ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 18/09/2021

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 


44

 

INDEX BIZTEC 

 

    

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 18 לספטמבר  2021

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

מאת: בלה דיאמנט

לרגל ראש השנה, רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג אירחה מפגש עם דבוראי ישראל ונציגי מועצת הדבש, שהוזמנו על ידה ועל ידי הנשיא יצחק הרצוג. בין הדבוראים, השתתפו גם שחר אשורי ממושב צרופה ויונתן חורש מכרכור. המפגש הוקדש לתופעת היעלמות הדבורים, עקב משבר האקלים. בפגישה השתתף מנכ”ל מועצת הדבש אופי רייך.

1 HERZOG

לרגל פסטיבל “רמלה עיר עולם” שיתקיים בחוה”מ סוכות זו השנה החמישית, אירח ראש העיר מיכאל וידל כתבים ומשפיענים לסיור ברחבי העיר. הקבוצה נהנתה משיט בבריכת הקשתות וצפייה במיצג אור קולי חדש, סיור במרכז לאמנות עכשווית של רמלה, המארח 2 תערוכות חדשות ומסקרנות, ביקור במוזיאון התעבורה המיוחד. ולקינוח יצאה הקבוצה עם אורנה שומרון לסיור טעימות בשוק של רמלה. בפסטיבל השנה שיפתח ב-22.9 וימשך עד ה-24.9, יתארחו מיטב הזמרים והיוצרים: עדן בן זקן, נסרין קדרי, אלה לי להב, הפרוייקט של רביבו, ירון אילן ועוד. עוד בפסטיבל מופעים, הצגות, סטנד אפ מסיבות לבני נוער ופעילויות לקטנטנים. בתמונה: ראש עיריית רמלה מיכאל וידל.

 2 RAMLE

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם יצא, זו השנה השלישית, בקמפיין להצלת פרחי הבר בארץ ישראל ע”ש נחמה ריבלין. למען המטרה, פנה הגן לשלל שחקנים, שהציגו באינסטגרם הפרטי שלהם את חבילות זרעי פרחי הבר הארץ ישראלים, והראו לעוקבים כי ניתן לגדלם בבית באדניות ובגינות הפרטיות. השתתפו: יעל גולדמן, מלי לוי, ליטל שוורץ, משה אשכנזי, צביקה הדר, טל פרידמן, אבי נוסבאום, קובי מאור יובל המבולבל, דביר בנדק, סנדרה רינגלר, נלי תגר, סאבלימינל כמו גם הנשיא ריבלין בעצמו, שמתחילת הפרויקט נמצא בקשר הדוק עם אנשי הגן הבוטני. ריבלין נענה לבקשת הגן, להקדיש את הקמפיין לאשתו נחמה ריבלין ז”ל, אוהבת טבע אמיתית. ריבלין שתל יחד עם משפחתו ונכדיו גינה בבית הנשיא, עם הזרעים של פרחי הבר הנכחדים, והשנה שתל זרעים חדשים בביתו החדש.

 3 RIVLIN

תחרות “תינוק השנה של גרבר” הגיעה לראשונה גם לישראל. וכך, לאחר שישה שבועות של תחרות במהלכה שיתפו אלפי הורים בסיפורי תינוקות מרגשים ומעוררי השראה, בחרו השופטים את התינוק הזוכה לשנת 2021: סייף סרסור בן שנה וחצי מכפר קאסם, שנולד חירש. בגיל שמונה חודשים עבר סייף ניתוח של שתל שבלול, אשר העניק לו את האופציה לשמוע ולחגוג את החיים. הוא דובר ארבע שפות, עברית, ערבית, אנגלית ושפת הסימנים. עם השתל והתחדשות השמיעה, למד סייף לבטא את שמחת החיים שלו ע”י שירה, כאשר הוא מתגבר על הקשיים בצורה מעוררת השראה. סייף זכה בתואר “תינוק השנה של גרבר”, ובפרס לעיצוב חדר תינוקות חלומי.

 4 GERBER

אודי שגיא מנכ”ל כתר, הגיע לסט צילומי התשדיר החדש של החברה, בתפקיד הורה מלווה לבתו גאיה אשר מככבת בתשדיר. גאיה בת ה-8, שעלתה לכיתה ג’, לוהקה להופעתה הראשונה של כתר בטלוויזיה מזה עשורים. הקמפיין בשיתוף התאחדות התעשיינים, מציין 100 שנים לתעשייה הישראלית. בסיום הצילומים וידא שגיא שכל מוצרי החברה הרבים שהובאו לסט, ייתרמו לעמותת אור שלום הפועלת למען ילדים ונוער בסיכון.

 5 KETER

עמותת “אור למשפחות” בראשות עירית אורן גונדרס, התומכת במשפחות השכול בישראל, ציינה את השנה החדשה באירוע מרגש במעמד יו”ר אגודת הידידים משה אדרי ואורחת הכבוד ליהיא לפיד. האירוע נפתח בשירת חבורת הזמר המורכבת מהורים שכולים ובניצוחו של קובי אושרת, הזמרת אילנית ועוד. נוכחו: צורי דבוש, אלעד שטוקמן, האלוף עוזי דיין, קובי סידי, עמית טסלר ועוד. בתמונה מימין: אילנית, קובי אושרת, פנינה אדרי, עדה תומר אושרת, משה אדרי ועירית אורן גונדרס.

6 OR

 

בשבוע שעבר נפגשה פסגת התרבות של ישראל לחלוק כבוד לצלם אילן בשור, בהשקה של התערוכה החדשה שלו “לילה”, שהתקיימה בבית מרס בתל אביב. במשך שנות הקורונה, יצא אילן וצילם בחסות הסגרים, בשעות הקטנות של הלילה, רחובות ואתרים מעניינים בתל אביב. רבים הגיעו לראות את תערוכה ולברך, ביניהם: דביר בנדק, אלון אולארצ’יק, הזמרת אילנית, אוהד קנולר, אלון נוימן, יוני פרס ורבים אחרים. בתמונה: דביר בנדק ואילן בשור.

 7 ILAN

בשבוע שעבר הגיעו ינאי פרישר גוטמן ובן זוגו פלג לוי, יחד עם בני משפחה וחברים, לביקור במוזיאון ידידי ישראל בירושלים. הקבוצה התפעלה מהמיצגים הטכנולוגיים המספרים את סיפור הגבורה של האנשים הלא יהודים, אשר חרטו על דגלם לפעול ולתמוך בכל דרך אפשרית בהקמת המדינה ובחזונה. המרכז מספק למבקר מסע בעקבות ההיסטוריה, דרך 7 מיצגי מולטימדיה אור קוליים מתקדמים המשלבים עיצוב, טכנולוגיה ואפקטים חדשניים. בתמונה: ינאי פרישר גוטמן ופלג לוי.

 8 YANAY

כוכבת הרשת והבלוגרית הלן הוד (33), רעייתו של הזמר רגב הוד, נבחרה להוביל את הקמפיין הדיגיטל של בית האופנה גולברי, לרגל השקת קולקציית פריטי ספורט ופנאי, מקולקציית סתיו חורף 21-22. הקמפיין בכיכובה יעלה במהלך חודש אוקטובר, בהשקעה של 450 אלף ₪ במקביל לקמפיין הרחב של המותג בכיכובה של אילנית לוי, הפרזנטורית של גולברי. ויכלול פרסום בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.

 9 HOD

הנהלת BBB בראשם אהובה מנכ”לית הקבוצה, אירחו בשבוע שעבר בתל-אביב את מנהלי ועובדי BBB באירוע חגיגי, לרגל השנה החדשה, שכלל קוקטייל חגיגי, ארוחת ערב, מוזיקה, הופעה של הסטנדאפיסט אבי נוסבאום וסרט שסיכם את פעילות הרשת בשנת הקורונה. תורג’מן הודיעה על סבב המנויים החדשים: אילן פנחס שמונה לתפקיד סמנכ”ל הפיתוח העסקי של הקבוצה, ושרון קרן שמונתה לאחרונה כסמנכ”ל רשת BBB.

 10 BBB

ארז טרופן (42), מונה כסמנכ”ל שיווק ומכירות בחברת המזרח, יבואנית רכבי היוקרה יגואר ולנד רובר. ארז טרופן, בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת ת”א ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, מילא מגוון תפקידים בכירים בענף הרכב. במסגרת המינוי החדש יהיה אמון על מערך המכירות, השיווק והטרייד-אין של מותגי רכבי היוקרה יגואר ולנד רובר.

 11 YGUAR

במהלך חודש אוגוסט ערכו ב-am:pm רשת חנויות סופרמרקט אורבניות, מבצע התרמה מסורתי למען עמותת קבוצת שורשים, התומכת במשפחות מועטות יכולת ובקשישים ניצולי שואה, ומעניקה להם בראש השנה ובפסח סלי מזון של מוצרי יסוד מגוונים. אריק כהן, מנהל am:pm מסר כי גייסו כ-100 אלף שקלים. בתמונה: הדר אריאל מנהלת תקשורת שיווקית של הרשת.

 12 AMPM

“עמותת חמניות” המסייעת ליתומים של השכול האזרחי, אותה יזמה וממנכ”לת הדר קס, בת 21, יתומה בעצמה מאב, מרחיבה פעילותה ל-24 סניפים בפריסה ארצית בערים: תל אביב, יפו, גבעתיים, רמת גן, קריית אונו, פתח תקווה, הוד השרון, הרצליה, רעננה, כפר סבא, ראשון לציון, נס ציונה, חולון, גליל תחתון, גן יבנה, ירושלים ובאר שבע.

 13 HAMANIOT

לאחר החגים, יתקיים פסטיבל WELLFEST 2021 במשך 3 ימים בין התאריכים 7-9/10, בהפקת חברת סורנטו בריאות & וולנס, ברצועת החוף של חוף נחשולים. מיטב המורים בארץ יעבירו במשך 3 ימים עשרות סדנאות שונות ביניהן: יוגה מכל הזרמים, פילאטיס, צ’י קונג, ריקוד ותנועה, מיינדפולנס, מדיטציה, תזונה ואורח חיים בריא, לימוד טכניקות נשימה, קוסמטיקה טבעית, צלילים מרפאים: סאונד הילינג, טנטרה, ספורט ימי, ניקוי רעלים ועוד.

 14 WELLFEST

נוי קדם-מדמון מונתה לנהל את מערך התקשורת של קבוצת תנובה. קדם-מדמון המשמשת כיום כסמנכ”ל תקשורת והסברה בדואר ישראל, תנהל את מערך התקשורת החיצוני והפנימי של החברה.

 15 NOI

מלון דן כרמל חיפה הינו המארח של קבוצת הפאר ההולנדית פיינורד, לקראת משחקה נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים בקונפרנס ליג. עבור קבוצת פיינורד שוריינו במלון דן כרמל 45 חדרים, כולל חדר עיסויים מיוחד עבור השחקנים כחלק מההכנות למשחק. לקראת הגעתם למלון, נציגי פיינורד העבירו דרישות מפורטות למלון, לגבי תפריט האוכל שיוגש לשחקנים. בתמונה: בן ינובר מנכ”ל מלון דן כרמל עם הכוכב הקולומביאני של פיינורד, לואיס סינסיטרה.

 16 DAN

ביום הדושן הבינלאומי שחל ב-7.9, עמותת ע.ד.י ציינה את האירוע במרכז דניאל לחתירה בתל אביב לילדי הדושן ולבני משפחותיהם. דושן (DUCHENNE) היא מחלת ניוון שרירים גנטית קשה, ומתאפיינת בחולשה מתקדמת של שרירי הגוף. האירוע שהתקיים בחסות רשת מלונות פרימה, כלל הפרחת בלונים אדומים, שייט חוויתי ומוזיקלי בסירות, דרגונים וסנוניות, הרמת כוסית ובראנץ’ לילדים ולמשפחות. בתמונה: חיים דוק סמנכ”ל השיווק של רשת מלונות פרימה וייאל אלחנני יו”ר עמותת ע.ד.י.

 17 DUSHEN

חברת סוני העולמית הפכה לחברת ההפקה הגדולה הרביעית, לחתום על האמנה שמקדמת קרן משפחת רודרמן, הפועלת מזה כשני עשורים לשילוב אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החברה. סוני הצהירה כי היא תנגיש אודישנים לשחקנים עם מוגבלות בכל הפקה חדשה שלה. בקרן מציינים כי ההתחייבות של סוני הינה צעד משמעותי בקידום הקמפיין לשיפור הייצוג ההולם של אנשים עם מוגבלויות בתעשיית הבידור.

 18 SONY

לכתבה המלאה : TLV TIMES


TAVIM

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook