ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 29/09/2021

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

44 

INDEX BIZTEC  

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 29 לספטמבר  2021

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 
אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

מאת: בלה דיאמנט

 איש התקשורת אבי שושן, דובר המרכז הרפואי איכילוב שהינו גם כתב המוזיקה המזרחית של ynet, ומשדר ברדיו ת״א, חגג על גג מלון אינדיגו ברמת גן, יום הולדת 40 עם אנשי תקשורת, רופאים וזמרים. פרופ׳ גבי ברבש המנהל לשעבר של איכילוב ופרופ׳ רוני גמזו, המנהל הנוכחי בירכו את שושן על מקצוענותו. הזמר איציק קלה בירך את שושן בברכת הכוהנים. הגיעו: דני קושמרו, פרופ׳ עידית מטות, פרופ׳ אלי שפרכר מאיכילוב, פרופ׳ נדיר ארבר, רביב גולן עורך 7 ימים ו-7 לילות בידיעות, דרור עמיר עורך אתר ynet, העיתונאים רן בוקר וצחי קומה, העיתונאי גל אוחובסקי, הסטנדפיסט נדב אבוקסיס ונאור יחיא, דובר נשיא המדינה הרצוג, עדי עוז עורכת מגזין ״את״, הפרשן הבכיר אמנון אברמוביץ, ח״כ אוריאל בוסו מש״ס בן דודו של שושן, מירי מיכאלי, בר שם אור מערוץ 13, קטי דור מכאן 11 ועוד. וכמובן אמנים רבים הגיעו לעשות לשושן כבוד: הזמרת זהבה בן שרה את ״אהבה אסורה״ בדואט עם פרופ׳ גמזו, אביבה אבידן, מאור אדרי, הזמר אדם וגם קובי פרץ שיחד עם שושן ושלושת כתבי הבריאות של שלושת ערוצי הטלוויזיה והעיתונאי גלעד שלמור, שרו את הקלאסיקה ״כמה אהבה״.

1 AVI

פסטיבל עכו לתיאטרון אחר פתח השבוע את שעריו זו השנה ה-42. כבר ביום הראשון של הפסטיבל נמכרו למעלה מ- 5000 כרטיסים וחילי טרופר, שר התרבות והספורט, הגיע להצדיע לפסטיבל עכו, להיפגש עם האמנים ולצפות בהצגות. ״פסטיבל עכו מהווה את אחת מאבני היסוד של התרבות הישראלית וככזה הוא מאפשר במה לכל השקפה ומשמש בית חם להפקות רב תרבותיות וחברתיות ומוקד משיכה ליוצרים מהארץ ומהעולם. מזה 5000 שנים, העיר שמעון לנקרי, ראש העיר עכו ציין שהעיר עכו הינה בית ל- 4 דתות המטביעות בה את חותמן, והפסטיבל על צבעוניותו ומורשתו, מהדהד בהשפעתו על העושר התרבותי והרוחני והרב גוניות של המשתתפים והעיר כאחד. הפסטיבל, שמתקיים בימים אלו ברחבת אולמות האבירים בעכו העתיקה, חוזר לאחר שנה במתכונת פיזית יחד עם 8 הצגות תחרות, 4 הצגות קצרות ועשרות מופעי רחוב ואירועי חוצות. בתמונה מימין לשמאל: שלום שמואלוב המנהל האומנותי, ליזו אוחיון מנכ״לית פסטיבל עכו, חילי טרופר שר התרבות והספורט, ושמעון לנקרי ראש עיריית עכו.

2 ACO

 

עדן בן זקן השתתפה בהופעת הפתיחה של פסטיבל רמלה “עיר עולם” וזכתה לביקור מאחרוי הקלעים מאחורי הקלעים של ראש עיריית רמלה מיכאל וידל אשר ברך אותה על התואר החדש: ‘זמרת העשור’.

 3 EDEN

הזמר והיוצר משה פרץ נבחר בישראל כשגריר מותג השעונים ‘אומגה’ , לרגל השקת השעון החדש של ג’יימס בונד. הפרויקט בכיכובו יעלה בארץ בתחילת חודש אוקטובר, בהשקעה של 1 מיליון ₪ ויכלול פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, פרסום בדיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטלים של משה פרץ והמותג אומגה. בתום הצילומים פרץ בחר לעצמו שעון מהקולקציה החדשה.

 4 PEREZ

תיאטרון “גשר” ערך לידידי התיאטרון הצגת בכורה חגיגית של “השחף” על פי יצירת המופת של אנטון צ’כוב. את חברי אגודת ידידי התיאטרון אירחו יו”ר תיאטרון “גשר” ואגודת הידידים ישראל מקוב ובת זוגו בלה לוסטיג, מנכ”לית אגודת הידידים רותי היילפרן ובעלה רודי, מנכ”לית תיאטרון “גשר” לנה קריינדלין ומחזאי הבית רועי חן. הגיעו לצפות: אנטולי ויקטורוב (שגריר רוסיה בישראל) ואשתו, שר הבריאות ניצן הורביץ, עליזה ואהוד אולמרט, ג’ניס ודני גילרמן, מרטי ואבי פזנר, אורן מוסט, שרה סלע, יעל ושבתאי שביט, רותי עופר, דיתי ואלכס לנדסברג, נאוה ואמנון דיק, ברברה ובוריס קרסני, רוני דואק ועוד.

 5 GESER

השבוע נערכה בקאמרי פרמיירה להצגה “בעיניים שלי” בביומה של דנה דבורין, לתיאטרון ‘פלטפורמא’ אותו הקימו דבורין וקרן כהן, תיאטרון הפועל למען נשים נפגעות אלימות, ומכשיר אותן למקצועות התיאטרון. הקאמרי לוקח חלק בפרויקט החשוב זו השנה השניה, כאשר בכל שבוע מגיעה קבוצת נשים נפגעות אלימות לתיאטרון, ולומדות בו את מקצועות הבמה ואחורי הקלעים. בסוף כל שנה עולה הצגה בהשתתפות הנשים יחד עם שחקני הקאמרי. בתמונה: דנה דבורין עם אורלי וגיא.

 6 ORLY

בנק הפועלים, באמצעות המרכז לבנקאות חברתית, נרתם לטובת תנועת הנוער ‘כנפיים של קרמבו’ זו השנה השנייה ברציפות, והעמיד לרשותה את המוקד הטלפוני של הבנק ועובדיו שניהל את כל קמפיין גיוס התרומות. במסגרת הקמפיין נאספו מעל 6 מיליון ₪ שהם 105,922 ימי פעילות עבור ילדי ‘כנפיים של קרמבו’. השנה לצד תרומה כספית ופיתוח כפתור ייעודי לעמותה באפליקציית bit, ששימשה למעשה כערוץ התרמה מרכזי, נרתמו גם מאות עובדי הבנק לקבל את הפניות הטלפוניות של התורמים במוקד “פועלים – בטלפון” במסגרת משדר ההתרמה בערוץ 12 מהמוקד באזור ובנשר.

 7 POALIM

אלי גינוסר מנכ”ל מתחם העיצוב redesign ושוקי שוורץ מבעלי המתחם, אירחו בחול המועד סוכות את השף קונדיטור מיקי שמו ומעצב הפנים ינאי פרישר גוטמן, ביריד העיצוב וההום סטיילינג הגדול של הצפון, שנערך במתחם בקרית אתא. שמו ופרישר גוטמן הרצו בתחומי הקולינריה והעיצוב, והעניקו טיפים לקהל הרחב, לקוחות והמשתתפים באירוע אקסקלוסיבי שנערך בגג המתחם. במהלך ימי חגיגת העיצוב הגיעו למתחם אלפי לקוחות מכל הארץ, שנהנו מהיריד, מגוון סדנאות, פגישות ייעוץ מקצועיות עם נבחרת מעצבים ואדריכלים מובילה מהצפון, ומבצעים בלעדיים בחנויות המתחם.

 8  redesign

מלון דן כרמל חיפה אירח את השחקן ליאור אשכנזי שהנחה את טקס הפתיחה של פסטיבל הסרטים בעיר. בן ינובר, המנכ”ל קיבל את פניו של אשכנזי, וערך לו סיור היכרות עם המלון. את מרבית זמנו במלון אשכנזי בילה בטרקלין העסקים ובספרייה, כשהוא מתלהב ממבחר הספרים שבמקום.

 9 DAN

בחמישי האחרון הצטלמה הלן הוד לקמפיין הראשון שלה, עבור מותג האופנה גולברי, לרגל השקת בגדי ספורט ופנאי. הפתיע אותה על הסט בעלה הזמר רגב הוד, שגילה לנוכחים שהם חוגגים עשור לנישואים שלהם.

 10 HOD

המונית החשמלית הלונדונית “The London Taxi” המשווקת ע”י קבוצת E.V. MOTORS”” ו-“סוכנות השדרה”, הגיעה בנסיעה מתל-אביב (למונית טווח נסיעה של 500 ק”מ ללא טעינה), להצגתה בפני תחנות מוניות אזוריות באילת המתפעלות את השאטלים מנמל תעופה רמון לבתי המלון בעיר. המונית מותאמת לבעלי מוגבלויות עם משטח עלייה לכיסאות גלגלים. הצגת המוניות נעשתה ע”י עופר סגל סמנכ”ל שיווק ומכירות חב’ “אי.וי. מוטורס”, עמית ארביסמן מנכ”ל “סוכנות השדרה” וגילי כרמיאלי סמנכ”ל החברה.

 11 TAXI

פסטיבל יצירה ישראלית של המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה והמתנ”ס המקומי, נפתח זו הפעם השביעית בחול המועד סוכות, במופע של אהוד בנאי, במעמד שר התרבות והספורט, חילי טרופר. הזמר בירך את הקהל ואמר שהוא מתרגש על הכבוד שעשו לו בפסטיבל, על כך שבחרו בו לגיבור תרבות. מעל 2000 משתתפים גדשו את שלל פעילויות הפסטיבל שהוקדשו באותו היום לאהוד בנאי, ובהמשך הפסטיבל לגיבורי התרבות הנוספים: יצחק קלפטר ולהקת הנח״ל. בתמונה מימין: שר התרבות חילי טרופר, אהוד בנאי ואיתי ויסברג ראש מועצת בנימינה.

 12 TRUPER

יהונתן קדוש כוכב תוכנית הדגל של ערוץ הילדים “הבנים והבנות”, בן 16 בלבד, מאפר מקצועי ומתאפר בעצמו, נבחר להוביל את מוצרי הביוטי של YOLO במדיות החברתיות. המותג הפופולרי לבני נוער וילדים YOLO משיק מגוון אקססוריז מעולמות הטיפוח והקוסמטיקה בקו העיצובי הייחודי לו, המשלימים את כניסתה של הרשת לעולמם של בני הנוער.

 13 YOLO

השבוע קיבל הבמאי אילן רונן את “פרס יוסף מילוא” מטעם עיריית ת״א על בימוי “גדר חיה” בתיאטרון הקאמרי. לדברי רונן, לפרס משמעות מיוחדת מבחינתו משום שהיה ממשיכי דרכו של מילוא, שהיה אחד ממייסדי הקאמרי ומנהלו האמנותי, תפקיד אותו מילא רונן בהמשך. בתמונה” סצינה מההצגה “גדר חיה”.

 14 CAMERY

am:pm, רשת הסופרמרקטים התל אביבית, בשיתוף עם אגודת צער בעלי חיים בישראל, השיקה פרויקט ייחודי שמטרתו הגברת המודעות ועידוד אימוץ כלבים. במסגרת שיתוף הפעולה הקימה am:pm פינה ייעודית בחשבון האינסטגרם שלה – “הב:פמ Adopt Club”, הכוללת מאגר תעודות זהות של כלבים הממתינים לאימוץ. ליאת נוימן, מנהלת השיווק ציינה שכל מי שיאמץ כלב במסגרת המיזם, ייהנה מסל הטבות אטרקטיבי במיוחד הכולל הנחות על טיפולים וטרינריים, מזון לבעלי חיים ועוד. בתמונה: ליאת נוימן מנהל השיווק.

 15 am-pm

לראשונה בישראל תיערך תחרות אליפות עולם בגיימינג בהשתתפות כ-500 אלופי גיימינג מ-85 מדינות באילת בין התאריכים 14-20 לנובמבר 2021.עידו ברוש יו”ר איגוד הגיימינג בישראל: “המשתתפים בתחרות נבחרו מתו למעלה מ-10,000 שחקנים שהתמודדו בחודשים האחרונים בתחרויות מוקדמות בכל המדינות”.רואי הסינג, סמנכ”ל “מכבי תנועה עולמית”:”במסגרת אירועי שנת המכביה זכינו ביחד עם עיריית אילת, איגוד הגיימינג הישראלי ומשרד התיירות לאירוח אליפות העולם בגיימינג”.

 16 GAME

עשרות כלי שייט ויאכטות מכל הארץ חזרו למים וחידשו מסורת ארוכת שנים, המצוינת מידי חג סוכות, באירוע בן 3 ימים במהלכו חוצים השייטים את חופי ישראל מצפון לדרום. אירועי השיוט החלו ביום רביעי 22 לספטמבר – בתום ארוחת בוקר משותפת בחסות עיריית חיפה הוזנקו השייטים מראש הכרמל והחלו את המסלול דרומה לכיוון הרצליה. לקראת ערב עגנו השייטים במרינה הגדולה בישראל בחסות עיריית הרצליה והחברה לפיתוח התיירות בעיר. למחרת התקיים במקום טקס חלוקת גביעים ופרסים. את הטקס פתח עופר מור, מנכ”ל החברה לפיתוח התיירות לאחר מכן חולקו הגביעים ופרסים לזוכים במקומות הראשונים.

 17 YACHT

כ-1000 איש התרגשו מהאיחוד של בוגרי להקת הנח”ל על במה אחת במופע 70 שנה ללהקה, שהתקיים בפסטיבל יצירה ישראלית בבנימינה. את המופע הפיקו האחים אסנר עבור מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה ובשיתוף מתנ”ס בנימינה גבעת עדה. בין הכוכבים שהשתתפו בלטו: טוביה צפיר, דפנה דקל, ששי קשת, אופירה גלוסקא, גבי עמרני, שולה חן, לירון לב, רז שמואלי ועוד. בתמונה כל כוכבי להקת הנח”ל, ראש מועצת בנימינה גבעת עדה איתי ויסברג ומנכ”לית המועצה ניצן גרמן.

 18 NAHAL

יום המודעות לגילוי מוקדם ושיפור אפשרויות הטיפול לסרטן השד, הגיע לבית הסוהר ‘נווה תרצה’. אחת לשנתיים מגיעה ניידת לבית הסוהר על מנת לאפשר לנשים הכלואות לבצע בדיקות, ובכדי ללמד אותן את חשיבות בדיקות המנע ואת לקיחת האחריות על מצבן הבריאותי. כ- 35 נשים בגילאי 50+ נבדקו בניידת. רחל הולנדר, מנהלת אסותא ״השלום״ המפעילה את הניידת ציינה שזו זו שליחות גדולה עבורנו להביא את היכולות הרפואיות המתקדמות של אסותא לנשים בכל מקום ובכל זמן, ולהגביר את המודעות לגילוי מוקדם, גם לנשות נווה תרצה.

19 ASUTA

 

לכתבה המלאה : TLV TIMES

TAVIM

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook