ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 18/3/21

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 18 למרץ  2021

מאת: בלה דיאמנט

  

 

המעצב דרור קונטנטו קוטף קמפיין ראשון, והוא יוביל את הקמפיין לקולקציית הצבעים של חברת הצבע הוותיקה בי ג׳י בונד מקבוצת אשטרום תעשיות. הקמפיין מתוכנן לעלות בטלוויזיה בשבוע הבא, והסכום שקיבל דרור עבור הקמפיין הוא 200,000 ש”ח.

 

 1 DROR KON

דנה פרידר נבחרה להוביל את הקמפיין הישראלי של הבושם VERY GOOD GIRL מבית מותג העל CAROLINA HERRERA ובכך היא מצטרפת לרשימת השגרירות בכל העולם, שבראשן עומדת לא אחרת מהטופ מודל קרלי קלוס. צילומי הקמפיין נערכו בסטודיו של הצלם שי פרנקו, שם דנה נכנסה לנעלי העקב של הטופ מודל קרלי קלוס, באתגר הליכה על הסטילטו, ושחזור קמפיין המותג.

 

 2 DANA

בשבוע הקרוב יעלה קמפיין חדש של הזמר איתי לוי עם הדוגמנית ירדן ויזל, לרגל השקת הקולקצייה של מותג האופנה לי קופר. יריית הפתיחה של הקמפיין בקונספט אורבני: איתי לוי מתחיל את מסע ההופעות שלו בארץ עם הקולקציה החדשה.

 

 3 ITAY

השבוע התקיימו צילומי של קבוצת MORAZ צמחי מרפא, בהובלת הפרזנטור אנדי רם אשר נבחר להוביל את הקמפיין, המתמקד במוצרי החברה אשר מתאימים לאורח חיים ספורטיבי ופעיל בהתאמה לאורח חייו של רם. הצילומים התקיימו במרכז הטניס ברמת השרון, הקרוב לליבו של רם שבעברו התאמן שם בקביעות. אל הסט הגיע החצי השני של אנדי, יוני ארליך שהגיע לתמוך ולפרגן בחברו הטוב, ועל הדרך השניים הספיקו גם לקיים משחק קצר בשביל הפאן. הגיעה לבקר על הסט גם שירי רם אשתו של אנדי, נטורופתית במקצועה שהצטרפה גם היא למשפחת מורז בתור כותבת תוכן ויועצת מקצועית, שהגיעה יחד עם שלושת ילדיהם אלון בן ה-12, נויה בת ה-10 ואייל בן ה-6.

 

 4 MORAZ

השבוע התקיימה בתיאטרון הספרייה ברמת גן, שנפתח מחדש, פרמיירה חגיגית לערב “עוד סיפור אחד של אהבה”, מופע תיאטרלי-מוזיקלי המוקדש לשיריו של עוזי חיטמן, בבימויו של אבישי בן גל. כיבדו את האירוע בנוכחותם והתרגשו מאוד מהשירים שבוצעו על הבמה: שר התרבות והספורט חילי טרופר, מ”מ ראש עיריית רמת גן ליעד אילני וסגן ראש העיר עו”ד רועי ברזילי, איה חיטמן אלמנתו של עוזי ובניהם עידו ויואב, יו”ר בית צבי מולי דור, מנכ”ל בית צבי ו”הספריה” דוד בנימין, יו”ר הנהלת הספרייה עו”ד משה נאמן, המנהל האמנותי של התיאטרון ארתור קוגן, אלכס לנדסברג הבעלים של “סנו” ועוד. לאירוע הגיעו גם השחקנים אלון דהן וניקי גולדשטיין, וכן אמנים שאהבו ועבדו עם חיטמן לאורך הקריירה שלו: אילנית, דפנה דקל, קובי אשרת ועוד. בתמונה: השר חילי טרופר, אבישי בן גל, איה חיטמן ודוד בנימין.

 

 5 TEATRON R.G

יערית שושן-סבג ממשרד הפרסום החברתי The Brand House בשיתוף השחקנית מורן אטיאס, עמותת אלון ואלה ועמותת יד עזר לחבר, יוצאים בפרויקט לקיום מצוות קמחא דפסחא, במהלכו תחולקנה ארוחות מכובדות לנזקקים לכבוד החג, אותן יבשלו השפים המובילים בישראל, חיים כהן ושגב משה ולצידם השפים בני בז’ה ואיציק טפירו במטבחי קראון פלזה סיטי סנטר, תל אביב. הארוחות יחולקו לכ- 2000 משפחות נזקקות בישראל באמצעות כ-2000 מתנדבים שנרתמו למשימה. לעזרתם של השפים חיים כהן ושגב משה, נרתמו מאיר אדוני, אירית רחמים, גיל ססובר, אסי בוזגלו, עדי שילון, רוית אסף, לירז צ’רכי, אגם רוטברג, רותם כהן, הראל מויאל ועוד רבים אחרים.

 

 6 BRAND HOUSE

פתיחת המשק הוציאה רבים החוצה לבלות בבתי הקפה ובמסעדות. רה”מ מר בנימין נתניהו בחר להגיע כל ערב, יום אחר יום, לסניפי רשת “קפה קפה”: לסניף קפה קפה המקומי במגדל העמק, למחרת נצפה בסניף הגעתון בנהריה, ויום לאחר מכן בסניף בבת ים. זכייני הרשת בבת ים, יונית וליאור סיפרו שרוה”מ מגיע כל שנה לסיור בעיר בת ים, והפעם הוא שהה בסניף כשעה, יחד עם ראש העיר צביקה ברוט.

 

 7 BB

אות מגן בתי האבות של עמותת מגיני בתי”ה הוענק לפרופ’ גמזו, מנכ”ל ביה”ח איכילוב וראש מגן ישראל לשעבר, לשרה לשעבר מירב כהן ולאלי בין מנכ”ל מד”א, על פועלם למען אוכלוסיית הגיל השלישי בימי הקורונה בשנה החולפת. עמותת מגיני בתי”ה (מגיני בתי האבות ע”ש בתיה בנט שלמה ז”ל) ערכה את הטקס באודיטוריום בית החולים איכילוב במעמד עו”ד אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין. אלירן גולוד, מנכ”ל עמותת בתי”ה אמר: “בפעילותיהם השלושה הצילו חיים באופן ממשי, בקרב דיירי בתי האבות והדיור המוגן,והניחו את התשתית להנגשת פתרונות למצוקות הדיירים והמשפחות. בזכות מעשיכם, נצלו חיים רבים מקרב דיירי המסגרות הגריאטריות”.

 

 8 GAMZO

השקה חגיגית של מערכת הקפה החדשה VERTUO NEXT של נספרסו, העשויה מ- 54% חומרים ממוחזרים, הובילה לקמפיין ישראלי ראשון בכיכובם של בני הזוג מארינה מקסימיליאן וגיא מנטש, שנבחרו להוביל את הקמפיין, שיהיה בסדרת פרסומות משעשעת. מארינה מקסימיליאן, אחת הכוכבות המובילות בישראל, היא פרזנטורית מבוקשת ומנוסה, אך זו תהיה הפעם הראשונה שלה כמובילת קמפיין לצד בן זוגה המעבד והמפיק המוזיקלי, גיא מנטש. הקמפיין צפוי לעלות במהלך חודש מרץ בהפקת משרד הפרסום מקאן, ויכלול סדרת סרטונים מההווי היומי יומי הביתי של בני הזוג, כשהם מתפעלים את מערכת הקפה החדשה VERTUO NEXT .

 

 9 NESS

השבוע החל שבוע המעשים הטובים, במסגרתו התנדבו מאות מעובדי סלקום ברחבי הארץ בשיתוף עם עמותת “רוח טובה”. בין שלל הפעילויות שהתקיימו, סייעו עובדי סלקום בהקמת גינה בכפר נוער הדסה נעורים בבית ינאי, במועדונית יהב יובל לילדים בסיכון בבת ים, בשיתוף עם עמותת “ונטעת”, ובבית האבות משכנות זהב בחדרה. בנוסף ניקו עשרות מעובדי החברה זפת מחופי הים, בסיוע עמותת אקו אושן, התנדבו בצער בעלי חיים בתל אביב, ארזו מאות מוצרי מזון לחג לנזקקים בשיתוף לקט ישראל, חילקו מוצרי מזון לנזקקים בנתניה עם עמותת קופת צדקה, וערכו מבצע איסוף בגדים למשפחות נזקקות בשיתוף עמותת פתחון לב.

 

 10 CELCOM

הדר שלו, מנהלת השיווק הבכירה של מותג החיתולים האגיס מבית קימברלי קלארק ישראל, פגשה את לירן כוהנר ואורית הראל, במסגרת מהלך חדש של המותג “מאמא לאבא לאמא”. המהלך החדש נולד מתוך הרצון לחבק הורים טריים, שילדו במהלך מגפת הקורונה, ולחבר דווקא בתקופה זו את קהילת ההורים בישראל, על מנת שיוכלו לשתף אחד את השני, במידע וטיפים לגידול התינוק, בימים בהם אין להם את המשאב הטריוויאלי ביותר, המשפחה והחברים, לעזור להן בהתמודדות עם תקופת הקורונה הלא פשוטה, יחד עם המציאות המאושרת החדשה אותה הם חווים. אומרת הדר שלו: “אנחנו בוחרים לשים בפרונט של מהלך זה, את חיתול האגיס אקסטרה קר, המהווה את הטיפ האישי שלנו, להגנה על עורו של התינוק”. במסגרת המפגש סיפרה שלו כי היא מקווה שהמהלך החדש, יעודד ויחזק את ההורים הטריים, והודתה לכוהנר על ההירתמות למהלך חשוב זה. בתמונה מימין: הדר שלו מנהלת השיווק הבכירה של מותג החיתולים האגיס ולירן כוהנר.

 

 11 HAGIS

במסגרת יום המעשים הטובים, התקיים סיור של יו”ר בנק הפועלים ראובן קרופיק, בבית חולים האנגלי בנצרת. במהלך הסיור נפגשו נציגי הבנק ביניהם גם דלית רביב משנה למנכ”ל הבנק והממונה על החטיבה הקמעונאית, חיים כהן מנהל אזור הצפון בבנק ועמוס שטיין מנהל סניף נצרת, עם נציגי הנהלת בית החולים: מר ואסים דביני מנהל הכספים והאדמיניסטרציה, וד”ר אמיר עלימי עוזר המנהל. המפגש כלל סקירה מקיפה של צוות בית החולים על התפתחותו ועל היותו חלק מארגון צדקה סקוטי בשם Nazareth trust שחרט על דגלו לשלב בחזונו, קהילה, חברה, השכלה, בריאות, רפואה ורוח כבר לפני 160 שנה, כאשר הוקם בית החולים. במהלך המפגש העניק ראובן קרופיק, יו”ר בנק הפועלים ויו”ר קרן ‘פועלים בקהילה’ את תרומת הבנק, שיק על סך 150 אלף ₪ לתמיכה בהקמת המחלקה לטיפול נמרץ נשימתי. בתמונה מימין: מרתה בחוס, ד”ר אמיר עלימי, וואסים דביני, חיים כהן, ראובן קרופיק, עמוס שטיין ודלית רביב.

 

 12 POALIM

נבחרת “טאף מאדר” למען “גדולים מהחיים”, המורכבת מאנשי עסקים וטכנולוגיה, המתכוננת לקראת המירוץ האתגרי Tough Mudder שתיערך בקיץ בסקוטלנד, יזמה הרצאה מרתקת שכל הכנסותיה למען הקמת “גן חלומות” של עמותת גדולים מהחיים לילדים המחלימים מסרטן. יניב חלילי, שליח ידיעות אחרונות לבריטניה, אשר מסקר את בית המלוכה הבריטי ואף הוזמן פעמיים למסיבת תה עם המלכה, יערוך בהתנדבות את הרצאתו החדשה “תה עם המלכה – סודות ארמון המלוכה הבריטי” בתאריך 14 במארס בשעה 21:00 (זום). את ההרצאה תארח “הקתדרה”. בין נושאי ההרצאה: איך נראה ארמון בקינגהאם מן הצד הנכון של הגדר, מהו ערך המותג של בית המלוכה, מהם באמת היחסים בין וויליאם להארי ובין קייט למייגן, ומהו הסיפור האמיתי והמלא מאחורי פרישתם הדרמטית של הארי ומייגן ממוסד המלוכה.

 

 13 Tough Mudder

עובדי חברת טאלנט סולושנס (Talent Solutions) המתמחה במתן פתרונות מיקור חוץ ושירותים מנוהלים, בשיתוף ארגון השומר החדש, נרתמו לקטיף קולרבי בשדות של רפי, חקלאי ותיק מהנגב שנקלע לקשיים באחזקת המשק, ומתקשה לקטוף לבדו את כל היבול. היבול שקטפו עובדי החברה, נתרם למשפחות נזקקות לקראת החג.

 

 14  Talent Solutions

רשת ד”ר גב בחרה להשיק את מיטות הגיימינג הבלעדיות שלה, תוך שיתוף פעולה עם עידן תלם, הגיימר מספר אחד בישראל. במסגרת המהלך ביקש עידן הידוע בכינוי, “אין דה גיים”, לתת במתנה מיטה אחת, לאחד מהעוקבים והמעריצים שלו ברשתות החברתיות. בסרטון ביו טיוב שזכה ליותר מ-200 אלף צפיות, פנו אליו למעלה מ-5000 עוקבים, בבקשה לקבל את המיטה לעצמם. השבוע העניק עידן את המיטה לגיימרית המתחילה נועם פרנקל בת ה-11 מגבעתיים, חניכת “כנפיים של קרמבו” – תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים. את המיטה העניק תלם בהפתעה גמורה לנועם, בנוכחות עידו רייכמן איזיקוביץ סמנכ”ל גיוס משאבים ב’כנפיים של קרמבו’ וקרן חוגי קורן, סמנכ”לית שיווק קבוצת קאופמן, בחדר התצוגה החדש של מיטות הגיימינג בדיזנגוף סנטר בת”א. בתמונה מימין: רייכמן איזקוביץ , הילדה נועם פרנקל, תלם וחוגי קורן.

 

 15 DR GAV

לאחר תקופה ארוכה של שתיקה (בעקבות מצב רפואי) שבה הזמרת, דוגמנית וכוכבת הפופ המצליחה אנה זק (19) לקדמת הבמה. זק, שקטפה לאחרונה קמפיין נחשק למותג האיפור והטיפוח סאקרה, תככב בקליפ מוזיקלי שיעלה השבוע הקרוב כקמפיין סאקרה, והיא תקדם אותו בכל הכלים הדיגיטליים שברשותה. הקמפיין בכיכובה של זק יעלה בתקציב של של כ 1.5 מיליון ₪ והוא יריית הפתיחה להשקת קולקציות האיפור והטיפוח לאביב קיץ 2021.

 

 16 ZAK

סוללה של אושיות רשת ודוגמניות, חתמו השבוע על חוזה עם רשת SCOOP, במסגרתו יככבו כפרזנטורים בקמפיין אביב קיץ 2021 של מותג הנעלים והתיקים. ארבעת הכוכבים הם: האחים יוצאי המרוץ למילון נטע ועומר ברזני, הדוגמנית המובילה עומר ברבי והדוגמנית והשחקנית הסודנית המצליחה מוניקה ג’וזף. ארבעת הכוכבים יחליפו את הדוגמנית ספיר נרקיס, אשר שימשה בשנה האחרונה כפרזנוטרית המותג. קמפיין אביב קיץ 2021 יעלה בתקציב של כ- 2.5 מיליון ₪.

 

 17 SCOOP

במסגרת יום המעשים הטובים, התגייסו עובדות ומנהלות חברת אורגניקזון, יחד עם כוכבת הרשת שיינא, לערוך פעילות למען נערות בסיכון. את הבוקר פתחו בחוות גינת עדן, בו מתגוררות הנערות בסיכון, עם סדנת אוכל בריא במסגרתה הסבירו להן על חשיבות המזון הבריא כחלק מאורח החיים, על מזונות מזינים ואף הכינו יחד עם הבנות ארוחת צהריים בריאה ומזינה. בסיום קיבלו נערות מארזי טיפוח והיגיינה של מוצרים אורגניים.

 

 18 ORGANICH

השחקנית הבינלאומית ענבר לביא נבחרה להיות שגרירה בינלאומית של עמותת Make-A-Wish ישראל, הפועלת למען ילדים במחלות מסכנות חיים ועוזרת להגשים להם משאלות. לביא ידועה בתפקידיה הרבים בסדרות המובילות בארה״ב, כגון לוציפר הפופולרית בנטפליקס, תפקיד ראשי בסדרת המתחזים ועוד, והיא תצטרף לנבחרת השגרירים הבינלאומית של make a wish בה נמצאים כוכבים כמו ג׳סטין ביבר, ביונסה, דה רוק, מייקל ג׳ורדן, ליאור סושרד ונועה קירל שהצטרפה לאחרונה ועוד. במסגרת תפקידה כשגרירה, תיקח חלק בהגשמת משאלות לילדים, תשתתף בקמפיינים ובאירועי העמותה מקומיים ובינלאומיים.

 

 19 INBAR

חברת התזונה הרבלייף ישראל, והוועד האולימפי מרחיבים את שיתוף הפעולה שהחל לקראת המשחקים האולימפיים בריו בשנת 2016, לשבע שנים נוספות. שווי החסות נאמדת בכ-3 מיליון ₪. במסגרת ההסכם החדש, הרבלייף ישראל תמשיך להעניק חסות לוועד האולימפי ולמשלחת ישראל במשחקים האולימפיים, שיתקיימו בקיץ הקרוב בטוקיו, ובשני קמפיינים אולימפיים נוספים: בשנת 2024 בפריז ובשנת 2028 בלוס אנג’לס. מדובר בהסכם רב שנתי ארוך טווח, יוצא דופן בעולם הספורט הישראלי. בנוסף, חברת הרבלייף ישראל הודיעה כי תמשיך ותעניק חסות אישית לטריאתלט שחר שגיב, הוא הישראלי הראשון שהשיג מדליה בטריאתלון, כאשר זכה במדליית ארד באליפות אירופה עד גיל 23 (2016). הגיע למקום 4 באליפות העולם עד גיל 23 (2017) ולמקום 13 בתחרות הקדם אולימפית ב-2019 וכך הבטיח לעצמו קריטריון למשחקים האולימפיים טוקיו 2020, שנדחו בעקבות הקורונה ויתקיימו השנה.

 

 20 HERBELIFE

האחיות טליה ורונה מוצפי בעלות “מועדון הכותנה” COTTON CLUB, מותג הטקסטיל כחול לבן, השיקו את ליין המצעים האיכותי לרגל האביב וחג הפסח. מועדון הכותנה עם וותק של למעלה מ 30 שנה מתמחה במכירה, ייצוא ובייצור מקומי של מגוון רחב של מוצרי הלבשת הבית. האחיות רונה וטליה מוצפי, שהינן דור שני ליצרני ויצואני טקסטיל, השיקו את הפריטים החדשים באתר המקוון.

 

 21 COTTON CLUB

רשת המסעדות (פוקישופ) PokeShop, המתמחה בהגשת ‘פוקישופ’ – קערות המציעות מגוון בסיסים של דגים נאים ותוספות, המתאימים גם לקהל צמחוני וטבעוני, משיקה את הסניף הרביעי ברחוב בר כוכבא 16, בני ברק, סמוך למגדלי ב.ס.ר. הרשת הוקמה בישראל לפני 4 שנים על ידי בן ון גלדר, יזם ואיש הייטק לשעבר שעלה לישראל מהולנד ופרנק וג’ודית צרפתי, שעלו לישראל לפני 5 שנים וגילו את הצלחת הפוקי בעת טיול בהוואי עם הגעתם לישראל הקימו את רשת הזוכה להצלחה רבה בקרב הישראלים. הסניף החדש מצטרף ל- 3 הסניפים הקיימים, הפועלים בישראל מזה כ-4 שנים וממוקמים בתל אביב (ברחוב אבן גבירול ורחוב רוטשילד) והרצליה פיתוח (ברחוב משכית). בפתיחת הסניף החדש הושקעו כ- 700 אלף שקלים. כל 4 הסניפים הם בבעלות הרשת, אשר עומדת לפתוח עד סוף 2021 עוד 4 סניפים בפריסה ארצית, ובהשקעה כספית של כ- 2.5 מיליון שקלים. קונספט הרשת מושתת על יצירת מנת פוקי מובנית מהתפריט, או יצירת מנה לפי העדפת הטעמים של הלקוח. הסניפים מעוצבים בסגנון המזכיר חופשה בהוואי עם מוטיבים של ים כמו גלשנים, עלים ירוקים רחבים של עץ הקוקוס, וכמובן הצבע הכחול של הים. השירות הוא עצמי: מזמינים, מרכיבים את הפוקי ומקבלים. ניתן לשבת בסניפים או להזמין משלוח ו- TA באמצעות אתר האון ליין. כל הסניפים כשרים. בתמונה: הבעלים בן ון גלדר.

 

 22 POKESHOP

השבוע נפתחה תערוכת הקריקטורות של גיא מורד, הקריקטוריסט הראשי מבית ידיעות אחרונות בפאלאס עזריאלי דיור מוגן ברעננה. התערוכה “פוליטיקריקטורה” מתמקדת בהשפעות נגיף הקורונה על החברה הישראלית, ובבחירות השונות שהתקיימו בשנתיים האחרונות ובבחירות הקרובות. העבודות בתערוכה מציגים מגוון של טלטלות ושל אירועים אקטואליים בולטים שהתרחשו בשנת הקורונה. בתמונה: ח”כ איתן גינזבורג, רותי ארזי וניר בן ברוך, מנכ”ל פאלאס עזריאלי רעננה.

 

 23 EXB

מיכאל כרסנטי, מנכ”ל החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד, ורונן אהרון, מנכ”ל ABB ישראל, חתמו על עסקה לפיה תשכור ABB מבנה חכם בפארק העסקים בקיסריה. הסכם השכירות נחתם ל–6 שנים ושווי העסקה מוערך ביותר מ-13 מיליון ₪. ABB ישראל השייכת לתאגיד הבינ”ל ABB היא מהחברות המובילות בעולם בטכנולוגיה ובחדשנות ופורצת דרך בתחומי החשמל, האוטומציה והרובוטיקה ומעורבת בפרויקטי התשתית הגדולים במדינה כמו המוביל הארצי, נמלי התעופה והים ועוד.

 

 24 ABB

רוית אסף נסעה לחגוג את יום הולדתה במלון בוטיק זמארין בזכרון יעקב, יחד עם חברותיה מיכל ינאי, אשת יחסי הציבור שלי גנדל, העיתונאית שני בן יעיש ורויטל כלפון שעל אף שבעלה ליאור סיים בלילה לפני את משמרתו האחרונה בבית “האח הגדול”, הגיעה לפרגן. הבנות נהנו מיום פינוק שכלל עיסויים במתחם הספא החדש שנפתח במלון, התרגעות בשמש על הטרסה המפורסמת של המלון, עם יין אדום שוקולד ואספרסו משובח, ומשם החבורה שמה את פעמיה ללאנצ’ במסעדת תישבי במדרחוב הסמוך. בתמונה מימין: שלי גנדל שני בן יעיש מיכל ינאי רוית אסף רויטל כלפון.

 

 25 ZAMARIN

לרגל חגי האביב: פסח והרמדאן, קבוצת שטראוס בשיתוף ארגון “לתת” יעניקו סיוע בשווי של 2.6 מיליון שקלים לכ- 12,000 משפחות אשר נפגעו כלכלית ממשבר הקורונה, באמצעות סלי מזון ושוברים לרכישת מוצרי החברה ברשתות שיווק נבחרות. בין ארגון לתת וקבוצת שטראוס מתקיימת שותפות רבת שנים, אולם בשנה האחרונה התפתח שיתוף פעולה יוצא דופן בהיקפו, באמצעותו הם פועלים יחד לסייע לאורך זמן לאוכלוסיות חדשות אשר התווספו למעגל העוני, באמצעות סיוע המותאם להן אישית, בין אם על ידי קבלת סלי מזון עד הבית,או לחילופין רכישה עצמאית של מוצרי חברת שטראוס ברשתות שיווק נבחרות, באמצעות שוברים דיגיטליים.מימין לשמאל: אייל דרור, ערן וינטרוב ואסנת גולן .

 

 26 LATT

חני פרנקל סופרת ומנטורית לנשים בקריירה ובעסקים, השיקה השבוע ברמת גן את סיפרה החדש “לפגוש את העוצמה שבך”, בהשתתפות הגר יעקב המשנה לראש העיר וחברת מועצת העיר רמת גן, ונירית סבן חן מנהלת קשרי קהילה בעיריית רמת גן. חני מציינת כי שיעור האבטלה גבוה בארץ, ויש לנו כמיליון מחפשי עבודה ומתוכן מעל 50% נשים, בסיום החל”ת בחודש יוני כולם ייצאו לחפש עבודה, השוק אז יוצף במועמדים וזו תהייה משימה קשה יותר למצוא משרה טובה. לכן עדיף להתכונן כבר עכשיו. ללא ספק הספר יוכל לסייע לנשים האלו, להגיע לקריירה ולעסקים מצליחים. מימין: חני פרנקל, נירית חן מנהלת קשרי קהילה, והגר יעקב משנה לראש העיר רמת גן.

 

 27 HANI FRENKEL

דני בן רעי יו”ר “הגלידות של פלדמן” ושותף מנהל בקרן גרין לנטרן (בעלי החברה), ריצ’י האנטר שותף מנהל בקרן גרין לנטרן, וארז וולף מנכ”ל “הגלידות של פלדמן”, אירחו את עובדי החברה ומפיציה ברחבי הארץ לאירוע השקת המוצרים החדשים לעונת 2021 במרכז הכנסים כפר המכביה, רמת גן, אשר כלל קבלת פנים, ארוחת בוקר, נאומים וכמובן טעימות של מגוון הגלידות החדשות של החברה לקיץ 2021. נשאו דברים: איל ארד סמנכ”ל מכירות והפצה של החברה, ארז וולף, מנכ”ל החברה ודני בן רעי. יו”ר החברה. הכנס הסתיים בהרצאה מרתקת של צבי ברק.

 

 28 FELDMAN

השבוע התקיים במשרדי עמיאל טורס ביקור צמרת של נציגי אגף התקציבים במשרד האוצר ומשרד התיירות, בהשתתפות המנכ”ל אמיר הלוי, מנכ”ל לשכת מארגני תיירות נכנסת יוסי פתאל ואחרים. את הביקור יזם אמיר הלוי, מנכ”ל משרד התיירות. חברת עמיאל טורס והעומד בראשה אוני עמיאל, סקרו במצגת מפורטת את המצב וכן את התועלות הקיימות מקרן השיווק. במהלך הפגישה עלו לזום מספר נציגי החברה מארה”ב, גרמניה , אוסטריה, יפן ועוד. אוני עמיאל, מנכ”ל ובעלים של קבוצת עמיאל טורס קרא לממשלת ישראל לקבוע בהקדם את הפרוטוקול לכניסת תיירים, לקבוע תאריך יעד לפתיחת השמיים לתיירים מרחבי העולם, ולחזור לשגרת פעילות בהקדם. בתמונות: אוני עמיאל, בנו יובל עמיאל ויוסי פתאל.

 

 29 AMIEL

לרגל יום המעשים הטובים, הזמין “כפר עידוד” המיועד לאנשים עם צרכים מיוחדים, את המתנדבים לערב מרגש וחוויתי, בסימן הוקרה על נתינתם, ועל הסיוע המשמעותי שהם מעניקים לדיירי הכפר. הוגשה לאורחים ארוחת ערב חגיגית, בניצוחו של השף איתמר וויטסון מקייטרינג “מור וקינמון”, שהוא עצמו מתנדב מסור בכפר. לצד השף נרתמו גם דיירי הכפר לעזור בהכנת מנות השף וקינוחים. דיירי הכפר הציגו את “זרעי עידוד” המחודשים, הנמכרים במשתלה ונארזים על ידי דיירי הכפר במרכז התעסוקה רימון. בסיום הערב הוענק שי למתנדבים. מימין: גל סוסן, אייל מימון, שני אחדות מנכ”לית כפר עידוד, אלי דלאל סגן ראש עיריית נתניה, אבי פלדר חבר הוועד המנהל כפר עידוד ואורנית.

 

 30 IDUD

תחרות ההאקתון השנתית שמקיימת איילון חברה לביטוח ומטרתה להעניק הזדמנות לעובדיה להציע רעיונות למוצרים ושירותים חדשים הגיעה לסיומה בטקס מרגש, שהתקיים במרכז פרס לחדשנות. לפרויקט הייחודי שהתקיים השנה תחת הכותרת “ממשבר להזדמנות בעידן הקורונה” בהובלתה של רוני ליכטנשטיין שני, מנהלת אגף מטה, חדשנות ומשאבי אנוש באיילון נרשמו למעלה מ – 74 עובדות ועובדי החברה עם מיזמים חדשניים בעידן הקורונה. 8 הרעיונות הטובים ביותר הוצגו בפני ועדת שיפוט שהורכבה מפורום ההנהלה הבכירה בראשות מנכ”ל איילון אריק יוגב, באירוע מרגש במרכז פרס לחדשנות. בתמונה: הזוכים במקום הראשון: יעל שמלוב, אילן ברקוביץ, לירון פורטל עם המנכ”ל אריק יוגב ורוני ליכטנשטיין שני.

 

 31 AYALON

כנס אתגרי מערכות הבריאות התקיים במהלך השבוע האחרון זו השנה השמינית, במכללה האקדמית צפת. הכנס השנה התמקד בנושא “מערכות הבריאות בצל מגפת הקורונה”, בין המשתתפים בכנס היו מומחי רפואה בכירים, בהם מנהל המרכז הרפואי זיו בצפת, פרופ’ סלמן זרקא, ומנהל המחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי “שמיר” (“אסף הרופא”), ד”ר דניאל טרוצקי. מארגניו, ובראשם הפרופ’ יזהר בן שלמה, ראש החוג לרפואה חירום במכללה האקדמית צפת, ומומחה ביילוד ובגניקולוגיה, ציינו לטובה את השתתפותם של מאות באים ובאות לצפות ולהאזין לנאמר בו. בתמונה: פרופ’ יזהר בן שלמה, ראש החוג לרפואת חירום.

 

 32 ZIV HOSPITAL

לכבוד יום המעשים הטובים, הוחלף השבוע לראשונה בעולם כיסא הטייס במטוס בואינג 737 בכיסא גלגלים. החלפת הכיסאות נעשתה בסימולטור המבצעי של בואינג 737, ביוזמה משותפת של יו”ר עמותת “עדי” האלוף במיל’ חתן פרס ישראל דורון אלמוג, וליאור טנר מנכ”ל פליי קארד ומועדון הנוסע המתמיד. לסימולטור הגיעו ארבעה דיירים עם מוגבלויות ממרכזי “עדי נגב נחלת ערן” ו”עדי ירושלים”, מלווים בקברניט שהנחה אותם כיצד להטיס את המטוס. בתום הטיסה קיבלו החניכים (הדיירים) במעמד הקברניט, סיכת כנפי טיסה.

 

 33 BOING 737

מנכ”ל רשת ארונות ריביירה אורי סגרה ערך אירוע מושקע למנהלי החברה ומעצבי פנים ואדריכלים מובילים, ובאומנותי הזמר עידן רפאל חביב. האירוע התקיים במתחם הפנתרה בתל אביב, בהפקתה ובניהולה של מיכל נוף, מנהלת שיווק אדריכלים, לצד אורי סגרה המנכ”ל, וארי ארבל סמנכ”ל השיווק. בין האורחים: מעצב הפנים דניאל חסון האחראי לקולקציות ייחודיות שעיצב לרשת, אדריכלית ומעצבת פנים פזית שביט, איריס אבנרי דביר, דורית וייברן ועוד.

 

 34 RIVIERA

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook