ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

24/3/2022 החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

44

INDEX BIZTEC 

 החדשות העסקיות של השבוע 

טריבונה - 24/3/2022

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 
אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

מאת: בלה דיאמנט 

  

 TAVIM

עינב גלילי ואור ישראלי, גורי אלפי, נלי תגר, עדי הימבלוי, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ היו רק אחדים מאורחי יום השינה הבינלאומי שצויין ביום שידורים מיוחד של רדיו תל אביב, היישר מסניף הולנדיה הרצליה. בתום יום השידורים נפתחה מסיבת מצנפות בהובלתו של אבי ברססט מנכ”ל הולנדיה ונציג ארגון השינה העולמי בישראל במסרים של הארגון לשנת 2022: “שינה איכותית, נפש בריאה, עולם מאושר”. בתמונה: אופירה וברקו עם אבי ברסססט מנכ”ל הולנדיה.

 1 OFIRA

חברי פרלמנט מרחבי העולם הגיעו השבוע לירושלים להשתתף בכנס הפוליטי הבינלאומי הגדול ביותר שהתקיים בישראל מאז הקורונה – הכנס השמיני של שדולת הפרלמנטרים למען ישראל. חברי השדולה מסרו לשר החוץ וראש הממשלה החלופי יאיר לפיד רזולוציה (נייר עמדה) עליו חתמו, ובה הכריזו כי הם מתחייבים לתמוך במדינת ישראל היהודית, בזכותה לריבונות ולהגנה עצמית, וימשיכו לפעול להיאבק באנטישמיות. שדולת הפרלמנטרים למען ישראל (Israel Allies Foundation) – ארגון גג המאגד את פעילותן של 50 שדולות פרו-ישראליות הפועלות בבתי פרלמנט ברחבי העולם למטרות קידום ושיתוף תקשורת ומידע, במטרה להביא קול אחיד בעד ישראל לעולם. בתמונה: נשיא השדולה ג’וש ריינשטיין מעניק את הרזולוציה לשר החוץ לפיד.

 2 LAPID

שרת האנרגיה קארין אלהרר-הרטשטיין הגיעה השבוע לביקור בפארק עתידים תל אביב. במטה נתיבי גז פגשה את מנכ”ל נתיבי הגז שמואל תורג’מן, שגיא ניב מנכ”ל פארק עתידים תל אביב, גבי קמינסקי מנהל תוכנית סיטיזון, שדה החדשנות והניסוי של העיר תל אביב, מירי ברגר מנכ”לית חברת 6Degrees. השרה קיבלה סקירה על היוזמות הקיימות בפארק עתידים תל אביב בתחום האנרגיה המתחדשת וביוזמות לקידום תעסוקת אנשים עם מוגבלויות, נושא שמאוד קרוב ללב השרה.

 3 KARIN

אלברט פנחס מנכ”ל אתר התיירות ראש הנקרה אירח השבוע את שר התיירות יואל רזבוזוב, מנכ״ל המשרד דני שחר וצוות משרדו יחד עם ראש המועצה האזורית מטה אשר משה דוידוביץ’, מנכ״ל החברה הכלכלית סילס ליביליה ומנכ”לית עמותת התיירות גליל מערבי אושרת זהבי. פנחס סקר בפני השר את אתגרי האתר הממוקם בנקודת הגבול הצפונית ביותר של מדינת ישראל, והציג את החידושים הרבים שבוצעו באתר בשנה האחרונה בהשקעה כספית משמעותית.

 4 ROSH HANIKRA

ביום שלישי, 29 במרץ בשעה 12 בצהרים תתקיים תצוגת אפנה ברחוב רוטשילד/שיינקין, לרגל מבצע ההתרמה הארצי לילדים ובוגרים עם אוטיזם. התצוגה ביוזמת עמותת אלו”ט והמרכז לחקר וטיפול באוטיזם – העמותה לילדים בסיכון, ובשיתוף עם מותג האופנה Story תתקיים בהשתתפות אנשים עם אוטיזם לצד הדוגמנית ניבר מדר, מלכת היופי לשעבר תהילה לוי, הדוגמנית הבינלאומית אור שפירא, השחקנית נטע גרטי, רונית יודקביץ שחקנית ואושיה, השחקן והמוזיקאי אבי גרייניק, הקונדיטורית המצליחה אור שפיץ ועוד. את התצוגה תנחה ליהיא לפיד, אמא של יעלי שהינה על הרצף האוטיסטי.

 5 LIHI

נשיא מדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, סגן יו”ר הסוכנות היהודית ירון שביט, ומנהל היחידה לעלייה בסוכנות שי פלבר, נפגשו עם קבוצת עולים חדשים מאוקראינה, המתאכסנים במלון “קיסר פרמייר” ירושלים. באירוע נוכח גם אבי אלה מנכ”ל רשת מלונות “קיסר פרמייר”. מימין לשמאל: שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה ושי אסיה מנכ”ל מלון קיסר.

 6 TAMANO

רוני דואני תוביל את הקמפיין החדש של חברת “פרימור”, בפרסומת החדשה בה מתעוררת רוני סופרסטאר לבוקר מלא אנרגיות, ובריאות, בהם היא מנסה להדביק את אנשי הפרדס. הקמפיין יכלול סרטון פרסומת לערוצי הטלוויזיה השונים, ופעילות דיגיטל באמצעות משרד פרסום יהושע/TBWA בהיקף כספי של 3 מיליון שקלים.

 7 PRIMOR

קבוצת BIG מרכזי קניות עולה בקמפיין חדש בכיכובה של הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה דנה גרוצקי. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום OPEN כולל טלוויזיה, דיגטל וסושיאל מוערך בעלות כוללת של כ 2.5 מיליון שקלים. בקמפיין, דנה גרוצקי חוזרת לשגרת שופינג אמיתי, מעודדת ונותנת גם ‘פוש’ לכל האחרים לקנות וליהנות גם משופינג אמיתי, אחר שנתיים של קורונה. הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית BIG מרכזי קניות, ברכה על בחירתה של גרוצקי לפרזנטורית הקמפיין.

 8 BIG

שחקן ה-NBA הישראלי הראשון עומר כספי, נבחר להוביל את קמפיין חג הפסח של רשת שופרסל. בקמפיין החדש תחת הכותרת ״עושים הכל כדי לתת לכם בדיוק מה שאתם אוהבים״, מופיע כספי באחד מסניפי הרשת כשהוא עובר בין עובדי הסניף היודעים להתאים לו בדיוק את המוצרים שהוא אוהב. בתמונה: עמרי כספי וניר מטוסביץ׳ המשנה למנכ״ל סחר ושיווק, שופרסל.

 9 NBA

השף טום אביב נבחר לאחד המובילים בקמפיין המשביר החדש לקיץ 2022 לצד שלמור שטורזמן ודנה זרמון. את הקמפיין תוביל בתקשורת חברת גולן נהרדעא תקשורת.

 10 TOM

צח שחרור, אסתי סגל וויטל זינגר הצטלמו לפרויקט אימפקט מיוחד של onlife ו”דלתא”, שמטרתו לעורר את המודעות לנוכחות אנשים עם מוגבלות במדיה, ובמרחב הציבורי בכלל. במסגרת הסרטונים כל אחד מהם הגשים חלום וגם הצטלם לקולקציה החדשה של “דלתא”. צח שחרור, קפטן נבחרת הפראלימפית של ישראל השתתף גם באימון עם שחקני מכבי ת”א על המגרש, לצורך צילומים מעוררי השראה. ויטל זינגר, אסתי סגל וצח שחרור הם שלושה ספורטאים עם מוגבלויות, שלמרות הקשיים הגיעו להישגים מרשימים מעוררי השראה. Onlife ו”דלתא”, הגשימו לספורטאים עוד חלום אחד.

 11 DELTA

אבי נוסבאוםֿ יוביל מסע פרסום רב ערוצי למרכז המומחים באסותא. על מדרגות הכניסה לאסותא ברמת החייל, פגש אותו מנכ”ל אסותא גידי לשץ שליווה אותו לקומת הסט. את אימו של נוסבאום מגלמת השחקנית גיליה שטרן, שקולה מוכר מקריינות הכריזה של רכבת ישראל.

 12 ASUTA

השבוע התקיימו בישראל חגיגות חג האביב הטורקי Nowruz, בשיתוף שגרירויות טורקיה, אוזבקיסטאן, קזחסטן, קירגיזסטן ואזרבייג׳ן. האירוע התקיים במרכז התרבותי של שגרירות טורקיה בבית הסראיה ביפו, וכלל פסטיבל אוכל מסורתי של מנות חגיגיות ממטבחי העמים הטורקיים לצד תוכנית אומנותית, רקדנים קזחיים ואוזבקיים, כלי נגינה ייחודים ולבוש מסורתי. זאת, לצד נאומים רשמיים של בכירים מכל שגרירות: שגרירי קזחסטן ואוזבקיסטאן, קונסול הכבוד של קירגיסטן, הממונה על היחסים בשגרירות טורקיה ונציג משרד התיירות של אזרבייג’אן.

 13  Nowruz

הצלחה גדולה לקיקבוקסרית הישראלית יוליה סצ’קוב שזכתה השבוע בתחרות הבינלאומית WAKO european cup שנערכה בקרלייבו בסרביה ב-3 מדליות זהב בשלוש קטגוריות משקל שונות. יוליה סצ’קוב בת 23, היא קיקבוקסרית ישראלית ואלופת העולם בקיקבוקס לנשים במשקל עד 48 ק”ג. כבר ב-2017 זכתה יוליה בפרס הספורטאית הצעירה של השנה בטקס פרסי הספורט הישראלי מטעם משרד התרבות והספורט. ברך אותה להצלחתה חיים זר, סמנכ”ל חברת הקוסמטיקה הבינלאומית מעבדות GIGI המעניקה חסות ליוליה סקצ’וב.

 14 WAKO

חברת הכנסת מרב בן ארי הגיעה לפגישת עבודה במועצה המקומית שלומי, עם ראש המועצה גבי נעמן. במהלך הביקור סקר נעמן את היישוב ואת ההתפתחות המואצת שלו, ושוחח איתה במסגרת תפקידה על צרכי ביטחון הפנים, קידום תחנת כיבוי ביישוב ועוד.

 15 MERAV

רשת טרקלין חשמל בחרה באמן והסטנדפיסט ישראל קטורזה כפרזנטור החברה המונה כ- 50 סניפים ברחבי הארץ ואת אתר הסחר שלה. זו הפעם הראשונה בעשור האחרון שהרשת בחרה בפרזנטור. כחלק מהמהלך השיווקי, יושק קמפיין ראשון רחב היקף, בתקציב של למעלה מ-10 מיליון ₪. הקמפיין יתפרס על פני רוב המדיות בישראל ויתרכז בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובנקודות המכירה.

 16 KATORZA

חברת הקרוזים החדשנית נורוויג’יאן קרוז ליין (NCL) הודיעה כי הזמרת המפורסמת קייטי פרי, תשמש כ”סנדקית” לספינה החדשה ביותר שלה ה’נורוויג’יאן פרימה’, הראשונה מבין שש ספינות במחלקת הפרימה היוקרתית. כ”סנדקית”, פרי תופיע בטקס ההשקה של הנורוויג’יאן פרימה ב-27 באוגוסט 2022 ברייקיאוויק, בירת איסלנד ותגשים את המסורת הימית ארוכת השנים של נשיאת הברכה וטקס הטבילה. פרי מצטרפת למפורסמים נוספים שנבחרו כ”סנדקים”, כמו הסנדקית לספינה ‘נורוויג’יאן אנקור’ קלי קלרקסון, זוכת “אמריקן איידול”. הספינה החדשה תכלול מתחם סוויטות יוקרתי, מגוון מסעדות ושפע קולינארי וספא חדשני.

 17 NCL

החל מהשבוע ועד מוצש (26.3), קבוצת קניוני עופר יוצאת בשיתוף פעולה עם דנדשה, למסירה ומיחזור בגדים למען הסביבה: “למסור בגדים באהבה”. חלק מהפריטים יועברו לטובת הפליטים מאוקראינה, באמצעות איחוד הצלה. במסגרת זו יפתחו ב- 15 קניונים ברחבי הארץ מתחמים המכילים ארונות, שם יהיה ניתן למסור בגדים יד שניה במצב טוב, ואף לרכוש ממבחר בגדי יד שניה בחלק מהעמדות.

 18 KENION

אשת העסקים הישראלית המצליחה בעולם הלן דורון הישראלית, הודיעה על הפסקת פעילותה ברוסיה, כחלק מהחרם הכלכלי של חברות בינלאומיות, לאור המלחמה הנמשכת מול אוקראינה. לחברת הלן דורון כ-60 זכיינים פעילים ברוסיה ,ולמעלה מ-4,000 תלמידים במדינה, בעיקר בערים מרכזיות כגון: מוסקבה, סנט פטרסבורג, קרסנודר, נובוסיבירסק ועוד. משמעות הדבר הינה שהחברה לא תספק יותר את חומרי הלימוד מעבר לקיים, וכמו כן תנתק את התמיכה העסקית, השיווקית והפדגוגית לזכיינים במדינה. בנוסף לא ינתנו הסמכות מורים, סמינרים והדרכות.

 19 HELEN

מעלה מ-150 אנשי עסקים, בכירי המשק, מובילי דעת קהל ובני משפחותיהם, הגיעו בשישי האחרון (18.3) למתחם הנינג’ה בראשון לציון, לרגל אירוע חגיגי של עמותת שניר, אשר הוקמה על ידי איש הנדל”ן ניר שמול ומנוהלת ע”י לוסי דובינצ’יק. את האירוע הנחה בהתנדבות השחקן יהודה נהרי, שהסביר לאורחים שכל ההכנסות מאירוע זה הן להכנת מארזי חג פסח, למשפחות מעוטות יכולת ולניצולי שואה.

 20 SNIR

במסגרת שינויים בשדרת הניהול של קבוצת אקסטרה ריטייל, בבעלותו של איש העסקים מוטי בן משה ובניהולו של דודי כהן, הוחלט על קידומה של ויקטוריה יוסל לתפקיד סמנכ”לית חדשנות ועיצוב. לויקטוריה ניסיון רב בפיתוח, עיצוב והובלת טרנדים חדשניים של מותגי הקבוצה שהינם פרי עבודה של מעצבות סטודיו הבית TUTTO ARTE. ויקטוריה הובילה פרויקטים אסטרטגיים משמעותיים דוגמת פרויקט הדגל של הקבוצה – פתיחת רשת חנויות דיסני הום בקונספט עיצובי מיוחד, בשיתוף חברת דיסני הבינלאומית. קונספט דיסני הום מבית אקסטרה ריטייל צפוי להתרחב גם ליעדים חדשים ברחבי אירופה כולה.

 21 TUTTO ARTE

השבוע הושק התפריט החדש של מסעדת FISH KITCHEN שהינה מסעדת שף כשרה, בניצוחו של השף אלעד לוי ( MEAT KITCHEN ). במסעדה מגוון מנות המשלבות דגים טריים, ירקות עונתיים, טכניקות בישול מתקדמות ומנות ספיישל . למסעדה חדר פרטי בקומה השניה המכיל עד 30 סועדים ומתאים לאירועים קטנים מיוחדים עם תפריט קבוע מראש. בתמונה: השף אלעד לוי.

 22 FISH KITCHEN

אמריקן אקספרס, מותג הפרימיום הבינלאומי הפיננסי המוביל, מביא לראשונה לישראל את מותג הקולינריה הבינלאומי American Express Dining Experience, המקיים חוויות קולינריות ברחבי העולם במקומות מיוחדים. לקוחות אמריקן אקספרס בישראל יוכלו ליהנות מחוויה קולינרית מסעירה, בלוקיישן עם נוף עוצר נשימה, בניצוחם של השף בעל שלושה כוכבי מישלן Paolo Casagrande אשר מוביל בהצלחה את מסעדת Lasarte בברצלונה, השף פטיסרי Antonio Bachour, המחזיק בתואר השף הפטיסרי הטוב ביותר בעולם לשנת 2018, השף הישראלי רז רהב, שף ובעלים של המסעדה המצליחה OCD, אשר בשנת 2022 זכה להיכנס לרשימת 50 המסעדות הטובות ביותר במזרח התיכון ו-TATO GIOVANNONI מיקסולוג בעל שם עולמי שלא יגיע לישראל, אך יכין עבור המשתתפים תפריט קוקטיילים משובח שיוגשו באירוע. האירוע יתקיים לארבעה ערבים בלבד, בין התאריכים 05-08.04. בתמונה: השף בעל שלושה כוכבי מישלן Paolo Casagrande

 23 AMEX

בנוכחות מיטב האדריכלים השיקה השבוע “אביבי מטבחים” את סניף הדגל החדש והשישי של המותג, במתחם העיצוב רידיזיין שבקריית אתא. נראו באירוע: יצחק אביבי בעלים מייסד ויו”ר אביבי מטבחים, חיים משען המנכ”ל, יוני אביבי ורועי לוי חברי הנהלה ושלומי כהן מעצב ראשי של החברה לצד אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות ביניהם: מלכת היופי בדימוס והארוסה הטרייה טיטי איינאהו ובן זוגה, הזמר-רקדן רותם כהן, הכדורגלן-די ג’יי מאור בוזגלו, השחקנית הילה סעדה ועוד. קבוצת אביבי מטבחים, קיימת כבר מעל לחמישה עשורים, מייצרת מטבחים ומעודדת תעשייה ישראלית כחול-לבן.

 24 AVIVI

ניר גל, משנה למנכ”ל “יקבי ברקן וסגל”, עידו לוינסון מאסטר ביין והיינן הראשי של “יקבי ברקן וסגל” ולי בולדס, מנהלת השיווק של “יקבי ברקן וסגל” השיקו השבוע את הטעימה הראשונה לבציר החדש (2019) של סדרת היינות “PLATINUM” של יקב ברקן. האירוע נערך במסעדת Social Club” בתל אביב, והיין הותאם במיוחד לארוחה על ידי שף המסעדה, יחד עם עידו לוינסון. מבקרי ומומחי היין בישראל השתתפו בהשקה והרימו כוסית לקראת החג הקרב. בתמונה מימין לשמאל: עידו לוינסון, מאסטר ביין והיינן הראשי של יקבי ברקן וסגל, וניר גל, משנה למנכ”ל יקבי ברקן וסגל.

 25 WINE

בנק מזרחי טפחות קיים בשבוע האחרון שני כנסי ענק בתחום משכנתאות ונדל”ן במתחם האירועים ג’ונה במלון ווסט בנתניה בנוכחות כ-1000 משתתפים. בכנסים השתתפו יועצי משכנתאות וגורמי נדל”ן מובילים. במפגש השתתפו הבאים: ניצן ברזילי יזם ובעלים של קבוצת נהרה, ניב רום מנכ”ל חברת “כנען” דני קושנירסקי מנהל מכירות ארצי “זברקו” חברת בנייה, אבי כורש זכיין קבוצת רי/מקס צפון ועוד. מטעם בנק מזרחי טפחות השתתפו: מנהל זרוע משכנתאות במזרחי טפחות דרור פלדמן, סגנית מנהל זרוע המשכנתאות שרון בן יהודה, אחראי שיווק יועצים שי דקל, מנהל פיתוח עסקים ואשראי שהם שטיבר, מנהל סניף הוד השרון משה גודינגר, מנהל מחלקת דיגיטל מאור דוד ואחראית משכנתה פנסיונית אלינוי גיספאן.

 26 NADLAN

עו”ד דביר אינדיג מנכ”ל חב’ בריקסטון תרם לעמותת “נעלה בעוז-גולני שלי”, חלק מהכסף שנמצא בזמן שיפוץ מתחם הכספות החדש של חב’ בריקסטון. עמותת “נעלה בעוז-גולני שלי” הוקמה לזכרו של לוחם סיירת גולני עו מנדלוביץ ז”ל שנפל במבצע צוק איתן. מנהלי חב’ בריקסטון שחנכו לאחרונה מתחם כספות מודרני בבית כלל בירושלים בשטח של מתחם הכספות ישן שנוהל ע”י אחד הבנקים הגדולים נתקלו בזמן השיפוץ בשקית ושבה 180,000 ₪ שנמסרו למשטרה. לאחר 4 חודשיים שלא נמצא בעל האבדה, הוחזר הכסף לחב’ בריקסטון. במקביל תרמו עו”ד אינדיג חלק נכבד מהכסף לעמותת “צו 8” הדואגת לאנשי מילואים. בתמונה: עו”ד דביר אינדיג מנכ”ל בריקסטון ועופר מנדלוביץ אביו של החייל עוז ז”ל ומנהל העמותה “נעלה בעוז- גולני שלי”.

 27 BRIKSTONE

מרוסיה הקומוניסטית, מחיי האצולה בניו יורק כאשת אוליגרך ועד האוצרות של הוותיקן, אולסיה קנטור משיקה רב מכר “לב אש”. את ספרה השיקה בגלריה של נטלי מיימון, קונסולית כבוד של צרפת, בהרצליה פיתוח, בפני עשרות מוזמנים אישיים. אולסיה אשר חוותה עליות ומורדות בחייה, החל מהחיים הטובים ברוסיה ועד לניקוי בתים בישראל, יחסים אלימים שהסתיימו בבריחה למקלט לנשים מוכות, קשיים קליטה ושפה, התחלה חדשה כאם חד הורית, קריירה חדשה בעולם היהלומים, הצלחה בינלאומית בתחום היהלומים ואבני החן, התרסקות של מטוס קל במסגרת נסיעת עבודה והליכה יומיים בסבך אל הלא נודע, נישואים שניים לאוליגרך ולידת 3 בנות – כל הסיפורים הללו הפכו לספר המבוסס על המסע שחוותה מתהומות הכי נמוכים, ועד הפסגות הגבוהות ביותר שיש לחיים להציע.

 28 LEV

שבוע הושקה תערוכת דיזיין-ארט הראשונה מסוגה בישראל “re-edition” במתחם redesign בצפון. בעלי מתחם העיצוב redesign בצפון שוקי שוורץ מנכ”ל ובעלים טולמנ’ס, עמיר בירם ואריאל רוטר שותפים בחברת JTLV, אורי קרמר בעלים שותף בטופולסקי רצף, אופיר ועדי בליצבאו מבעלי חברת א. בליצבאו והמנכ”ל אלי גינוסר, נוכחו בהשקה. בפתיחה הוצגו מעל ל-40 אובייקטים מתחומי הריהוט, התאורה, הדקורציה, כלי הבית והעיצוב הפיסולי של כ-24 מעצבים ישראליים פורצי דרך, אשר מהווים חלון הצצה לקיומה של סצנת “דיזיין-ארט” המקומית. את התערוכה אוצר תומר נתנאל לוי.

 29 redesign

500 עובדי תנובה יצאו להתנדב החל מהיום ועד סופ”ש הבא בכ-50 מקומות שונים מדן ועד אילת, על חשבון שעות העבודה, במסגרת פעילות החברה לרגל יום המעשים הטובים. במסגרת השבוע יתנדבו עובדי תנובה עם קשישים, ילדים, נוער בסיכון, בעלי חיים ועוד. בתמונה: עובדי תנובה מאגף שיווק חטיבת החלב ממיינים ואורזים 8 טון פירות וירקות שהוצלו בלקט ישראל.

 30 LEKET

אירוע פתיחת שבט הצופים הישראלים, שבט צבר פורטוגל בליסבון, נחגג השבוע בפורימון בסגנון הצופים בישראל. באירוע השתתפו למעלה מ-200 חברי הקהילה הישראלית והיהודית בליסבון והסביבה, כאשר דור שפירא שגריר ישראל בפורטוגל, הינו אורח הכבוד. השבט מרכז בנים ובנות של הקהילה הישראלית בליסבון, שגדלה בשנים האחרונות, והוא חלק מעשרות שבטי צופים צבר, השבטים הישראלים בכל רחבי העולם של תנועת הצופים. מימין: רעות טל אור ראשת השבט החדש, שגריר ישראל בפורטוגל דור שפירא, ורכזת השבט מאיה מיידן.

 31 ZOFIM

בהמשך לתמיכה במשלחת האולימפית והפראלימפית של ישראל למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, ראובן קרופיק יו”ר בנק הפועלים הכריז השבוע על חידוש ההסכם, והמשך מתן החסות לוועד האולימפי בישראל ולספורטאים חברי הסגלים האולימפיים והפאראלימפים למשחקים האולימפיים והפאראלימפים, פריז 2024. באירוע שהתקיים במשרדי הוועד האולימפי בישראל בת”א, השתתפו: ראובן קרופיק יו”ר בנק הפועלים, יעל ארד יו”ר הוועד האולימפי בישראל, אלי בירנבאום יו”ר הוועד הפראלימפי, גילי לוסטיג מנכ”ל הוועד האולימפי ומנכ”ל הוועד הפראלימפי נסים סספורטס. באירוע הוצגו עשרת הספורטאים שיזכו לחסות אישית מבנק הפועלים.

 32 OLYMP

בתערוכת הכלבים והחתולים הבינלאומית שהתקיימה בסוף השבוע ב’אקספו’ תל אביב, בנוכחות דורון ראכלין, יו”ר ההתאחדות הישראלית לכלבנות וקריסטיאן טאשב, מנכ”ל רויאל קנין ישראל, השתתפו קרוב לאלף כלבים ממאות גזעים שונים, חלקם גזעים נדירים עם פרטים בודדים בארץ ובעולם כחלק מפרויקט שימור חוצה יבשות. בתערוכה הבינלאומית של ההתאחדות לכלבנות ישראלית ובחסות רויאל קנין, התחרו הכלבים והחתולים על התואר הנכסף של ‘כוכב התערוכה’ על פי קריטריונים בינלאומיים, והנבחרים הגיעו למקומות הראשון עד השלישי. אלפי המבקרים הגיעו לתערוכה במהלך שישי ובשבת.

 33 DOG

השבוע התקיים אירוע הפתיחה של שלוחת מרכז מורשת בגין באריאל, אשר כלל מופע על סיפור חייו המרתק של מנחם בגין, דרך השירים שליוו את תחנות חייו. האירוע התקיים במעמד ראש העיר אלי שבירו, ראש מרכז בגין הרצל מקוב וח”כ יואב גלנט. מרכז בגין פועל כבר כ-20 שנה בירושלים כמרכז הנצחה לראש הממשלה השישי של מדינת ישראל. בשנים האחרונות התרחבה פעילות מרכז בגין גם לשלוחותיו בצפון (קריית אתא) ובדרום (שדרות). מימין לשמאל: ממלא מקום ראש העיר אריאל יחיאל טוהמי, ח”כ יואב גלנט, ראש העיר אריאל אלי שבירו, סגן ראש העיר אריאל אבנר משרקי, ראש המרכז למורשת מנחם בגין הרצל מקוב.

 34 BEGIN

במרכז העיצוב בכפר קאסם all in home, נערכה השקה רבת משתתפים, כאשר בסופה נהנו המוזמנים מארוחה איטלקית אוטנטית ביישוב. המרכז בגודל 1460 מ”ר משתרע על פני 2 קומות וכולל מטבחים, קרמיקה, ריצוף, חיפוי, ברזים, מוצרי חשמל, וחנות אקססוריז עם שלל פריטים המתאימים לפסח. מימין: בילאל טאנא, רוגר חינאווי, סרחאן טאהא וקארם טאהא.

 35  all in home

יעקב ואליעזר אמסלם, הבעלים של קבוצת אמסלם טורס, אירחו את עובדי החברה ובני זוגם למסיבת פורים מספר הג’ונגל. מאות אורחים התכנסו בבית גבריאל בטבריה, לארוע החגיגי שכלל דוכני אוכל משלל מטבחים מרחבי העולם, אלכוהול משובח, תחרות תחפושות נושאת פרסים והרבה שמחה הודות לדיג’יי המוביל יואב אזוולוס, שהרקיד את כולם עד השעות הקטנות של הלילה.

 36 AMSALEM

אמהות של ילדים חולי סרטן מעמותת ל”ב-להילחם ביחד, נהנו מטעם העמותה מנופש בן 3 ימים באילת, שכלל סדנת ריקודי בטן, שייט במפרץ אילת, ערב קריוקי ומופע הבידור wow.

 37 wow

“חקלאי גרנות” חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Beewise להטמעת כוורות רובוטיות במטעי האבוקדו. Beewise פיתחה כוורת רובוטית הפועלת על בינה מלאכותיתף ומפוקחת מרחוק ללא מגע יד אדם ויכולה לנהל עד 48 כוורות, ולהפוך את פעולתם אוטומטית כמו האבקה, ייצור דבש או רבייה. כ-50 מכונות הוצבו במטעי “חקלאי גרנות” ויאבקו כ-2500 דונם של גידולי אבוקדו. בתמונה: מנכ”ל גרנות גיורא מרום.

 38 Beewise

לאור הצלחת בית האופנה משכית בעיצובה של שרון טל בניו יורק ולאחר חנות חדשה שנפתחה בדצמבר 2021 בסוהו בניו יורק, משכית משיקה חנות קונספט חדשה ברחוב אוסישקין ברמת השרון, המתפרסת על 300 מטר וכוללת שלוש קומות, כאשר כל קומה משדרת אווירה שונה: קומת המרתף היא קומת ה״סטריט״ ובה יימכרו קולקציית היומיום של הקו הנגיש של המותג, קומת הכניסה תכלול סלון ישיבה בו יתקיימו אירועים. בסלון יהיה גם חדר ספריה שיוצגו בו ספרי עיצוב ואומנות למכירה. בקומה זאת יוצגו קולקציות של המותג, ובעליית הגג מוצגים פריטי הקוטור. לפני הכניסה לחנות תהיה מיני גינה אורבנית עם מקומות ישיבה, ועגלת פרחים למכירה.

 39 MASCIT

תומס וייס מנכ”ל חברת קרשר ישראל ודני קפלן מאגף הסחר בשקם אלקטריק Duty Free”, השיקו מתחם מכירות של קרשר ישראל בשקם אלקטריק. החברה השקיעה בהשקת המתחם הכולל מגוון של כ-30 מכשירי ניקוי מתקדמים, כ-150,000 ₪. מימין לשמאל: דני קפלן ותומס וייס.

 40 Duty Free

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

TAVIM

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

INDEX BIZTEC

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook