ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החלבון החשוב בסדרת PRO-MIX של קליית גת

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

בלה דיאמנט , 22/11/20

החלבון החשוב בסדרת PRO-MIX של קליית גת

חלבון הינו אחד משלושת אבות המזון, החיוני לבניית השרירים, הגידים, התאים והרקמות של הגוף שלנו. הצורך הקיומי שלנו הוא לדאוג לכך, שבממוצע החלבון יהווה כרבע מהתזונה שלנו.

ואילו אנשים העוסקים בספורט, חייבים לצרוך יותר חלבון, שכן באימונים מתפרק החלבון, ויש לפצות את הגוף על כך.

GAT5


ב"קליית גת" הקדישו מחשבה רבה לצורך בחלבון לגוף, וכבר בימים אלה הם משיקים את סידרת הדגל PRO MIX – תערובות אגוזים עם תכולת חלבון גבוהה.

מגמת מזונות ה-PRO הפכה זה מכבר בעולם כולו לטרנד חיובי שהוא כבר MUST, ו"קליית גת" ממשיכה לדבוק במגמת המזון הבריא, כשהיא מציגה ראשוניות בקטגוריית הפיצוחים, עם כמות חלבון (פרוטאין) גבוהה בתערובות האגוזים.

GAT2

PRO MIX – כוללת שני סוגים של תערובות אגוזים, שקדים ובוטנים המספקות חלבון בכמות גבוהה. התערובות הינן טבעיות, ללא תוספת מלח, ומתאימות לאלה המשלבים פעילות ספורטיבית ותזונה מאוזנת.
והנה הגענו ליום שהיצע המוצרים עתירי חלבון, הקיים על המדפים ברשתות השיווק, מתאים ונצרך לא רק על ידי ספורטאים, אלא על ידי כל מי שמנסה לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן.

GAT3

תערובת שקדים, בוטנים ופקאנים

אורית גור אריה, מנהלת תחום קליית גת בליימן שליסל: "התייחסות לרמת החלבון במזון בריא, מתבטאת כמעט בכל קטגוריית מזון. קטגוריה חדשה וצומחת בשוק המזון היא קטגוריית חטיפי החלבון אשר צמחה ב-113% בשנה האחרונה. קטגוריית תערובות הפיצוחים צמחה ב-24% בשנתיים האחרונות, כאשר "קליית גת" מובילה את הקטגוריה (על פי נתוני סטורנקסט)".

חשוב לציין שמוצרי PRO MIX של קליית גת, אינם עם תוספת חלבון מעובד, אלא עם חלבון איכותי המגיע באופן טבעי מחומרי הגלם.

מחקרים מוכיחים שמאכלים עם חלבון מעניקים תחושת שובע לזמן רב יותר, ובל נשכח גם את העובדה, שכמות החלבונים הנדרשת משתנה לפי גיל, מין, משקל, רמת פעילות הגופנית, והמצב הבריאותי של כל אדם. לכן יש להתאים את התזונה שלנו בצורה מקצועית, וחשוב לציין שייעוץ תזונתי עומד היום לרשות כולנו. אז אל תוותרו עליו.

GAT4

תערובת חמוציות, בוטנים ושקדים

ספורט אינו זר לי, אבל אף פעם איני עוסקת בו מספיק. בין היתר הייתי שנים מנויה בחדר כושר, ומכיון שאני גרה ליד הים וליד פארק הירקון, צעדתי ועדיין צועדת במסלולים אלה, אם כי בהחלט לא ברמה מספקת.

תמיד ידעתי שחלבון מומלץ בעיקר לספורטאים, והיום אני יודעת שכולנו זקוקים לו – אחרי כל ספורט, אפילו מינורי, מומלץ לצרוך חלבון, ומה יותר משמח לשמוע שעכשיו אוכל לקבל אותו באכילת תערובות אגוזים, שקדים ובוטנים של קליית גת PRO MIX המספקות חלבון בכמות גבוהה.

GAT6

את מוצרי PRO MIX של קליית גת ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות במחיר מומלץ של 16.90-18.90 ₪, לשקית המכילה 150 גרם.

המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הבד"צ העדה החרדית.

מקור : בלה ממליצה בחום 22/11/2020

 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook