ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 27/01/21

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 27 לינואר  2021

מאת: בלה דיאמנט

 

הזמר קובי אפללו שהגיע השבוע לקבל מנה ראשונה לחיסון באיכילוב, הוא המתחסן ה- 100,000 של בית החולים. תוך שבועות בודדים חיסן איכילוב 82% מכלל צוותי בית החולים, 8,000 דיירי ומטפלים בבתי האבות והדיור מוגן בעיר תל אביב, עובדי מערכת הבטחון, נכי צה״ל 100%, ציבור המורים ועוד. אומר פרופ׳ רוני גמזו, מנהל איכילוב: ״אני גאה בצוות האחיות והסטאז׳רים שלנו, שהוכיחו מהי שליחות, ומבקש להודות לגב׳ אתי עוזיאל סמנכ״ל הסיעוד, לד״ר אסתי סייג סמנכ״לית מערכות מידע ותפעול, ולפרופ׳ יצחק שפירא”. בתמונה: קובי אפללו עם האחות אתי עוזיאל וד״ר אסתי סייג.

 

 1 ICILOV

  

במסגרת קמפיין עיריית תל-אביב יפו לסיוע לעסקים בצל משבר הקורונה וימי הסגר, גייסו חולדאי ועיריית תל אביב יפו את השף אייל שני בהתנדבות, לעזור לעסקים מקומיים בעיר, עם טרנד קופסאות ההפתעה העולמי, אשר ממשיך לתפוס תאוצה בחודשים האחרונים. הקמפיין מלווה בסרטון, בשילוט חוצות ובפעילות ברשתות החברתיות, בפייסבוק ובאינסטגרם במסגרתו מתקיים פרויקט צילומים של בעלי העסקים בבתי העסק ופרסום סיפורם האישי. מעל ל- 50 עסקים מקומיים בעיר הצטרפו לקמפיין הקופסה, למחזיקי כרטיס התושב “דיגיתל”, המהווים כ-230 אלף מתושבי העיר. בכל יום בשעה 11:00 מתפרסם נושא קופסת הפתעה מעסק מקומי אחר בתחומי העיר תל-אביב יפו, בעלות של 50 ₪ לקופסה. התושבים שמזמינים את הקופסה הממותגת, נהנים מקופסה מלאה בהפתעות עד לפתח הבית, כאשר בכל הזמנת קופסה, נשלח קישור לסדנת קונספט בזום, אשר מועברת על ידי בעלי העסקים בתחומי בישול, אפייה, אלכוהול, יצירות בעץ, שתילה והכנת עציצים, פעילות קמפינג בסלון, דמיון וקסמים, הכנת תחפושות, סדנאות לגיל הרך ועוד.

 

 2 SHANI

 

השף עומר מילר וחברת התבלינים “נפטון” משתפים פעולה ב”טעים אש” – תוכנית הבישול החדשה של מילר בערוץ האוכל. השף המצליח מציג מתכונים טעימים ומשפחתיים אותם הוא מכין בחצר ביתו. המוצרים של “נפטון” כוללים מאות תבלינים, תערובות, ממרחים, רטבים וציפויים לשניצל. הפרק הראשון כלל הכנה של עוף שלם במילוי חלה, פטרוזיליה, בצל ירוק, עגבניות שרי, שמן זית, אריסה ותבלינים. אפילו התינוקות התאומים של מילר טעמו ואהבו. בסדרה מתוכננים 8 פרקים, ובכל פרק יוצגו 3 מתכונים עם תבליני “נפטון”. 

 

3 MILER

לרגל השקת הקמח החדש של סוגת “קמח שמרים לפיצה”, לאפיית פיצה ביתית מושלמת בקלות ובמהירות, אשר פותח בשיתוף פעולה עם השף ארז קומרובסקי, סוגת קיימה סדנת אפיה ייחודית ב-ZOOM במהלכה קומרובסקי לימד את משתתפי הסדנה, חובבי בישול ואפיה, מובילי דעה ומשפיענים, להכין בלייב מגוון פיצות מיוחדות מהקמח, המכיל את הרכב החומרים המדויק להכנת פיצה משובחת בקלות: רק מוסיפים מים לקמח, ומתקבל בצק להכנת פיצה איטלקית. בתמונה: השף ארז קומרובסקי.

 

 4 EREZ

 

מיטב אומני ישראל התגייסו לברך ולשמח את דיירי כפר עידוד בנתניה לרגל חגיגות 25 שנה לכפר, באמצעות סרטונים קצרים, שנשלחו לדיירי הכפר בווטסאפ והועלו לרשתות החברתיות. לקחו חלק: דץ, נועה קולר, שלומי שבת, יהורם גאון, חנה לסלאו, סי היימן, עינת שרוף, גיא זוארץ ,ערן זרחוביץ, שלומית אהרון, משה פרץ, טוביה צפיר, דוד דאור, פבלו רוזנברג, אדיר מילר, שלומי קוריאט ועוד רבים וטובים.

 

DAZ

 

השבוע, הגיעה עדן הראל למשרד OIG, חברה העוסקת בתחום ייצור, ייבוא ושיווק של מוצרי חשמל ביתיים. לפני שהחלה בצילום סרטוני הדרכה עם מוצרי החברה, פגשה במקום את עופר גבאי סמנכ”ל מכירות ופיתוח עסקי, ואיציק גבאי מנכ”ל OIG . במהלך היום, במסגרת הצילומים הכינה עדן גולש הונגרי, חמין, עוגת תפוזים ואורז. בתמונה: עופר גבאי ועדן הראל.

 

 6 OIG

 

אלון וינשטוק סמנכ”ל שיווק kfc ישראל , חתם רשמית את חגיגות ה-80 למתכון הסודי של הרשת, והעניק את המקום הראשון באתגר פיצוח המתכון הסודי, לסתיו פרגון תושבת חולון בת 24, שזכתה בחופשה מפנקת במלון בוטיק נחשולים וארוחה לכל המשפחה באחד מסניפי הרשת.  כבר 80 שנה שדורות של חובבי עוף מטוגן מנסים לפצח את אחד המתכונים המפורסמים וסודיים בעולם: מתכון 11 התבלינים המקורי של רשת KFC . לרגל החגיגות למתכון המנצח, יזמה KFC ישראל פעילות שתאתגר את הגולשים בשיחזורו, והזמינה את חובבי העוף הטעים בעולם, להשתתף בפעילות אותה הובילה אושיית הרשת הקולינרית דניאל עמית, אשר אתגרה את עוקביה הרבים, להכין את הגרסה שלהם למתכון הוותיק. הגולשים התבקשו לצלם את המנה ומי שצלח את שלב הניראות, אותגר בהכנת מנה. מבין כל המשתתפים הצליחה סתיו פרגון להשיג את מירב הנקודות. בתמונה: סתיו פרגון ואלון ויינשטוק.

 

 7 KFC

 

דודי כהן, מנכ”ל קבוצת נעמן, המחזיקה במותגים נעמן, ורדינון, Homestyle ו-Bonita de Mas, הפתיע את השף אסף גרניט, היועץ האסטרטגי של נעמן, כשהגיע ביום חמישי האחרון, לברך אותו באופן אישי על הזכייה המדהימה בכוכב מישלן ראשון עבןר המסעדה של גרניט בפריז. גרניט שהיה באמצע סט הצילומים לנעמן, קיבל מכהן בקבוק יין ישראלי משובח ועוגה בצורת כוכב מישלן.

 

 8 GRANIT

 

הזמרת, דוגמנית וכוכבת הפופ אנה זק (19) נבחרה לפרזנטורית  מותג האיפור והטיפוח SACARA . זק תחליף את כוכבת הרשת נטע אלחימיסטר, שייצגה את רשת SACARA  ב – 4 שנים האחרונות. הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה בהשקעה של 3 מיליון ש”ח במרץ 2021  לרגל השקת סדרות איפור וטיפוח חדשות לקיץ 2021. זק חיילת המשרתת שירות מלא בצה”ל, ונחשבת כיום לכוכבת המצליחה ביותר בארץ בכל הרשתות החברתיות, בעלת 4.8 מיליון עוקבים בטיק טוק, 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם. במסגרת הקמפיין זק תצא בקרוב בקליפ מוזיקלי עבור SACARA.

 

 9 ZK

 

לכבוד החג הכי ירוק, ט”ו בשבט, מזמין הגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים את כל המשפחה, קטנים כגדולים, ללמוד על החיים המסתוריים של העצים. במרחב וירטואלי מיוחד לילדים שהושק בגן הבוטני, ילמדו על חלקי העץ השונים: השורשים, הגזע, העלים, הפרחים, הפירות והזרעים. בעזרת סרטוני הדרכה, ניסויים ביתיים וסיפורים יגלו כולם איך העצים מתקיימים. מי שיכנס למרחב הווירטואלי של הגן, יוכל להתנסות בדרכי הפצה של זרעים, למצות כלורופיל מעלים, ללמוד מהם ייחורים, וגם להכיר את פרח היומולדת של האישי שלו. להצטרפות למסע מרתק שמתחיל מתחת לאדמה, ומגיע עד צמרות העצים, יש להקליד בגוגל:  Botanickids.com

 

 10 Botanickids

 

ט”ו בשבט, גם בסגר: “כתר” תרמה ערוגות גינה עשויות פלסטיק ממוחזר לפרויקט “חברותא” שמובילה מועצת הקבוצות והקהילות המשימתיות, במטרה לקיים קבוצות חברתיות לגיל הזהב בימי הקורונה. ערוגות הגינה של כתר הניצבות על רגלים גבוהות והמותאמות לאנשים מבוגרים, הוצבו בגינה הקהילתית שהקימו חברי “חברותא” בסיוע של חברי תנועת ‘דרור ישראל’ בעכו. התכנית הפועלת לפי הנחיות משרד הבריאות ובשיתוף מנהל הרווחה בעיר, הותאמה לתקופת הקורונה: הקבוצה פועלת על פי קפסולות, ובתקופות הסגר נפגשת גם בזום. הקשישים התרגשו מהתרומה של חברת כתר ומפעילות השתילה: “מחמם את הלב שיש לנו סיבה לצאת מהבית ולהגיע למפגש הקבוצתי מדי שבוע. פעילות השתילה בט”ו בשבט הייתה חוויה נהדרת עבורנו, במיוחד בתקופה הזו”. בתמונה מימין לשמאל: סבטלנה בודניצקי מיכל קידר לידיה מויסייב ולודמילה אזולין.

 

 11 GINA

 

מכללת R.E.S חגגה השבוע יחד עם תלמידיה ובוגריה, את כניסת הסטודנט ה-1000 למסלול פרויקט ‘הגשמה’ הייחודי של איגוד הנדל”ן הישראלי. ‘הגשמה’ הינו פרויקט ייחודי של איגוד הנדל”ן בשילוב מכללת R.E.S המעניק לסטודנטים לימודים נרחבים, סטאז’ וליווי צמוד, סל כלים בשווי עשרות אלפי שקלים, כל זאת בכדי  לפתח קריירה ועבודה בטווח המיידי ובמהלך הלימודים בתחום הנדל”ן והמשכנתאות. קבוצת R.E.S  נבחרה להוביל את הפרויקט בשל היכולות שלה להכשרת סטודנטים ברמה מיטבית לצד השתלבות בעבודה בקבוצה. בתמונה: איציק חסידים יו”ר איגוד הנדל”ן הישראלי והבעלים של קבוצת R.E.S.

 

 12 RES

 

טורנדו מציגה מבנה ארגוני חדש עם שדרת ניהול המונה שורה של מנהלים מהוותיקים והמקצועיים בענף, אשר מונו לתפקידי צמרת בחברה. המהלך נעשה במסגרת יישום תוכנית החומש האסטרטגית של טורנדו לשנת 2021 ולשנים הקרובות. רונן בזזי יו”ר ובעלים חברת טורנדו, האמון כיום על הפיתוח העסקי וניהולה האסטרטגי לטווח הארוך של החברה, פועל בשוק מיזוג האוויר בישראל כבר 29 שנה, ואילו את טורנדו הקים לפני 16 שנה. בימים אלה הוא מציג מבנה הארגוני חדש, המבוסס על מנהלים מהמקצועיים ביותר בשוק. בראש צמרת המנהלים החדשה נמצא יגיל וויט, שמונה למנכ”ל משותף. לצידו ישמש כמנכ”ל משותף עודד בזזי, שהינו ממקימי החברה ובעליה. תחת יגיל וויט ועודד בזזי, מונו 3 סמנכ”לים חדשים: דרור ריזנברג מונה לסמנכ”ל שיווק, חדשנות ופיתוח עסקי. זאב ינקו דוידוביץ’ מונה לסמנכ”ל המכירות וסחר שוק חשמל, אופיר גברעם  מונה לסמנכ”ל תפעול. בנוסף להם, משה לבקוביץ (לבקו) מונה למהנדס הראשי של החברה. לצידם של המצטרפים החדשים, נמצאת בטורנדו הנהלה מנוסה וותיקה, המונה את מוטי ישראל כסמנכ”ל שירות, יניב פריינטה סמנכ”ל מכירות וסחר שוק הסיטונאים, רועי ראובני סמנכ”ל מוצרים וטכנולוגיה, ורו”ח רוית רחמים המשמשת כמנהלת כספים שנים רבות.בתמונה: רונן בזזי יו”ר טורנדו.

 

 13 TORNADO

 

רד אורבך מלהקת רד בנד, נבחר לשמש כפרזנטור של קמפיין חברת הרכב AVIS לשנה הקרובה. רד גם היה שותף לכתיבת הלחן והטקסט. המסר המוביל את הקמפיין, הוא: “רד, רד מקניית רכב. אל תקנה – תתחדש”, ומאחוריו עומדת ההבטחה של AVIS ליסינג פרטי, לאפשר ללקוח ליהנות מרכב חדש, מבלי לרכוש אותו, ללא צורך בבעלות ובדאגות ממכירת הרכב, עם מקדמה נמוכה, תשלום חודשי נמוך המותאמים באופן אישי ללקוח, ושירות מקיף הכולל טיפולים, שירותי שינוע עד הבית ,החלפת בלמים ועוד. בתמונה:בתמונה: הילה קוניק שחף, ראש אגף שיווק קבוצת UMI ושי ירון, סמנכ”ל ליסיניג והשכרה AVIS

 

 14 AVIS

 

רשת טיב טעם יוצאת במהלך חודש פברואר 2021 בפעילות רחבה לגיוס תרומות למען ילדי בית השנטי. במסגרת הפעילות שתיערך ב-41 סניפי טיב טעם ברחבי הארץ, יוצע ללקוחות טיב טעם לתרום 5 שקלים בכל קניה. הסכום שייאסף יועבר במלואו בסוף החודש לטובת פעילות בית השנטי.

 

 15 SHANTI

 

השבוע עלתה לרשת סדרה חדשה של התיאטרון הקאמרי, “Follow Spot”, סדרת ראיונות אישיים בסגנון “סטודיו למשחק”. במאי הבית של הקאמרי עירד רובינשטיין, ראיין את מרים זוהר, שמואל וילוז’ני, רמי ברוך וקרן מור. היוצר מאור זגורי ראיין את מיה דגן ושרה פון-שוורצה. ב-10 החודשים האחרונים היתה זירת הפעילות העיקרית של התיאטרון הקאמרי ברשתות החברתיות. התיאטרון השקיע מעל 800 אלף ₪ בתוכן המיועד לרשת. ערוץ היוטיוב ועמודי הפייסבוק והאינסטגרם של התיאטרון, הפכו שוקקי חיים ומרובי פעילות. בתחילה עלו לרשת הצגות עבר, אך בחלוף הזמן וההבנה כי הנגיף נשאר איתנו לתקופה ארוכה, העביר התיאטרון את מירב כובד משקלו לדיגיטל. נוצרו וצולמו סדרות, מערכונים וקליפים בהשתתפות מיטב שחקני הקאמרי, החדשה שבהן היא הסדרה החדשה, המונה 6 פרקים. עד כה עלו לרשת 2 פרקים: עם שמואל וילוז’ני ועם מרים זוהר.

 

 16 STUDIO

 

עינת קולמן עובדת סוציאלית (בת 44 נשואה +), המתמחית מזה שנים במתן שרותים ויעוץ לגיל הזהב, מנכ”לית “קולמן לגיל השלישי”, אשר התמודדה בבחירות 22 ו-23 כיו”ר מפלגת ישראליסט – זכויותינו בקולנו, הצטרפה למפלגת ותיקי ישראל, בראשות דני יתום ראש המוסד לשעבר. בין חברי המפלגה נמצאים נתן דטנר, פרופסור אסא כשר, העיתונאית פאר לי שחר, פרופסור רבקה לזובסקי ואחרים. את מסע הבחירות היא מקדמת מהשטח ובמרץ רב: השבוע ביקרה בבית האבות “נועם” ברעננה ובבית האבות “גיל עוז” בפתח תקווה, לשיחה עם מנהלי המוסדות, כדי לשמוע הקשיים עימם הם מתמודדים. כמו כן התארחה אצל יוסי קרון, מנכ”ל הקרן הישראלית לזכויות העובד הזר, כדי לדון על אילו חוקים יש לשנות במדינתנו, כדי שיהיה קל יותר בהעסקת עובדים זרים. ואילו בתוקף תפקידה כעובדת סוציאלית, הרצתה השבוע בזום למאות אזרחים ותיקים ובני משפחה מטפלים, במסגרת האגף לאזרחים ותיקים בראשון, בנושא העסקת עובד ו/או מעבר לבית אבות. בתמונה: עינת קולמן (שניה משמאל), בבית האבות נועם ברעננה.

 

 17 VATIKIM

 

כוכב הפופ מרגי חתם ב”זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית” לטפל במערך יחסי הציבור והתדמית שלו. זאביק דרור: “מרגי הוא כוכב פופ ענק, מהגדולים שהיו במדינת ישראל עם כישרון על, יכולות יוצאות דופן וכריזמה צנועה וממגנטת”. בימים אלו משודרת PPS סדרת טלויזיה יומית בכיכובו בערוץ teen nick ב Yes אשר זוכה להצלחה רבה כלהיט לכל המשפחה. מרגי כיכב בתפקיד ראשי בפסטיגל, וזכה לפריצת השנה במוסיקה מספר פעמים. יכולותיו הפכו אותו לאליל נוער עם מעל לחצי מליון עוקבים ברשתות החברתיות. אלבומו הראשון זכה לשבחים רבים ומיליוני צפיות. בנוסף לזהותו המוסיקלית, מרגי הוגדר כאיקון אופנה בעל טעם וסטייל ייחודי, ובין פעילויותיו בתחום זה. הוא מקיים שת”פ עם סטודנטים לאומנות ועיצוב בבצלאל, אשר מעצבים מערכות לבוש בהשראת הסטייל היחודי שלו. כמו כן, מרגי משמש כפרזנטור של חברת האופנה קסטרו.

 

 18 MERGI

 

מועדון העצמאים ALLCLUB בהובלתה של אתי רז, מייסדת ומנכ”לית, מתקשרת וירטואלית מידי רביעי (בזום), עם אלפי עצמאים ומעניקה להם ידע, כלים והרצאות ללא תשלום. בין המרצים: פיני גרשון , ירדן ג’רבי , טל שמשון, שרון גוטליב, טל כהן, אודליה יקיר, ירון גינדי ופרופ’ ירון זליכה, שנרתמו לסייע בעזרת הידע והניסיון שלהם לבעלי עסקים עצמאים. מועדון ALLCLUB תומך בהם בתקופה זו, ומעניק להם סיוע עסקי ומשפטי, ואף יצא בבשורה חדשה של כרטיס אשראי ייעודי רק לעצמאים ללא עלות בשיתוף MAX, המאפשר פריסת תשלומים לרשויות, הנחות והטבות כדי להוזיל עבורם את סל הצריכה. בתמונה: אתי רז ופיני גרשון.

 

 19 ALL CLUB

 

מנכ”ל דור אלון עמית זאב, ומנכ”לית BBB אהובה תורג’מן, חתמו השבוע על עסקת השותפות החדשה לפיה תרכוש דור אלון, מקבוצת אלון רבוע כחול שבבעלות מוטי בן משה, 50% מקבוצת BBB לפי שווי חברה של כ-150 מיליון ש”ח. עמית זאב: “במקביל להמשך פיתוח עסקי האנרגיה, הקמעונאות והנדל”ן שלנו, קבוצת דור אלון ממשיכה לטפח מנועי צמיחה, ומרחיבה היום את זרוע ההסעדה שלה, עם הצטרפות משפחת BBB לפורטפוליו החברות בקבוצה”. בתמונה: אהובה תורג’מן ועמית זאב.

 

 20 BBB

 

ישראל גל ראש עיריית קריית אונו, חתם השבוע על היתר בנייה להקמת הקמפוס האקדמי, פרויקט ראשון מסוגו בארץ, בהובלת מיזם נדל״ני משותף של קבוצת הנדל״ן תדהר והראל ביטוח ופיננסים, שעתיד לקום במתחם MY ONO  בצומת סביון. הקריה האקדמית אונו, על שלוחותיה בבקעת אונו, תעבור לקמפוס החדש שיוקם ברובע העסקים, הבילוי והפנאי של קריית אונו, בתוך שנתיים מהיום.  תדהר והראל כירו אותו למכללה למשך 25 שנה. הפרויקט יאחד לראשונה את שלוחות הקריה האקדמית אונו לקומפלקס אחד רחב היקף שיתפרס על פני מגרש בשטח של 13.7 דונם עליו יוקמו כ-54,000 מ”ר של קמפוס אקדמי מתקדם, מעונות סטודנטים ומשרדים. בתמונה: ישראל גל, גיל גבע, קרן כליפה ורנן הרטמן

 

 21 ONO

 

קבוצת אמסלם טורס, תגברה את מוקד צוות 24/7 שהיא מפעילה בשגרה, זאת בעקבות ההחלטה שהתקבלה על ידי הממשלה לסגור את נתב”ג. הקבוצה הציעה שירותים מקצועיים לנוסעים שהיו מעוניינים לשוב חזרה ארצה בהקדם, בעקבות פרסום ההודעה. השירות הוענק לכלל הציבור, גם ללקוחות שרכשו כרטיסים אונליין ולא היה להם מענה בחברות התעופה השונות. קיים מספר לא מבוטל של נוסעים אשר רכשו כרטיסי טיסה באונליין, שעמדו בפני שוקת שבורה, ללא סוכן שינהל את המצב ויספק להם הנחיות מתאימות ומהירות. מוקד אנושי 24/7 בקבוצת אמסלם טורס כלל צוותים מיומנים של סוכני נסיעות ותיקים ומיומנים, אשר השיבו בכל שעות היממה לשאלות בוערות לגבי טיסות, סיפקו חלופות לטיסות אשר בוטלו, סיוע במציאת חלופות מיידיות לטיסות ועוד. השירות ניתן לאורך כל שעות היממה בכל ימות השבוע ובמגוון שפות, באמצעות שיחה טלפונית, הודעות וואטס אפ או במייל ייעודי באופן פשוט ויעיל

 

 22 AMSALEM

 

השחקן עידו מוסרי הפתיע את תלמידי כיתות ג’-ד’ בבית-ספר טבע סביבה וחברה בתל אביב, כשבמקום שיעורי הזום הרגילים במערכת, הוא עלה לזום הבית-ספרי, כדי להעביר להם סדנה בדיבוב. מוסרי חיקה לאורך הסדנה את הדמות של ‘בוב ספוג’ אותה הוא מדבב, ולימד אותם להתנסות בדיבוב דמויות שונות מסדרת האנימציה המפורסמת. המפגש התקיים במסגרת סדרת מפגשי זום שעורך מוסרי עם תלמידי בתי ספר נוספים בשבועות האחרונים, וזאת כחלק מיוזמה של בית אריאלה ועיריית תל אביב-יפו, למתן פעילויות העשרה לתלמידי העיר, במהלך ימי הלמידה מרחוק.

 

 23 MUSERI

 

מתחם הבילוי והקניות ‘מול כנרת’ הממוקם בצומת צמח ינוהל מהיום ע”י כוכבי עברי, אשר שימשה בשנתיים האחרונות כמנהלת השיווק במקום. דורי כוכבי עברי, חברת קיבוץ שער הגולן, מובילה במשך 7 שנים את חברת ההפקות “מגדלור”, עם שיתופי פעולה ואירועים בעמק הירדן, שהפכו עם הזמן לאירועי עוגן מסורתיים: פסטיבל הבננה, יריד החקלאות, לילה לבן ויום הסטודנט במכללת כנרת, פסטיבל הבירה נמל עין גב, פסטיבל כנרת של אור, ואת כל אירועי “מול כנרת”.

 

 24 KINERET 

 

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook