ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 25/02/21

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 25 לפברואר  2021

מאת: בלה דיאמנט

  

 

סופיה לורן, השחקנית האיטלקייה המיתולוגית, קיבלה תואר עמיתת כבוד של בית הספר סם שפיגל ליצירה קולנועית בערב הגמר של ביה”ס, שנערך במרכז הקונגרסים בנייני האומה, ירושלים. באירוע שנערך השבוע בהנחיית עלמה זק, לקחו חלק שר התרבות והספורט חילי טרופר, ראש העיר ירושלים משה ליאון, יו”ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי, נשיא הקרן לירושלים שי דורון, יו”ר הועד המנהל של ביה”ס סם שפיגל אסף ויטמן ומנהלת ביה”ס דנה בלנקשטיין כהן. בארוע שהתקיים באופן וירטואלי לציון סיום הלימודים של בוגרי המסלולים השונים של בימוי, תסריטאות והפקה יוזמת, הוקרנו סרטי הגמר של והוענקו פרסים שונים לסטודנטים בהיקף של כ-100 אלף ₪.

 

1 LOREN

 

בשבוע שעבר התקיימה סדנת בישול לחוג הידידים של מרכז פרס לשלום ולחדשנות, עם השפית ד”ר נוף עתאמנה, זוכת מאסטר שף ישראל. כל אחד מהמשתתפות קיבלה סינר ממותג מרכז פרס, ורשימת מצרכים לקניה מראש. הסו-שף היתה יונה ברטל מנהלת ומייסדת חוג הידידים. לקחו חלק בזום והפגינו כישורי בישול יוצאי דופן: עירית תאומים, אורנה שסטוביץ, עתליה שמלצר, אתי פרופר, גילה פרס, רבקה סקר, הניה נור ועוד.

 

2 NOF

 

לקראת פתיחת המסחר וענף הכושר, הגיעו בסופ”ש ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי אדלשטיין וראש עיריית פתח תקווה, לסניף “שר פיטנס” בפתח תקווה, כדי לעבור על מתווה פתיחת המסחר וענף חדרי הכושר. במהלך הביקור נשאו דברים נתניהו, אדלשטיין ושר פיטנס שהדגישה שכושר איננו מותרות, אלא ענף תומך בריאות המחזק את הגוף ואת הנפש.

 

3 SHER

 

מוטי רייף יזם ומפיק “שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021” בשיתוף רשת 13 וקורנית דיגיטל הכריז השבוע: “מצדיעים לשירה איסקוב”, כחלק מערב הגאלה של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021, אשר ישודר בטלויזיה ברשת 13 בערב ה- 28.3.2021, ויהיה בהנחיית דוגמנית העל הבינלאומית בר רפאלי עם מוטי רייף. על המסלול יעלו בשמלת סטרפלס בעיצובם של מעצבים ישראלים מובילים: שירה איסקוב, כלת פרס ישראל גילה אלמגור, יעל אבקסיס, גאולה, ליהי לפיד, ח”כ ד”ר יפעת שאשא ביטון, סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו מיטל להבי, השחקנית נטע גרטי, רונית יודקביץ, מנחת הטלוויזיה מירי נבו, העיתונאית מירי מיכאלי ועוד. שירה איסקוב והנשים המובילות שיעלו על המסלול, ילבשו כל אחת שמלת סטרפלס בעיצובו של מעצב אופנה ישראלי אחר: ויוי בלאיש, אליאן סטולרו, אסיה, מאיה נגרי, אריאל טלודנו, ירדן מייפלד, שני צימרמן, ליהי הוד, מירה צבילינגר, טובה’לה, אלן לוקש, גליה להב, ליאורה טרגן, סבינה מוסייב, דנה הראל, לי גרבנאו, רונן חן ועוד. כל השמלות יעמדו למכירה בבוטיק של עמותת רוח נשית.

 

4 RAIF

 

מלכת היופי במיל’ ואשת העסקים רוית אסף, נבחרה לשמש כפרזנטורית של חברת הקוסמטיקה Ariela Beauty בזמן שהקמפיין צפוי להתפרסם, רוית תעלה על המטוס לצילומים לאחת מתכניות הריאליטי הצפויות להצטלם בחודש הבא. “אריאלה ביוטי” תוציא בחודש הבא ליין של 11 מוצרים פעילים בריכוז, בהתאמה אישית, ורוית תוביל את קמפיין החברה לשנת 2021. חברת אריאלה ביוטי קיימת למעלה מ-35 שנה, הכוללת גם קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי, המשולבים בחומרים פעילים לאנטי אייג’ינג, לקוסמטיקה פרא-רפואית, הסרת שיער בלייזר ועוד. בתמונה: מלכת היופי במיל. ואשת העסקים רוית אסף, עם אריאלה אמרוסי מבעלי החברה.

 

5 BUTY

 

עיריית תל-אביב יפו מגשימה חלומות, ויוצאת בפעילות עד הבית, עם גיבורי העל האהובים. שחקנים המחופשים לספיידרמן, סופרמן, באטמן, וונדרומן , קפטן אמריקה ועוד גיבורי על רבים, יגשימו חלום למאות ילדים כשהם מגיעים בימים אלה, ועד סוף חג הפורים לביקור מפתיע בבתי הילדים. היוזמה מציעה ביקור בית קצר ומרגש של שחקנים מחופשים, בייחוד כאשר חגיגות הפורים בשנה זו מוגבלות ומצומצמות, ונעשות בעיקר בגבולות משפחה הגרעינית. במהלך הביקור המפתיע, השחקנים יחלקו לילדים כדור כוח מואר ,ויעבירו מסר של עידוד וחשיבות השמירה על כללי הריחוק. בתמונה: השחקנים המחופשים בדרכם להפתיע את הילדים.

 

6 PURIM

 

אולמי אווניו שבאייר פורט סיטי, נבחר כלוקיישן לצילומי הקיץ של משקפי קרולינה למקה ברלין, עם בר רפאלי ואסי עזר הפרזנטורים הותיקים. לאחר שכל הצוות על הסט עבר בדיקת קורונה בכניסה לסט הצילומים, עם תוצאות מיידיות, הכל היה מוכן לשגרת הצילומים בלבוש קייצי תואם, וכמובן משקפי שמש לכל מראה ולכל סגנון. בתמונה: הפרזנטורים עם אורן בר גיל שותף וסמנכ”ל קבוצת קרולינה למקה.

 

7 BAR

 

הדוגמנית ניבה מדר שנבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של פקטורי 54, הצטלמה לקמפיין אביב-קיץ 2021 בגליל. ניבה מנהלת זוגיות עם בראן סוזר, איש עסקים טורקי עשיר. מדר סיפרה על הסט שהיא מבואסת מכךף שהשמיים עדיין סוגרים בגלל מגבלות הקורונה, שכן הייתה אמורה לטוס ביום שאחרי העבודה בחזרה לטורקיה, שם שניהם התגוררו בתקופה האחרונה.

 

8 MADAR

 

שחקני קבוצת הכדורגל הפועל חדרה בשיתוף עם נבחרת “טאפ מאדר למען גדולים מהחיים”, הפתיעו בסוף השבוע את ילדי העמותה המתמודדים עם מחלות קשות. את היוזמה הובילו נבחרת הטאפ מאדר שפגשו בחדרה את כדורגלני קבוצת הפועל חדרה מליגת העל, שהגיעו לבתי הילדים, רקדו ושרו עימם וחילקו להם משלוח מנות, ערכות יצירה ומדפסת cannon מתנת חברת “פרינטר סנטר”. נבחרת “טאפ מאדר” המורכבת ממנהלים בכירים במשק, הפועלים זו השנה השישית למען רווחתם של ילדי ומשפחות “גדולים מהחיים”.

 

9 BALL

 

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז מצרף שגרירה בינלאומית חדשה: נידהי סוניל, דוגמנית-על, שחקנית ופעילה חברתית למען שוויון מגדרי וקולוריזם (אפלייה על בסיס צבע עור). סוניל נולדה הודו ב-1987 ולאחר קבלת תואר במשפטים, עבדה כעו”ד לענייני סביבה. בשנת 2011 הפכה לדוגמנית מובילה שכיכבה במגזינים בינלאומיים, כמו “ווג”, “אל”, “מקסים”, “הארפרס בזאר”. במקביל החלה לשחק בבוליווד, ובשנת 2017 נבחרה כמודל השנה של “ווג” הודו. כיום נידהי סוניל נחשבת לאחת הסלבריטאיות הצעירות המשפיעות ביותר בהודו.

 

10LORIAL

 

אחרי כשנתיים של עבודה מקיפה, משיקים יקבי כרמל את תת המותג “כרמל סיגנצ’ר”, תחתיו מכונסים יינות הפרימיום של יקבי כרמל. ההשקה כוללת גם לוגו חדש, “כרמל סיגנצ’ר”, המקושר ע”י סמל המרגלים ללוגו התאגידי. לרגל ההשקה, העלה היקב קמפיין ברחבי המדיה, המציג את יפתח פרץ, היינן הראשי, המוביל את הצוות המקצועי מזה שלוש שנים, כשהוא מספר על הפילוסופיה הייננית בהכנת יינות הפרימיום של היקב. הקמפיין התקשורתי עלה השבוע לטלוויזיה ולדיגיטל, וילווה בצילומים מכל שלבי הכנת היין, בליווי יפתח פרץ.

 

11 CARMEL

 

בסוף השבוע הוזנק מרתון סמסונג תל-אביב במתכונת דיגיטלית עם למעלה מ-20,000 רצים. בשונה משנים קודמות, הזנקת הרצים על ידי ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי וסמנכ”ל השיווק של סמסונג רונן סלם, התקיימה דרך אפליקציה ייעודית של המרתון. אירוע המרתון מתקיים השנה על אף מגבלות מגפת הקורונה בהובלת עיריית תל אביב – יפו וחברת ההפקה “כפיים”. האפליקציה תהיה פתוחה לרשות הרצים בין התאריכים ה-19 עד ה-28 בפברואר. טקס ההזנקה המסורתי שודר דרך אפליקציה ייעודית שפותחה במיוחד עבור המרתון, המאפשרת מדידה של המסלול וזמן הריצה. על מנת לאפשר ריצה נוחה לכלל המשתתפים, ההשתתפות במרתון תתאפשר במשך עשרה ימים, עד יום ראשון ה-28.02, במטרה לאפשר לכל משתתף להחליט על מועד ריצתו. בשנה זו, המשתתפים במרתון בחרו את מקום ריצתם ואת מסלולם. בפעם הראשונה, מרתון סמסונג תל-אביב התקיים ב-33 מדינות שונות ברחבי העולם ונשלחו ערכות המרתון למדינות השונות וביניהן: הולנד, שבדיה, הודו, איחוד האמירויות, ארה”ב, אנגליה, צ’ילה, פולין, גרמניה, אירלנד, פורטוגל, מקסיקו, צרפת, בולגריה, רוסיה, טורקיה וברזיל. במסגרת המרתון, בשיתוף משרד התיירות ומנהלת עיר עולם ותיירות, מתקיים אתגר בין המשתתפים ממדינות העולם, תחת הכותרת “לרוץ בתל אביב- מכל מקום בעולם”. באתגר כל משתתף שלח תמונה או קטע וידאו, יצירתי ומקורי ממקום מגוריו במהלך הריצה. הזוכה הוא זה ששלח את הוידאו או התמונה הכי מקורית ויזכה בכרטיס טיסה זוגי לתל-אביב וכניסה למרוץ בשנת 2022.

 

12 MARATON

 

השבוע, במסגרת הסיבוב השני של בחירות, הוכרע כי היהלומן בועז מולדבסקי, מבעלי קבוצת מולדבסקי, ומי ששימש כסגן נשיא הבורסה ליהלומים וכיו”ר מכון היהלומים, הוא הנשיא הנבחר של בורסת היהלומים הישראלית. מולבסקי (54) יחליף את יורם דבש, שכיהן כנשיא הבורסה ליהלומים בחמש השנים האחרונות.

 

13 DIAMANT

 

הדוגמנית, אשת העסקים והיזמית נטע אלחמיסטר נבחרה זו שנה שלישית כפרזנטורית של אירוקה המשווקת את המותגים המובילים בעולם בתחום משקפי השמש והראייה. הקמפיין לאביב קיץ 2021 בכיכובה של אלחימסטר יעלה 1.5 מיליון ₪. במסגרת ההסכם, תוביל אלחמיסטר במהלך השנה קמפיינים של אירוקה ותציג קולקציות של המותגים הבינלאומיים המובילים ביניהם : טום פורד, סלין, גוצ’י, פראדה, דולצ’ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד.

 

14 NETA

 

מספר ימים אחרי שביקרו בבית ‘”האח הגדול’, ורגע לפני חג פורים, הגיעו נועה קירל ומרגי לביקור בבית אורנית לילדים חולי סרטן, שמפעילה עמותת ‘עזר מציון’ ובמחלקה האונקולוגית בבית חולים שניידר הסמוך. הילדים החולים קיבלו את השניים בהתלהבות, ובתוך דקות הרימו קירל ומרגי מסיבת פורים סוערת שסחפה את כל הילדים.

 

15 KIRL

 

ירדן הראל החליטה שאת חג הפורים היא הולכת לחגוג, למרות הסגר הצפוי וההגבלות. ואין כמו לחגוג בפרטי הלבוש הכי נוחים, של הלבשה תחתונה ובגדי שינה. ירדן בשיתוף חברת ההלבשה התחתונה femina, יצרו לוקים מפתיעים במיוחד, המשלבים סטים בשלל צבעים, בשילוב איפור ואפקטים עוצרי נשימה, עם תוצאה מרשימה במיוחד, שכל אחד יכול ליישם בבית.

 

16 yraden

 

לרגל השקת הקמפיין לקידום סדרת הקטניות של “סוגת” בכיכובה, זוכת העונה הרביעית של תוכנית הריאליטי ‘מאסטר שף’, השפית נוף עתאמנה אסמאעיל, העבירה סדנת בישול ייחודית ב-ZOOM במהלכה לימדה את המשתתפים, חובבי בישול ואפיה, מובילי דעה ומשפיענים, להכין בלייב מגוון מנות חורפיות מהמטבח הערבי המזוהות עימה, ואף שיתפה טיפים שלה ממטבחה האישי, לשימוש נכון בקטניות. בין משתתפי הסדנה: השפים חיים כהן ואורן לוקסנבורג, אושיות הקולינריה דביר בר, רועי ירושלמי, אורלי פלאי ברונשטיין, אורי שביט ועוד. יעל פודולסקי מנהלת השיווק של סוגת: ” במיוחד בתקופה זאת, בה המודעות לבריאות הגוף עולה, ואנו מבלים יותר בבית בחיק המשפחה ונהנים יותר מבישול ביתי, מצאנו לנכון להעניק לחובבי הבישול הזדמנות ללמוד באופן אישי מהשפית נוף עתאמנה אסמאעיל, כיצד לגוון מנות חורפיות ולשלב בהן קטניות, המהוות פתרון מצוין להעשרתן בחלבון, בוויטמינים ובמינרלים ממקור טבעי, איכותי ונקי”. בתמונה: נוף עתאמנה אסמאעיל ויעל פודולסקי.

 

17 SUGAT

 

כחלק מתוכנית תרומה לקהילה של דיסני העולמית, תרמה דיסני השבוע 5,000 כיסויי פנים רב-פעמיים, עם הדמויות האהובות לילדים המאושפזים בבית החולים דנה דואק בתל אביב. את פניה של משי קליינשטיין, מדובבת סרטי דיסני, שהגיעה לחלק את המסכות מחופשת לשלגיה, קיבל מנהל ביה”ח דנה, פרופסור דרור מנדל, שהתרגש יחד עם הילדים מהמחווה ומביצוע א-קפלה של משי לשיר הנושא מתוך הסרט שלגיה, אותו היא דובבה. בתמונה: משי קליינשטיין ופרופסור דרור מנדל מנכ”ל בית החולים דנה-דואק.

 

18 DISNY

 

חברת קימברלי קלארק העולמית ערכה כמידי שנה את ה- EMEA APEX – טקס הצטיינות יוקרתי ובו מחולקים פרסי הצטיינות לעובדיה. הנהלת קימברלי קלארק בישראל הגישה את מועמדותם של שלושה עובדים ושלושה צוותים. קימברלי קלארק ישראל המשויכת לאזור EMEA שבו מחולקים סה”כ עשרה פרסים, קיבלה לא פחות משלושה פרסים יוקרתיים: בקטגוריית ‘הזוכים היחידים’ זכתה ענת בללי, מנהלת שיווק Household Care על הובלת הקטגוריה ובייחוד מותג “ניקול”. בפרס היוקרתי זכו שני צוותים אזוריים בהם נציגות ישראלית: צוות התקשורת לו שותפה ורד וולף, מנהלת התקשורת של קימברלי קלארק ישראל, וצוות ה PPAA לו שותפות מיכל בן-חיים ויעל ליבני מיחידת שיווק ה-Family Care.

 

19 APEX

 

השבוע צולם באולפן תל אביבי קמפיין חדש של חברת הביטוח הדיגיטלית WeSure. אל הפרזנטור המוכר המנטליסט נמרוד הראל, הצטרפה הפעם אביבית בר זוהר הטאלנטית, והפעם היא ניסתה לקרוא לו את המחשבות. הקמפיין התמקד בביטוח מתקדם בימים של חוסר וודאות וצורך לחסוך עלויות לציבור. על הסט שהקפיד על שמירה של נהלי הקורונה שהה צוות מצומצם של עשרה אנשים בלבד ממשרד הפרסום זרמון, בניצוחו של הבימאי דרור שאול. ווישור נמצאת בימים אלו לקראת הנפקה בבורסה הישראלית, שתסייע לחברה להרחיב את פעולתה בשווקים בארה”ב. מנכ”ל החברה ניצן צעיר הרים והיו”ר אמיל וינשל קיבלו דיווחים מרחוק.

 

20 WE

 

לאור הביקוש לחיזוק מערך המענה הלאומי לפניות הציבור, שרשם במהלך השנה האחרונה גידול של מאות אחוזים בפניות לסיוע, הכוונה ומידע, חתמה חברת “תקשוב” על הסכם במסגרתו תקים מרכז חדש בקריית הממשלה בעיר אופקים. במסגרת ההחלטה, שעיקרה מימוש חזון החברה לקידום עשייה חברתית ומקומות תעסוקה בפריפריה, תעסיק תקשוב במרכז החדש כ-400 עובדים חדשים, שייתנו מענה למענה ארצי עבור גופים ממשלתיים וחברות. לסיכום שנת הפעילות של 2020 ולרגל חגיגות 25 לפועלה של החברה, תקיים החברה בימים הקרובים את אירוע החברה הגדול בישראל, שעיקרו מפגש דיגיטלי בו ישתתפו 10000 עובדי החברה הפרושים בין 36 אתרי החברה ברחבי הארץ, וכוללים בין השאר את נתיבות, דימונה, באר שבע, כרמיאל, חיפה, צפת, עכו וטבריה.

 

21 TIKSHUV

 

חיים נחום, יודי לזר וצחי פריד בעלי רשת בגדי הילדים מהגדולות בישראל באבלס BUBBLES, השיקו את הסניף ה-10 של הרשת במתחם “אייפל טאוור” בנתיבות בהשקעה של כ 1.2 מיליון ₪. הסניף משתרע על כ 120 מ”ר ומצטרף ל-9 הסניפים הנוספים שפרוסים ברחבי הארץ ולאתר האונליין המשגשג www.bubbles-online.co.il . ברשת מעל 40 מותגים מובילים בקטגוריות ביגוד, הנעלה, אקססוריז, צעצועים ומוצרי פארם. באבלס הינה יבואנית רשמית ובלעדית של המותגים: הוגו בוס , טימברלנד, DKNY , ריפליי , סטיב מאדן, פפה גינס, יומברו, מותג הבית אורו ועוד.

 

22 BUBLS

 

פסנתרן צעיר מגבעתיים, הוא הזוכה במקום הראשון בתחרות פנינה זלצמן לפסנתרנים צעירים: תום זלמנוב בן 22 זכה במקום הראשון בקטגוריה ד’, לגילאי 19-26, ובפרס של 8,000 ₪. בנוסף יוזמן זלמנוב בהמשך לנגן כסולן בקונצרט עם אחת מהתזמורות המובילות בארץ. 68 פסנתרנים עד גיל 26 , לקחו חלק בתחרות השנה, מספר שיא של משתתפים לתחרות שחרטה על דגלה את קידום המוסיקה והמוסיקאים הצעירים. טקס הכרזת הזוכים וקונצרט הזוכים החגיגי בנוכחות ראש העיר רפי סער, התקיימו בהיכל התרבות כפר סבא, עם התזמורת הסימפונית החדשה חיפה בניצוחו של ואג פפיאן. מטרת התחרות היוקרתית הינה לגלות את ה”כוכב הנולד” הבא, שיפציע בשמי המוסיקה ומתוך רצון לקדם את הילדים ובני הנוער המנגנים בפסנתר ולהביאם להישגים גבוהים בתחום.

 

23 PIANO 

 

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook