ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 26/11/20

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 26 לנובמבר 2020

מאת: בלה דיאמנט

 

חיים אתגר קוטף קמפיין ראשון ומככב, לצד החתול שמיל, אותו מגלם השחקן והבמאי נתן דטנר, בפרסומת החדשה של כלל ביטוח ופיננסים. הפרסומת החדשה, המקדמת את ביטוח הסייבר למשפחה של כלל ביטוח ופיננסים, רצופת סצנות אקשן ומרדף אחר האקר שתוקף ברשת את החתול שמיל. חיים אתגר נחלץ לעזרתו ועוסק במרדף אחר הנוכל עד לתפיסתו, בדומה לתפקידו בחיים. הפרסומת צפויה לעלות בתחילת חודש דצמבר.

1 ETGAR

יונה אליאן וששי קשת שהיו רגילים לעמוד כל יום בשבוע על במות התיאטרון, החליטו לנצל את הזמן הפנוי שנוצר להם בעקבות הקורונה, כדי לטפל ולהשקיע בעצמם. השניים התייצבו כמעט כל שבוע בחודשים האחרונים, בחדר הטיפולים של חברת “מד אופ” הישראלית, המפתחת טכנולוגיה ישראלית חדשנית לטיפולי אנטי אייג’ינג והתוצאות מדהימות. יונה בימים אלו ממשיכה לשמור על שגרת הטיפולים האסטטיים, ומתחילה חזרות על מחזה יחיד, וששי במקביל עושה חזרות עם הבת שלהם מאי, על מופע משותף שלהם של דואטים.

2 KESHET

פיטר פלצ’יק, אלוף אירופה הטרי בג’ודו, המדורג ראשון בעולם, נחת השבוע בישראל, ומידהגיע לירושלים להיפגש עם נותן החסות שלו מזה שנים, המיליארדר לורנט לוי, הבעלים של רשת אופטיקל סנטר העולמית, איש נדל”ן ובעלים של כיכר המוזיקה ומוזיאון המוזיקה בירושלים. השניים נפגשו בכיכר המוזיקה, לקחו טייק אווי של מאפים ועוגות מהפטיסרי נפוליאון שבבעלות לורנט לוי, והלכו ברגל לסניף של אופטיקל סנטר בכיכר ציון, שם חיכתה לפיטר קבלת פנים של אלוף עם בלונים בצבעי כחול לבן. פלצ’יק הביא ללורנט לוי להראות את המדליה בה זכה, והודה לו על כל מה שעשה בשבילו בשנים האחרונות. לורנט לוי העניק לפלצ’יק חולצה של קבוצת הכדורגל שהוא הבעלים שלה: מועדון כדורגל ירושלים, עם שמו של פלצ’יק.

3 OPTIC

שר התקשורת יועז הנדל וצוותו הגיעו ביום ג’ בערב לביקור ראשון בגזרת המועצה האזורית תמר, ים המלח. במהלך הביקור התארח שר התקשורת במועצה, לסקירות מקצועיות בהן עלו גם בעיות תקשורת אקוטיות בנקודות מסוימות בכביש 90 ובמקומות נוספים ברחבי המועצה, הקמת והפעלת האי הירוק בעין בוקק ואתגרי המועצה, השנייה בגודלה בישראל, בעת הזו. לאחר הישיבה הארוכה נסעו השר וראש המועצה למפגש ושיחה על ערכים ושליחות, במכינת הבנות ‘מלח הארץ’ בעין גדי. בתמונה מימין: השר יועז הנדל וניר ונגר ראש המועצה.

4 HNDEL

ויצו בשיתוף חברת HOT, השיקו השבוע קמפיין יוצא דופן לציון היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים, שחל ב-25.11. במרכז הקמפיין סדרת דרמה חדשה לכאורה, שתשקף את המציאות היומיומית של מאות אלפי נשים נפגעות אלימות וילדיהן. HOT בשבוע שעבר פורסם קדימון לדרמה ישראלית חדשה בשם “כלואה”, המציג את סיפורה של משפחה ישראלית “נורמטיבית”, המתמודדת עם קשיי הקורונה. מציג שורה של אירועי אלימות מרומזים המתרחשים בין בני הזוג, כשאיש מהסביבה הקרובה אליהם לא פועל לסייע. הסדרה, בכיכובם של יאנה יוסף וגיא לואל, נחשפה כסדרה מדומה, ובו האמת הנוקבת שמבקשות ויצו ו-HOT להעביר לעבור 200,000 נשים בישראל. בסיום הקדימון מתבקש הציבור “להוריד את הסדרה מהמסכים”, ולפנות לקו ייעוץ וסיוע של “ויצו למען נשים נפגעות אלימות ובני משפחותיהן”, במספר 3980*.

5 HOT

בני הזוג ג’ובאני רוסו ומאיה פישל קוטפים קמפיין אחר קמפיין, לצד תכנית זוגית יומית מצליחה ברדיו חיפה, בשעתיים של פינג פונג מילולי משעשע, החושף יותר מאשר טפח בחייהם המשותפים. ברשת העיצוב והריהוט המובילה “שמרת הזורע”, אהבו את החיבור האנרגטי בין בני הזוג, וניתבו אותו לצילומי קמפיין ראשון מסוגו לחברה. ג’ובאני ומאיה: “בתקופה שבה אנו מעבירים את מירב השעות ספונים בין ארבעת כתלי בתינו, זה הזמן להתחדש ולהתפנק בפריטי ריהוט איכותיים ונגישים מבחינת מחיר”.

6 JOVANI

איילון חברה לביטוח נערכת ליום התרמה ארצי למען “ילדי שלוה”, שיתקיים היום וישודר בערוץ 13. כ- 400 עובדות ועובדים, מכל תחומי פעילות החברה, יירתמו וייקחו חלק באירוע, בהנחייתם של בר רפאלי והראל סקעת. העובדים המתנדבים יקבלו את שיחות התורמים מיעדים שונים, תוך הקפדה על קפסולות, לרבות מבית איילון וממוקדי שירות הלקוחות של החברה בחולון וברמת גן, שיהפכו לערב אחד למוקדי התרמה ארציים למען ארגון שלוה, הפועל קרוב ל-30 שנים במטרה לטפל בילדים עם מוגבלויות ולסייע לבני משפחותיהם. בתמונה: הסמנכ”לית יעל פאר סגל, מנהלת אגף שיווק, תקשורת ואחריות חברתית בחברת הביטוח איילון.

7 AYALON

מני מורנו מנכ”ל חברת DIFFERENT היבואנית הרשמית בישראל של מותג הכפכפים המוביל בעולם HAVAIANAS, מחדש בימים אלו את סניף הדגל של המותג ברחוב דיזינגוף 81 בתל אביב, בהשקעה כוללת של כ- 350,000 ₪. הסניף עבר לאחרונה שיפוץ מאסיבי ועיצוב מחדש, על מנת להתאים את החנות לעיצוב הצעיר והקליל של המוצרים של הרשת. בנוסף ל-12 חנויות הרשת, מוצרי המותג נמכרים בעוד כ-3000 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

8 DDIFF

כאשר זאיד זאיד, בעלים ומנכ”ל מתחם האופנה T&E בשפרעם, קיבל פנייה האם הוא מוכן להגשים חלום למאלכ נטור, ילדה בת 9 הסובלת משיתוק בפלג גופה התחתון, הוא מיד אמר כן. נטור לא נותנת למגבלה להפריע לה בחיים: היא שרוקדת באלט ומאד פעילה. בקשתה היתה ולארח אותה במתחם האופנה T&E, ולהלביש אותה בשמלות ערב אופנתיות כדי שתרגיש לשעה קלה כדוגמנית. זאיד החליט לקחת את הבקשה צעד אחד קדימה, וארגן לילדה השתתפות בתצוגת אופנה אמיתית שנערכה במתחם לצד דוגמניות מקצועיות. נטור לקחה את העניין ברצינות, ולאחר הדרכה קצרה מהדוגמניות, צעדה על המסלול בסיוע הליכון, והשתלבה בתצוגה לקול מחיאות הכפיים של הנוכחים.

9 TE

לרגל יום המאבק באלימות נגד נשים שחל השבוע, לוריאל ישראל מכריזה על הארגון הישראלי הראשון שיזכה לתמיכה של מעל 300 אלף ₪: Itworks – ארגון המקדם צמצום פערים, וזאת במסגרת “לוריאל למען העתיד”, שהקימה קרן ייעודית למען נשים בסך 50 מיליון יורו, לתמיכה בנשים פגיעות אשר מצבן הפך פגיע יותר בעקבות משבר הקורונה.

10 LOREAL

השבוע חגגו בכירי מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl’s (קילס) את השקת סניף הפופ-אפ של המותג שהוקם למשך שבועיים, ברחוב דיזנגוף 162 תל אביב. את האירוע פתחה איה מונק-גונצ’רוב שאמרה: “לאור העובדה שהקניונים סגורים כבר מחודש ספטמבר, החלטנו לפתוח חנות כאלטרנטיבה לחנויות הסגורות, בה יוכלו הצרכנים לחזור למפגש פיזי עם המותג”. הלקוחה הראשונה שנכנסה עם פתיחת החנות, היתה היזמית ויוצרת התוכן ההריונית לירן כוהנר.

11 KILS

בשבוע שעבר נערך אירוע חגיגי בגלריית יונייטי ארט ביפו, כמחווה לציון 30 שנה לעלייה הגדולה מברית המועצות לישראל. במסגרת זו הושקה תערוכת איורים חדשה של האומן אדוארד ברסלר, מתוך הספר “דקלים על האספלט” של הסופרת ילנה אולנובסקי, אשר בימים אלה תורגם גם לשפה העברית.

12 ART

יוסי מלכה (55) שמונה למנכ”ל קבוצת H&O, ייכנס לתפקידו החדש כבר בתחילת חודש דצמבר, ויחליף את עמיר משה שכיהן כמנכל הקבוצה בשמונה שנים האחרונות. יוסי מלכה בוגר מנהל עסקים כלכלה ומשפטים, בעל ניסיון ורקע רב בניהול חברות בתחום הקמעונאי, בעבר כיהן במספר תפקידים ניהוליים.

13 HO

חברת רב בריח הודיעה על חידוש הסכם החסות שלה עם המתעמלת האמנותית לינוי עד אחרי המשחקים האולימפיים, שנדחו לקיץ הבא בשל משבר הקורנה, ויפתחו ב-23.7.2021 .רב בריח בחרה כחלק מתרומתה לקהילה, לסייע ולתרום לקידום הספורט ההישגי בישראל, מלווה היום גם את הטניסאית הצעירה לינה גלושקו. במסגרת ההסכם, צפויה אשרם להשתתף בקמפיינים של החברה, לצד פעילויות למען הקהילה שהחברה מקדמת. לדברי שמואל דונרשטיין, יו”ר ובעלים קבוצת רב בריח: “דווקא בשעה זו, אני קורא לתעשיינים הישראלים לתמוך ולסייע כלכלית לספורט האולימפי בישראל, שאינו משופע בתקציבים”.

14 RAV BARIHAH

שגריר איטליה בישראל מר ג’אנלואיג’י בנדטי, ומנהלת לשכת התיירות של איטליה(ENIT) בישראל הגברת כלליה די קונסיליו, פתחו השבוע את שבוע האוכל האיטלקי ה-5 בישראל, המתקיים במקביל בעשרות מדינות ברחבי העולם, בין התאריכים: 23-29 בנובמבר. השנה בעקבות משבר הקורונה, במסגרת שבוע האוכל האיטלקי בישראל יוצעו עשרות סדנאות בישול ואפייה וירטואליות, של מאכלים פופולריים מהמטבח האיטלקי, אותן יובילו שפים איטלקיים מובילים. בתמונה מימין: עמנואלה פנקה שפית שגרירות איטליה בישראל, שגריר איטליה בישראל מר ג’אנלואיג’י בנדטי, ומנהלת לשכת התיירות של איטליה (ENIT) בישראל הגברת כלליה די קונסיליו.

15 ITALY

בשבוע שעבר התקיים לראשונה בישראל, פורום מוזיאונים בינלאומי ביוזמת מוזיאון מגדל דוד ואיגוד המוזיאונים ואיקו”ם ישראל בנושא הנגשת מוזיאונים בזמן קורונה. הפורום התקיים בהשתתפות נציגים ממוזיאונים מובילים בעולם כגון: גב’ בת’ זיבארת’, מנהלת תחום נגישות במוזיאוני סמית’סוניאן בוואשינגטון וקרוליין סמית’, מהמוזיאון הלאומי של בריטניה בלונדון, ומכהנת כיו”ר רשת נגישות של מוזיאונים בבריטניה ובכירים נוספים. מוזיאון מגדל דוד הציג כיצד המשיכו לספק שירותים לאנשים עם מוגבלות גם בימים אלו. מוזיאון מגדל דוד שהקים את פורום הנגישות במוזיאונים בירושלים, יחד עם מועצת המוזיאונים בישראל ובתמיכת השגרירות האמריקאית בישראל, כעת השיק את הפורום הלאומי הראשון לנגישות ושילוב במוזיאונים. בימים אלו, מוזיאון מגדל דוד נמצא בעיצומו של הליך התחדשות היסטורי בעלות של כ- 40 מיליון דולר, אשר לראשונה בתולדות המצודה, יכלול גם מעליות המאפשרות גישה כמעט לכל חלקי האתר. בתמונה: אילת ליבר, מנכ”לית מוזיאון מגדל דוד.

16 MUZEON DAVID

בנק הפועלים ואיגוד הכדורסל החליטו בשבועות האחרונים על המשך שיתוף הפעולה לשנתיים נוספות, במסגרתן הבנק ימשיך להיות נותן החסות הראשי של האיגוד ונבחרות ישראל בכדורסל. בתמונה (מימין לשמאל): גיא פניני שחקן נבחרת ישראל בכדורסל, אסף אזולאי מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים, ועודד קטש מאמן נבחרת ישראל בכדורסל.

17 POALIM

רשת “מחסני השוק” מובילה את עולם הקמעונאות בישראל צעד אחד קדימה לקדמה הטכנולוגית: היא תיעזר לראשונה בשירותיה של פרזנטורית חדשה, המבוססת על בינה מלאכותית, וזאת לשיווק חגיגות מבצעי Yellow Friday אשר יתקיימו ביום שישי הקרוב בכל סניפי הרשת. שדרנית המבוססת על בינה מלאכותית Artificial Intelligence, תדווח ותענה באולפן חדשות מיוחד על שאלות נפוצות בנושא מבצעי הענק. זהו מהלך ראשון מסוגו בארץ, שרשת שיווק בישראל מגייסת לשורותיה דמות המבוססת על טכנולוגיית AI כדי לתקשר עם לקוחותיה באופן ישיר. איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, ציין: “לצורך השקת המהלך, שדרנית בשם מיכל המבוססת על טכנולוגיית AI, תשדר מאולפן חדשות שבנינו במיוחד, ותחשוף בפני הקהל הרחב יום קודם את מגוון המבצעים בשידור חי בפייסבוק. בחרנו להציג דמות נגישה ונורמטיבית שכל אחד יוכל להזדהות עמה בקלות רבה”.

18 YELLOW

יו”ר ועדת הרווחה בכנסת חה”כ חיים כץ וחברת הוועדה חה”כ אתי עטיה ביקרו השבוע ב-“בית היוצר – עדי אופקים” של הכפר השיקומי ‘עדי נגב – נחלת ערן’ ש הינו מרכז תעסוקתי שיקומי לאנשים עם מוגבלויות. הביקור נערך בהשתתפות ראש העיר אופקים איציק דנינו, מנכ”ל הכפר השיקומי “עדי נגב-נחלת ערן” אבי וורצמן, משה סוויל סמנכ”ל רגולציה ורועי רפפורט מנהל בית היוצר.

19 CATZ

רשת ג’מבו סטוק ממשיכה להתרחב, וחתמה עם ביג מרכזי קניות. במסגרת שיתוף הפעולה, תפתח הרשת את החנות הראשונה במתחמי ביג בצ’ק פוסט במהלך דצמבר. במהלך 2021 צפויה הרשת להתרחב עם כשלושה סניפים נוספים במרכזי ביג השונים ברחבי הארץ. פתיחת החנות הינה צעד אסטרטגי נוסף של התרחבות החברה, והחנות בצ’ק פוסט הינה החנות ה-12 של הרשת. החנות תשתרע על שטח של כ-600 מ”ר, ותהיה מעוצבת בקונספט חדשני הכולל חלוקה לקטגוריות המוצרים השונות: פריטי עיצוב, ריהוט ונוי לבית, טקסטיל ומצעים, מוצרים למטבח וכלי בית, מוצרים ואביזרים משלימים לחדר. בתמונה: רועי ונונו בעלים ומנכ”ל ג’מבו סטוק, וגולן איפרגן מנהל נכסים קבוצת ביג.

20 BIG

am:pm רשת הסופרמרקטים העירונית הפועלים 24/7 בערים מרכזיות, ממשיכה לצמוח ולהתרחב. לאחרונה חנכה הרשת את סניף ה-52 שלה ברחוב ארלוזורוב 52, רמת גן. החנות החדשה המתפרשת על פני 500 מ”ר שבהקמתה הושקעו כ-4 מיליון ₪, מציעה שפע של מוצרי אוכל דרך מוצרי פארם ותינוקות, כלי בית וניקיון ועד מחלקת בעלי חיים. בקרוב תיפתח בסניף גם קצביה איכותית, שתציע מגוון רחב של בשרים טריים. בתמונה: אריק כהן, מנהל רשת am:pm.

21 AM

אמן הפטיסרי דודו אוטמזגין ואחד הקונדיטורים הטובים והמוערכים בארץ, פתח לאחרונה במתחם פיאנו בנתניה, את הסניף ה-15 שלו. מתחם הקניות והבילויים החדש “פיאנו” בשכונת עיר ימים היוקרתית שבנתניה, משתרע על שטח של 7,500 מ”ר של חנויות, מסעדות ועסקי בילוי ומסחר פתוחים אשר יושבים על כיכר אמני ישראל- 50 דונם של פארק ירוק ופתוח. קונדיטוריות דודו אוטמזגין מאפשרות ללקוחותיהם חווית קנייה ברמה הגבוהה ביותר, עם עשרות רבות של מוצרים: פרלינים, עוגות מוס, עוגות שמרים, עוגיות מאפים ועוד.

22 PIANO

האדריכל עודד חלף המוביל פרויקטים ייחודים ויוקרתיים בארץ ובעולם, סייר במגדל “אמות אטריום” שתוכנן על ידי האדריכל פרופסור משה צור, כאשר הלוביים והשטחים הציבורים הם פרי עיצובו של עודד חלף בשיתוף עם המעצבת אביבה בן ארי והאדריכלית דריה צוי. במהלך ביקורו במקום הכריז עודד חלף על השקת סדרת הרצאות בנושא עיצוב בזום, עם הצגת פרויקטים ייחודים פרי עיצובו ועבודתו בבאקו, עבור אנשי עסקים המקורבים לנשיא אזרביג’אן.

23 AMOT

רוני מאנה וגיא בלושינסקי אנשי הנדל”ן, נכנסים לראשונה לעולם האופנה והלייף סטייל, כשותפים בחברת ברונייש בבעלות היזם אלעד בורנשטיין, לפעילות שתעסוק בעולם האופנה, ההנעלה והקוסמטיקה. ההשקעה רחבת ההיקף תתבטא בהקמת משרדי מטה בלונדון ובאיחוד האמירויות. צוות המטה יכלול מחלקות ניהול מדיה, יחסי ציבור, שירותי שיווק וייצור בינלאומי. כמו כן תפתח מחלקת מימון למעצבים מתחילים, אשר יוכלו לקדם את חזונם העסקי באמצעות גב כלכלי ומקצועי. הסכמי המסחר מול האמירויות נחתמו בשבוע שעבר, ושיתוף הפעולה עם מותגי אופנה מישראל תחל כבר בשבועות הקרובים.

24 MANE

אמלי פרי כוכבת האח הגדול נישאה בשישי האחרון לבחיר ליבה דקל גולדנברג בחתונה מצומצמת, בהתאם להנחיות בטקס צנוע בביתם שבנתניה. על החלק האמנותי הזמר הראל מויאל שהכניס את הזוג לחופה.

25 EMILY PERY

 

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook