ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הגבינות הייחודיות של תנובה לשבועות

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

הגבינות הייחודיות של תנובה לשבועות

בלה דיאמנט , 9/5/2021

 

כל השנה אנחנו מחכים לחג היפה והטעים הזה, חג הגבינות והמטעמים, ומי שאוהב גבינות כמוני, חוגג עליהם במיוחד בחג זה, עם אוסף בלתי נדלה של מתכונים.

TNUVA 1


תנובה של פעם שהכרנו, הינה כיום תנובה של מעדני גבינות בטעמים בינלאומיים, ואני מחכה לחידושים שלהם בהתרגשות, ולעולם לא מתאכזבת.
תנובה נערכת השנה לחג השבועות עם מגוון מוצרים חדשים, מהדורות חג מסורתיות, ופעילויות ייעודיות, כשהיא מרחיבה את סדרת גבינות Collection עם פרמז'יאנו רוז'יאנו אותנטי הישר מאיטליה וגבינת פרומעז בטעמים.

 

חשוב לציין שעולם הגבינות המיוחדות בישראל הולך ומתחזק, עם גידול של 12% ביחס לשנה שעברה (סטורנקסט כספי ינואר – מרץ 21), הן בשל שילובן באפייה ובבישול הביתי, אשר נמצא במגמת גידול, והן בשל הפתיחות לטעמים החדשים בעולם.

 

הפעם תנובה מרחיבה את סדרת הגבינות המיוחדות תחת המותג Collection:

 

הגבינות החדשות בסדרה כוללות:

 

פרמז'יאנו רוז'יאנו פלח ופתיתים – גבינת הפרמז'ן האיטלקית המפורסמת בעולם. כיוון ופרמז'יאנו רוז'יאנו הוא שם מוגן (PDO), רק מספר יצרנים בודדים באיטליה מורשים לייצר את "הדבר האמיתי".

TNUVA 2


פרמזי'אנו רוז'יאנו חייבת להגיע ממחוז אמיליה רומאניה, כדי לזכות בשם זה. תנובה חברה ליצרן איטלקי מקומי העומד בראש איגוד יצרני הפרמז'יאנו רוז'יאנו. וכך הגבינה עברה תהליך הבחלה בן 12 חודשים. הגבינה מיוצרת מחלב בקר, ובזכות היישון, טעמיה ארומטיים וייחודיים והיא בעלת מרקם גרגירי. נהדרת לאפיה, להקרמה, לגירוד מעל פסטה ותשדרג כל פלטת גבינות. פלח – 150 גרם. פתיתים – 100 גרם.

TNUVA 3

 

פלח גאודה עיזים בטעם מעודן – גבינות הגאודה כבשו את הקהל הישראלי בשנה האחרונה, בזכות טעמן העדין. כעת מציעה תנובה את הגבינה הפופולארית מחלב עזים כפלח, אשר יכול להשתלב במאפים או בפלטת גבינות. פלח גאודה עזים: 150 גרם.

TNUVA 4

 

פתיתי טריו של השף הלבן– מיקס פתיתים של שלוש גבינות פופולאריות: מוצרלה, סקנדינבית וגאודה. הטריו החדש הוא שילוב מושלם למאפים, החל מפיצות ועד קישים ופשטידות. שילוב הטעמים מייצר מעניק טעם מיוחד למנות הרגילות. 300 גרם.

 

גבינת העזים הוותיקה פרומעז - עם מהדורות קטנות של 100 גרם בשני טעמים חדשים: בצל עם עירית, ושום, בצל עם פלפל אדום. הגבינה בעלת טעם עמוק נוחה לשימוש, ומתאימה למגוון מאכלים ביניהם למילוי ירקות, שילוב בסלט, למריחה בכריך, הקרמה של מאפים וסתם כך כמו שהיא ועוד.

TNUVA 5

 


מהדורות החג המסורתיות חוזרות גם השנה:

TNUVA 6

 

מלית למאפים מתוקים ומלוחים של השף הלבן – מלית מיוחדת המתאימה למילוי מאפי בצק, כמו בורקסים, גביניות עוגות קרות ועוד. למלית מרקם מיוחד ונוח למריחה, אשר שומר על פריכות הבצק בתהליך האפייה, ומעניק חווית טעם עסיסית. המלית בעלת טעם עשיר אך נייטרלי, המשתלב בהרמוניה בכל סוג בצק, מלוח או מתוק ולכן מתאים למגוון רחב של מתכונים.

TNUVA 7

 


קרם פרש השף הלבן - קרם פרש בעל טעם שמנתי ומרקם עשיר, המשדרג כל מתכון: חם או קר, מלוח או מתוק. הקרם פרש מתאים לאכילה על תפוח אדמה חם שיצא מהתנור, כמטבל עם תוספות שונות, לצד עוגת שוקולד/תפוחים חמה, ולהסמכת מרקים. טעמו החמצמץ בשילוב מרקמו הקרמי, מספק חוויה קולינרית ייחודית, שהפכה את הקרם פרש של תנובה לפופולארי בקרב שפים.

 

TNUVA 8


כשאתה נכנס לדוכן הגבינות של תנובה, אתה מרגיש לפחות כמו בחנות גבינות יוקרתית בפריז, ואין מחמאה גדולה מזו, שניתן לתת לגבינות של תנובה לשבועות 2021. זה הטופ.
https://www.tnuva.co.il/

 

- מאי 09, 2021 

  פוסטים פופולריים מהבלוג של בלה ממליצה בחום  

 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook