &more השיקה השבוע את מסעדת הבשרים פורטר האוס, בנוף הגליל הצמודה למתחם הקולינרי הייחודי בארץ, אשר הושקעו בו מיליוני שקלים. התפריט בניצוחו של השף הנודע דוד אלמקייס (דוד ויוסף לשעבר). לצד המסעדה המושקעת המתמחה בבשרי פרימיום, במתחם קיימת קצביית פרימיום מהגדולות בארץ, מעדניה עם למעלה מ-200 סוגי גבינות מיובאות, חדר סיגרים, חדר יישון בשר, חדר יישון יינות, גלריית אירוח למפגשים מצומצמים ועוד. בתמונה: בר דימרי מנהלת השיווק וואסים חינאווי מנכ”ל ומבעלי רשת חינאווי Wine & More.

 26 wine more

קבוצת ח.י יבואנית מותגי החשמל המייבאת בין היתר את המותגים הנחשקים LG ,Hisense, gorenje, ASKO חגגה יום הולדת 36 באירוע מרשים באמפי פארק רעננה בהשתתפות למעלה מ-3,000 עובדי החברה, בני משפחותיהם ושותפים עסקיים. המשתתפים נהנו מאוכל ושתייה כיד המלך, ולאחר דברי ברכה של יו״ר הקבוצה יוסי סרודי ניתן האות למופע של הזמר משה פרץ שאירח את אברהם טל. נצפו באירוע: דב קוטלר מנכ”ל בנק הפועלים ‘שר הביטחון לשעבר שאול מופז, איש הפרסום רמי יהושוע, מנכ”לי חברות הבנות של קבוצת ח.י ורבים נוספים. בתמונה (מימין לשמאל) אברהם טל, יוסי סרודי ומשה פרץ.

 27 LG

השבוע התארחו בכירי תעשיית ההייטק והאקרים מובילים באירוע חגיגי (האקתון) שהתקיים במשרדי הסטארט-אפ התל אביבי RiseUp, לרגל תכנית חדשה (“ציד חולשות”) שמשיקה החברה, הקוראת להאקרים כחול-לבן לנסות ולפרוץ לאפליקציית הווב והווטסאפ של החברה, בתמורה לתגמול כספי הנע בין 50 ל-2000 ליורו על כל באג אבטחה שיימצא. לאירוע הגיעו אח”מים רבים ובכירים מחברות הסייבר ואבטחת המידע המובילות, ובהם, רותם בר (מוביל קבוצת באג באונטי (Bug Bounty) ישראל) אלכס פלג – מנכ”ל חברת הסייבר Cynergy, גולן בדש – מנהל אבטחת מידע ב 888, יונתן דריירמן – מנהל אבטחת מידע של בלו ווין (bluevine), גולן בדש , ומוטי הרמט (מהנדס אבטחת מידע) מWIX ורון מסס (מנכ״ל breakpoint technologies). מייסד רייזאפ, יפתח בר (סמנכ”ל הטכנולוגיות) ירה את יריית הפתיחה, כשהזמין את ההאקרים שהגיעו לאירוע, לאתר בזמן אמת פרצות במערכת של רייזאפ.

 28 RiseUp

השבוע התקיים ערב הפתיחה החגיגי ליריד ABOUT US של קרין לאופר דיין. היריד נפתח בתצוגת אופנה ייחודית בהפקת משה אברמוב. ההכנסות ממכירת הכרטיסים נתרמו לעמותת “זה בנפשי” העוזרת לילדים ובני נוער בראשות עירית גלוסקינוס ברקן. בין הדוגמניות שצעדו על המסלול השחקנית מיה לנדסמן, מנחת קבוצות הנשים ואמא של עומר אדם שרון אדם, אשת התקשורת רותם איזק, מנחת הטלוויזיה והסופרת שי-לי ליפא. לאירוע הגיעו גם דני פדרמן, ציפי שטראוס, רוני שאטן, שמואל פרנקל ועוד.

 29 ABOUT US

חלל-תקשורת השתתפה בתערוכת CABAST שהינה תערוכת התקשורת המובילה במזרח התיכון ומתקיימת השבוע בדובאי. חלל תקשורת הציגה בתערוכה את מגוון פתרונותיה לתחומי הלווינים הימיים, זאת כחלק מלמעלה מכ-300 מציגים גלובליים בתחומי הלוווין, התקשורת והמדיה המשתתפים השנה בתערוכה.

 30 CABAST

רשת ביתילי יוצאת בקמפיין חדש לרגל שבועות בכיכובן של שש משפיעניות רשת מובילות, בעלות של 250 אלף שקלים. הקמפיין שיוצג בסושיאל, דיגיטל ובאתרים השונים נעשה בשיתוף זר פר יו לצד שלמור שטורזמן (ומנחה בערב טוב עם גיא פינס), ליבר בלילתי, יובל מיארה, רוני שיינקמן, ליאור אוחיון ועדי אצמי. הקמפיין יציג איך יופיים של הפרחים הטבעיים מהווה השראה לעיצוב רהיט בהתאמה אישית ויחזק את הקשר בין עיצוב לטבע. במסגרת הקמפיין שש המשפיעניות הגיעו לסניף ביתילי לבוקר חווייתי ויצרו כל אחת מהן לוח השראה המהווה בסיס יצירתי לעיצוב ספה בהתאמה אישית.

 31 BEITILI

חברת סופווייב (Sofwave) הישראלית זוכה לכבוד יוצא דופן וקוטפת כמה מתוארי טכנולוגיית היופי המובילים בעולם ל-2022. בראש הרשימה, מגזין הקוסמופוליטן היוקרתי שכינה את הפיתוח כ”טכנולוגיה שמשנה את כללי המשחק בטיפולים אסתטיים”. הטיפול החדשני, שייכנס בקרוב לשימוש נרחב בישראל, כבר בוצע בהצלחה על סלבס בחו”ל בהם מרטין קוב (Martin Kove) כוכב סדרת סרטי הקראטה “קוברה קאי”. בתמונה: ד”ר שמעון אקהויז, יו”ר ומייסד שותף של סופווייב.

 32 Sofwave

משרד יחסי הציבור goodnews בבעלותה של רותם שדה נבחר לנהל את המערך התקשורתי והאסטרטגי של התזמורת הקאמרית הישראלית. משרד goodnews יחסי ציבור מנוהל ע”י רותם שדה, בעלת היכרות וניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום היח”צ והאסטרטגיה התקשורתית. תקציב התזמורת הקאמרית הישראלית מצטרף לרשימת הלקוחות המכובדת של המשרד.

 33 goodnews

במהלך כנס יום האישה השנתי שקיימה בשבוע שעבר קבוצת סלקום בחוות רונית ל-1,500 עובדות ובנות זוג של עובדי הקבוצה, הסביר ד”ר ערן אלנבוגן, מומחה בכיר לרפואת עור מטעם רשת כללית אסתטיקה, על טיפולי הזרקות לפנים (חומצה היאלרונית ובוטוקס) ואף הדגים הזרקת בוטוקס לשתי עובדות מקבוצת סלקום.

 34 CELCOM

סלבריטאים רבים הגיעו לאירוע של מעצבת האופנה שלומית אזרד, שחגגה בת מצווה לבתה תהל עם הופעה של הזמר עומר אדם, ב”גאיה” גן האירועים בנס ציונה. על הקולינריה השף דוד גדג’. בין האורחים שהגיעו לחגוג ולשמח: רוסלנה רודינה, נסרין ובעלה רום שמיר, דרור קונטנטו ובתו שילת, תקווה גדעון, טהוניה, ירדן פרץ, ספיר נרקיס, טילטיל ואישתו, רומי נסט, ועוד. בתמונה מימין: רוסלנה רודינה, השף דוד גדג’ ושלומית אזרד.

 35 GAYA

במסגרת אירוע השקה לרשת ריהוט הגן החדשה גארדיני אשר חנות הדגל שלה ממוקמת באיזור התעשיה לב הארץ בראש העין, ארח חנן בראונשטיין אדריכלים ומעצבים שהגיעו להתרשם מהריהוט החדשני, ליהנות מהרצאה על ניחוחות וצבעים שהועברה על ידי מומחית לפרחים צופית רוזן. בתמונה משמאל: חנן בראונשטיין יועץ קבוצת סיראמיק -גארדיני ומעצב הפנים אייל טרסר.

 36 GAN

אחרי שנתיים בצל משבר הקורונה, ארגון לתת עצר להגיד תודה ל”שותפים לדרך” שליוו ותמכו בפעילות הארגון בתקופה זו. האירוע נערך במתחם האירועים high& שבתל אביב, וניתן בתרומה מחברת fiverr. דיברו מנכ”ל לתת ערן וינטרוב ונשיא ומייסד ארגון לתת ז’יל דרמון מנכ”לית Meta בישראל (פייסבוק ישראל לשעבר) עדי סופר תאני, אשר הציגה את הפרויקט הייחודי “מעלים זיכרון”, שהינו שת”פ בין Meta ולתת, אשר נוצר במטרה להנגיש את זיכרון השואה לדור הצעיר דרך האינסטגרם. בסיום האירוע הופיע שלומי שבן.

 37 high

צורי דבוש יו”ר קליל, פרדי אבוקרט מנכ”ל קליל ומשה קונינסקי ראש עיריית כרמיאל, השיקו את פארק אגם הפרפרים האקולוגי הראשון בישראל ובעולם, במתחם חברת קליל בכרמיאל. פארק הפרפרים משתרע על שטח של 15 דונם ובהקמתו השקיעו כ- 3 מיליון ₪. פארק הפרפרים הינו מתחם פתוח, ונמצאים כ- 42 מיני פרפרים.

 38 KLIL

בימים אלו רשת “רמי לוי שיווק השקמה” יוצאת בקמפיין פרסום לראשונה, בכיכובו של רמי לוי במסר “קונים חכם – קונים ברמי לוי”. במסגרת הקמפיין נותן רמי לוי טיפים איך לחסוך בעשרות אחוזים את עלות סל הקנייה, ולא לקנות על אוטומט, אלא לקנות חכם, בדגש על מוצרים טריים ואיכותיים, מהמעדנייה ומוצרי המותג הפרטי.

 39 RAMILEVI

אשת העסקים והפרסומאית טלי לבנת דביר והסטייליסטית והאוצרת גילי סיון, הפיקו את ארוע יום ההשראה בינלאומי, במוזיאון תל אביב במסגרת ערב ייחודי שכולו מוסיקה, מחול, מוזות, אהבה לזולת ונתינה. את הערב פתח הפסנתרן גיל שוחט ברסיטל ייחודי. לאחר מכן הוענקו פרסים מיוחדים למשורר רוני סומק, לזוהר יעקובסון סוכנת השחקנים ומי שעומדת מאחורי פרויקט חלאסרטן, לדיקן שנקר פרופסור אהוד מניפז, לעורכת האנתולוגיה, לציפי שחרור ולד”ר רפי קישון הווטרינר, הבן של אפרים קישון. את הפרסים העניקו ליהיא לפיד וטלי לבנת דביר. גולת הכותרת בערב הייתה תצוגת אופנה של המעצבים דרור קונטנטו, שי שלום, שחר אבנט, מיכל נגרין ועוד. דיגמנו: סתיו סטרשקו, אוולין הגואל לירז אסייג ,שביט ויזל, שי מיקה ,מיכל אנסקי ועוד. הגיעו: נאוה בוקר, רינת ומוטי כוזהינוף, אלון אולמן ורעייתו, ליהיא לפיד ואחרים. בתמונה: שביט ויזל ומיכל אנסקי.

 40 MUSEON

נציגות ישראלית נוצצת נצפתה באירועי השטיח האדום בפסטיבל קאן, כאשר רונית רפאל ובתה שרה רפאל לייטסדורף הגיעו לבכורת הסרט: “שלושת אלפים שנים של כמיהה” של הבמאי ג’ורג’ מילר ובהשתתפותה של השחקנית טילדה סווינטון. רונית רפאל נמצאת בקאן כאשר הצוותים המקצועיים שלה מעניקים את טיפולי היופי לכוכבים לפני אירועי השטיח האדום. בתמונה: רונית רפאל ובתה שרה

 41 RONIT

השבוע הושק במסעדת סטולרו המותג החדש של עדן פינס בשיתוף קבוצת רייס – FIFI אשר נמצא בסופר פארם בבלעדיות, להשקה הגיעו המנכ”לים המשותפים של קבוצת רייס, רועי שגיא והאב דרור בומגרטן, ניצן לביא מנכ”ל סופר פארם ודני לוזון משנה למנכ”ל. Fifi beauty הינו מותג טיפוח של מוצרים לשיער מתולתל, המביא בשורה חדשה לנשים וגברים בעלי שיער מתולתל. לאירוע הגיעו: רועי בומגרטן, מנכ”ל משותף בקבוצת רייס, שגיא בומגרטן, מנכ”ל משותף בקבוצת רייס, האב דרור בומגרטן, מנכ”ל משותף בקבוצת רייס, ניצן לביא מנכ”ל סופר פארם ודני לוזון משנה למנכ”ל סופר פארם. הגיעו להשקה: אורטל עמר, עדן סבן, אלון ליבנה, אנה זק, רועי סנדלר, מעיין פרתי, ריף נאמן, מירן בוזגלו, ירדן ויזל, אוראל צברי וארוסתו, סטפן לגר, שר פיטנס, שי מיקה, דנית גרינברג, אלין כהן, ניב סולטן ועוד.

42 FIFI 

 

 

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

TAVIM

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook