ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חדשות הזירה העסקית - 11/04/19

 

חדשות הזירה העסקית - 11/04/2019

 

4

 

השבוע ב"חדשות הזירה העסקית" - 11/04/19... על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...

 

מאת: בלה דיאמנט, מערכת ביז-טק 

 

 יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם בערוץ המדיה לעסקים ? - לחצו כאן

 

 

1

 

ראש עיריית ת"א יפו מר רון חולדאי התארח בחמישי האחרון בהיכל מנורה מבטחים, בליווי מ"מ מנכ"ל היכלי הספורט קרינה גרופר גרודינסקי, במסגרת גמר תחרויות הרובוטיקה של ארגון First, זו השנה ה- 12. באירוע צפו מאות תלמידי תיכון מרחבי הארץ. יו"ר ומייסד ארגון FirstIsrael מר אביהו בן נון העניק, יחד עם מנכ"ל FirstIsrael הגב' בושמת שלום-טוצ'ין, מגן הוקרה לרה"ע על תרומת העיר ת"א לפרויקט, ושיתוף הפעולה הפורה לאורך השנים. זוכי התחרות יטוסו לתחרות הרובוטיקה העולמית במאי. בהמשך סייר חולדאי בין עשרות הקבוצות, וביקר את תלמידי תיכון עירוני ד' שייצגו בכבוד את העיר.

 

2

 

נשיא ברזיל ז׳איר בולסונארו, שהיה בביקור מיוחד בישראל, קיבל גליון הוקרה ׳הבול שלי׳ מאלחנן שפירא מנהל השירות הבולאי בדואר ישראל, כחלק מיחסי הידידות בין ישראל לברזיל. הבול הוענק באירוע שנערך במלון מצודת דוד בירושלים, כחלק מאירועי השקת פעילות הסחר הבריזלאי בישראל. באירוע השתתפו שר האנרגיה יובל שטייניץ, שגריר ישראל בברזיל, יוסי שלי ועוד.

 

3 

 

ד"ר ערן ממן נולד בשיכון ד' בבאר שבע והפך למנתח בכיר, טרי טסמה צעדה ברגל מאתיופיה לישראל, סבא של ד"ר אבי גדות ניצל מהנאצים והגיע לישראל חסר כל ונכדו הסב לו גאווה פעמיים: כשהוסמך לטייס מסוקי קרב וכשהפך לרופא וניסים סבח גדל בשכונת תל כביר בדרום תל אביב, והצליח לברוח מגורל של פשע. ביוזמתו של אבי שושן, דובר המרכז הרפואי, עזבו כולם ליום אחד את המרפאות, חדרי הלידה והניתוח והחליטו להעניק בחזרה לחברה: להיפגש עם תלמידי תיכון, ולהגיד להם דבר אחד: "תסתכלו עלינו, היינו במקום שלכם. תזכרו - הגורל רק בידיים שלכם!". "איכילוב מחנכים להצלחה"- הוא פרויקט חדש בשיתוף פעולה עם תנועת תור הזהב, במסגרתו אחת לחודש יצא צוות רפואי וסיעודי מבית החולים, לבתי ספר בפריפריה כדי לשוחח עם תלמידי תיכון על הגשמת חלומות, העצמה, חשיבותה של ההשכלה ועוד. בתמונה: צוות איכילוב בביקור הראשון שנערך באופקים. מימין: ד"ר ערן ממן, ניסים סבח, אבי שושן, ד"ר אבי גדות וטרי טסמה.

 

4

 

סלע שרלין וסנדרה רינגלר הגיעו השבוע למרפאת השיניים של ד"ר ענבל וד"ר אפי שרלין בתל אביב. הרופאים הם במקרה גם הוריה של סלע שרלין, מלכת היופי של ישראל לשנת 2019. סלע קפצה לבקר את הוריה, ואילו סנדרה הגיעה לביקורת.

 

 

5

 

השבוע נערכו צילומי קמפיין בגדי הים של קסטרו לקיץ 2019, עם הפרזנטור של קסטרו, השחקן עומר דרור, יחד עם בת זוגו לחיים הדוגמנית מיכל פרס. השניים התייצבו יחדיו בחוף הים של תל אביב, יחד עם צלם האופנה דודי חסון, ונהנו מיום שמש נהדר לצילומים. קולקציית בגדי הים של קסטרו כוללת בגדי ים ביקיני ושלמים, ובגדי ים לגברים, והיא מוצגת כבר בחנויות הרשת ובאתר של קסטרו.עומר דרור ומיכל פרס נמצאים בזוגיות ארוכה, נפרדו לפני כשנה, ולאחרונה חזרו לזוגיות.

 

6

 

חב' ההסעדה "עידית" המספקת שירותי הסעדה, ערכה השבוע במתחם האוכל של חב' "פלאפון" בגבעתיים, חגיגת אוכל ישראלי לעונת הבחירות, עם דמויות מאויירות של ביבי וגנץ והרבה אוכל ישראל כמו: פלאפל, שווארמה, המבורגרים, סלטים שונים ועוד. כ- 500 עובדים "פלאפון" נהנו מאוכל ישראלי עם ריח של בחירות. בצילום: פז דותן מנהלת חב' פלאפון ואסף אמרוסי מנהל שיווק בחב' "עידית", אוכלים מנת פלאפל .

 

7

 

רגע לפני חג הפסח הגיע השף מאיר אדוני ליריד המכירות של מועדון הצרכנות "חבר", המיועד למשרתי קבע ולגימלאים. ביריד המתקיים במרכז הירידים בתל אביב, הציגו חברות שונות מתחום מוצרי החשמל, הטקסטיל, ספורט וכלי בית. אדוני, יחד עם דני זיגרייך, מנכ"ל ומבעלי מילניום מרקטינג יבואנית המותג ארקוסטיל בישראל, העניקו סט מחבתות מהודר מסדרת הכלים "ארקוסטיל אדוני" לעמיתי מועדון "חבר". הצטרפה אליהם לחלוקה מישל מלמד מנכ"לית המועדון. בתמונה: השף מאיר אדוני, מישל מלמד מנכ"לית חבר ודני זיגרייך המנכ"ל.

 

8

 

עשרות עובדי בנק מרכנתיל מאזור חיפה יצאו לקראת חג הפסח לפעילות התנדבותית רחבה למען הקהילה: הבנקאים מסניף קרית מוצקין ומסניף מרכז הכרמל, שימחו את המאושפזים ובני משפחותיהם בבית חולים רמב"ם, הבנקאים ממינהלת אזור חיפה בנשר הקימו גינה חדשה במעון "תאנה" של ויצ"ו בנשר, עובדי סניף טירת הכרמל עסקו בשיפוץ וגינון במרכז הפעו"ט בעיר, צבעו סורגים וסדרו את הגינה לרווחת ושמחת הילדים והצוות. בעיר התחתית הגיעו הבנקאים מסניף ואדי ניסנאס אל בית הקשיש בקרית אליעזר, שם התקיימה סדנת סטנד אפ בהנחיית מפעיל, ובסוף הפעילות שתלו כולם ביחד וורדים קטנים בחצר. מנהלת האזור ורד אביטן ומנהל סניף נהריה גדי אלון, לקחו חלק בפעילות שקיימו חיילי חיל הים בבית האבות "בית גבריאל", ומשם המשיכו והצטרפו לחיילי חיל הים, שצבעו בית נוער בסיכון בשכונת הדר, וסיימו בביקור בבית האבות הספרדי, יחד עם סגן ראש העיר חיפה ונציגי האגודה למען החייל.

 

9

 

רונן מיילי, הראל בלו וטל מוצ'רו פתחו את עונת הקיץ, באירוע חגיגי ומרהיב במתחםHilton Bay , בשיתוף פעולה עם וודקה אבסולוט, מול נוף קסום ועוצר נשימה, בזמן שקיעה מהפנטת, ועם הופעה חיה סוחפת של Oriental fish by Laroz ו-DJ נוריאלי הישר מאיביזה. נכחו באירוע: אורי פפר, לירן שטראובר, קסניה טרנטול, עידן יניב, רומי נסט, ויקי מקריאניס ועוד. במהלך האירוע נהנו המוזמנים ממגוון מנות מיוחדות, המבססות על המטבח הים תיכוני, לצד קוקטיילים חדשים ומרעננים של אבסולוט, מול הנוף הפנורמי המופלא של הים התיכון.

 

10

 

שופרסל מגייסת את אחד הקומיקאים המצחיקים בישראל, אילן פלד שיוביל עבורה את המהלך בדמותה של ST5 - אסתי פייב. רשת שופרסל החלה ב-2016 להתמקד במוצרי NON FOOD לצד קניות הסופר הרגילות, מעלה הילוך ומציגה לראשונה גם ערוץ קניות אישי המכסה מגוון מוצרים בקטגוריות שונות. ערוץ המבצעים של שופרסל ילווה גם בעמוד פייסבוקי ואינסטגרם, שאליו יועלו תכנים בכיכובו של פלד, כולל אינטראקציה ומעורבות עם קהל הגולשים, שתוביל לבניית מאגר דאטה והעדפות הקהל. ערוץ קניות החדש הופק בשיתוף משרד הפרסום "אדלר-חומסקי" וגוגל, ומהווה את הערוץ הראשון בעולם המותאם לעידן הדיגיטלי, ומופעל באמצעות פלטפורמות אינטרנטיות בלבד, לרבות גוגל ויוטיוב. בסדרת סרטונים שיפרסו למשך השנה כולה, יוכלו הגולשים להיחשף לתוכן מקורי, ובמקביל להכיר בצורה משעשעת את המבצעים השונים של הרשת.

 

11

 

דנה ריבס, בני קרייתי, אלון ריבס ומאור ברוכמן, הבעלים מאחורי המותג EX FACTORY שמציע תכשיטים מיהלומים וזהב אמיתי בין 200-1200₪, השיקו לאחרונה את החנות הראשונה של המותג ברחוב סוקולוב רמת השרון. בין האורחים שהגיעו: ראש עיירת רמת השרון אבי גרובר, זיו קורן, רותם חג׳ג׳, ציפי רפאלי, ילנה ראלף, פולה בליק, ג׳ני צ׳רוואני, דוריס ריבליס ועוד רבים. עוד נכחו באירוע הפרזנטוריות נוי והדר קרקו, דנית גרינברג,מעיין אשכנזי, אביטל לנגר, מור ממן, אלין כהן, וכוכבי "חתונה ממבט ראשון" שירי קופפרברג, לירן לוי ויוגב אלקיים. בתמונה מימין: דנה ריבס בני קרייתי ואבי גרובר ראש עיירת רמת השרון.

 

112

 

עלייה של 30 אחוז במספר הבנות המשתתפות בתחרות הרובוטים הארצית היוקרתית "רובוקאפ", שנערכה השבוע בחסות הפקולטה להנדסה באוניברסיטת בר אילן. זה הנתון המשמעותי והמשמח, והוא מצטרף אל הישגי הפקולטה בתחום הפמיניסטי, שעה שמספר הבחורות הלומדות הנדסה מגיע לשיא של 29 אחוזים. הזוכים השנה הם, לא למרבה ההפתעה, דווקא קבוצת בנות מתיכון על שם רון ורדי בראשון לציון, והן תייצגנה את ישראל בשלישית בתחרות העולמית שתיערך השנה באוסטרליה. בתמונה: מארגן התחרות ד"ר אלי קולברג בתמונה עם נשיא בר אילן פרופ' אריה צבן.

 

13

 

השחקנית פזית ירון-מינקובסקי לוהקה לפרסומת לחברת בניה מובילה, בתפקיד קומי משפחתי, לצידו של ישראל קטורזה, כשהיא משחקת את אשתו סורלה, ובקאסט משחקת גם בתו של קטורזה. פזית הינה שחקנית וקומיקאית בוגרת בית צבי , המוכרת כדמות המיתולוגית של נינט בטברנה מימי יוני רועה, אימו של יובל המבולבל, לפת המכשפת בסדרת הילדים יורם החכם ועוד. והיא גם רעייתו של אופנאי הצמרת ירון מינקובסקי.

 

14

 

רונן יפו מנכ"ל אלעד ישראל מגורים מקבוצת תשובה, ערך בבוקר יום שישי במרומי הקומה ה-18 של פנטהאוז פרויקט פארק תל אביב, ארוחת בוקר מעוררת השראה ללקוחות החברה, אשר נהנו מהרצאתו המרתקת של ד"ר רונן ברגמן, חבר מערכות העיתונים הניו יורק טיימס וידיעות אחרונות, ומחבר רב המכר הבינלאומי, עטור הפרסים 'השכם להורגו'. את ההפתעה באירוע סיפק פרופ' אריאל יפו, אביו של רונן שהגיע לבחון מקרוב את פרויקט הדגל של החברה- פארק תל אביב, המונה כבר 7 בנייני מגורים חדשים הצופים על פארק מנחם בגין ופארק אריאל שרון. בין האורחים שהגיעו להתעניין ברכישת הפנטהאוז שמחירו נאמד בכ-5 מיליון ₪, ובשכנות לאמנים להראל סקעת ועידן רול שרכשו פנטהאוז בפרויקט, דפנה ריכטר ואוהד חיטמן: עו"ד ואל"מ בדימוס בני קרייתי מבעלי המותג EX FACTORY וראש עיריית טבריה לשעבר, ישראלה שטיר נשיאת קבוצת שטיר, יעל שילוני מנכ"ל גלעד יחסי ממשל ולובינג, ערן עמרם- סמנכ"ל הכספים של חברת משולם לוינשטין, עורכת הדין חני אבינרי, ראש מחלקת הנדל"ן ושותפה במשרד עורכי הדין מיתר, ליקוורניק, גבע, לשם, טל ושות'. בתמונה מימין: פרופ' אריאל יפו, ד"ר רונן ברגמן ורונן יפו.

 

15

 

ועוד לרגל יום המעשים הטובים שצויין ב 2.4: למעלה מ- 200 מעובדי והנהלתeBay ישראל, במהלך שבוע שלם התנדבו לארגון לקט באריזת חבילות מזון לנזקקים לקראת חג הפסח. פעילות זו, היא רק חלק ממגוון פעילויות למען הקהילה, שהחברה קיימה לרגל יום המעשים הטובים, ואשר התפרשו על פני שבוע פעילות למען הקהילה, עד ל 4.4. ביום עצמו התנדבו העובדים בלקט רעננה וארזו מאות חבילות מזון. בנוסף, במהלך שבוע הפעילות עשרות עובדים לקחו חלק בשיפוץ חצרות של גני שילוב לילדים בעלי מוגבלויות בנתניה, וכן ביקור ואירוח חברה לקשישים במרכז הגריאטרי דורות שבנתניה.

 

16

 

זמן קצר לאחר זכייתו ב'משחקי השף- קונדיטור', הגשים גל בוכניק חלום עסקי ראשון ופתח בית ספר קולינרי ללימודי קונדיטוריה וסדנאות אפיה, באיזור הצ'ק פוסט בחיפה. בית הספר משתרע על 160 מטר וילול 2 כיתות לימוד בגודל של 40 מטר כל אחת. כל כיתה מתאימה ל- 12 תלמידים. את פתיחת בית הספר בחר גל לחגוג בהעברת סדנאות אפייה מעשיות והראשונה, שבהן היא סדנא שבה נחשפו סודות עוגיות המימונה. לקחו בה בשלנים מפורסמים ובהם איציק כרסנטי מעצב השיער החיפאי, שהציג וכישורים אומנותיים אותנטיים בידיו, הבלוגרית והמתכונאית אלונה זוהר, השפית ור פארן המעבירה סדנאות בריאות ועוד. בסדנה נאפו עוגיות מסאפן שקדים, עוגיות בוטנים ושבקיות

 

17

 

הנהלת איילון חברה לביטוח קיימה סיור ב"בית אורנית", מרכז התמיכה והסיוע לחולי סרטן, ובמאגר הלאומי לתורמי מח עצם של עזר מציון. לאור הכרה בחשיבות הלאומית של המאגר החליט מנכ"ל החברה אריק יוגב להירתם לתמיכה משמעותית במאגר, ולממן 555 דגימות של מצטרפים חדשים למאגר הלאומי. המאגר שייקרא איילון חברה לביטוח, יקודד בקוד זיהוי מיוחד ומאפשר לעדכן את התורם בתרומה מצילת חיים שהתבצעה דרך "המאגר האישי" שלו. בתמונה מימין לשמאל: נאוה ניב סרודיו, מנהלת אגף בריאות באיילון, יעל פאר סגל, מנהלת אגף שיווק ותקשורת באיילון, אריק יוגב, מנכ"ל איילון חברה לביטוח, חיים פרוינד, מנכ"ל עזר מציון, ד"ר ברכה זיסר, מייסדת ומנהלת מאגר מח העצם המרכזי.

 

18

 

בשבוע שעבר אירחה מסעדת הדגים אבראג' ביפו העתיקה, את השחקן עלא דקה ומשפחתו, המשחק בסדרות ״מונא״ ו פאודה 3, לרגל ום הולדתי של אבי המשפחה.

 

19

 

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, מנכ"ל איכילוב פרופ' רוני גמזו, מנכ"לי שירותי בריאות כללית בהווה ובעבר, פרופ' אהוד דוידסון ואלי דפס, איש העסקים צביקה בארינבוים ובכירים רבים ממערכת הבריאות, נענו להזמנת יו"ר קופת חולים מאוחדת איל גבאי והמנכ"לית החדשה של הקופה, סיגל רגב רוזנברג והגיעו בסוף השבוע לאירוע פרידה מרגש ממנכ"ל מאוחדת היוצא, זאב וורמברנד. פרופ' גמזו חשף כיצד בהיותו מנכ"ל משרד הבריאות, הצליח לרתום את וורמברנד להוציא את מאוחדת מהמשבר הניהולי שבו הייתה נתונה בו באותה תקופה. וורמברנד שמילא תפקידי ניהול בכירים הן במגזר העיסקי והן במגזר הציבורי, נפרד באמירה שאין דרייב חשוב כמו הערכים והשליחות שממלאים נושא כהונה ציבורית, ובמיוחד במערכת הבריאות.

 

20

 

כבכל שנה בסימן הרמת כוסית לחג, קיימה חברת כ.י.ל מוצרים תעשייתים טקס מצטייני חברה. האירוע החגיגי התקיים באולם "גודמן", בית הספר למשחק בבאר שבע. באירוע נכחו עפר ליפשיץ נשיא חטיבת מינרלים כ.י.ל ויו"ר הנהלה ציבורית של בית הספר למשחק "גודמן", שמוליק יפרח מנכ"ל ומייסד "גודמן". את האירוע חתם בהרצאה סרן זיו שילון מחטיבת גבעתי, פעיל חברתי שנפצע קשה במהלך הלחימה ברצועת עזה. בצילום מימין: עפר ליפשיץ, זיו שילון ושמוליק יפרח מנכ"ל גודמן.

 

21

 

השבוע קיימה חברת DIFFERENT, היבואנית הרשמית של רשת HAVAIANAS בישראל, אירוע חגיגי לטובת השקת סניף הדגל החדש של המותג בקניון עזריאלי תל אביב. בנוסף לכך, השיקה החברה לראשונה קולקציית משקפי שמש המיוצרת על ידי יצרן המשקפיים"ספילו", האחראי על ייצור משקפיי הראיה והשמש של מותגי העל הגדולים והנחשקים בעולם (ביניהם דיור, ולנטינו, מארק ג'ייקובס, ועוד). את האירוע אירחו אלי יהודה יו"ר ובעלים חברת "DIFFERENT", ומני מורנו סמנכ"ל חברת "DIFFERENT". הגיעו: ארנולדו מריו מנהל שיווק "ספילו" באירופה , רוסיו ברמודז מנהלת שיווק חברת HAVAIANAS באירופה, אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי ת"א, עדן פינס ובן זוגה עמרי בן נתן, מריה דומרק ובן זוגה רועי קורנבלום ועדי ביטי. בתמונה: ארנולדו מריו, רוסיו ברמודס ומני מורנו.

 

22

 

ביום המעשים הטובים רשת אופנת הגברים BAGIR לקחה חסות על גמר גביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים, שהתקיים השבוע בהיכל שלמה בתל אביב. בגמר הגביע השתתפו קבוצת הדגל של מרכז איל"ן "איל"ן רמת גן" וקבוצת "צה"ל תל אביב", הצעירים של בית הלוחם בתל אביב. במהלך השנים האחרונות רשת "BAGIR" תורמת רבות לעודד שוויון הזדמנויות בספורט, וכך למשל עיצבה מדים עבור נבחרת הפראלימפית, שהתקיימה בברזיל לפני כשנתיים. בתמונה: שוקי רייך מנכ"ל משותף של רשת /BAGIR

 

23

 

לכבוד הפתיחה המחודשת של סניף רב בריח בחיפה, קיימה החברה אירוע חגיגי שאליו הגיעו עשרות אדריכלים מובילים, וביניהם : טל זליג, מירב סלע דותן, מלכה מנו, אושרה לב, מירב מיצב, שני רוזן ועוד. במהלך האירוע נהנו האורחים מארוחת בוקר מפנקת, צילומי פורטרט מקצועיים והרצאה מרתקת מפי גיא וקנין מנכ"ל חברת Lemonade, משרד המתמחה בפרסום ושיווק במדיה החברתית בתחומי הלייף סטייל בנושא: "המדריך המקוצר לאינסטגרם ולסטורי ומה שבניהם". לאירוע הגיע גם אורי אולינר מנכ"ל רב-בריח. בתמונה: עמית רוזן מנהל סניף רב בריח חיפה וליעוז ברדוגו מנהל סניף רב בריח חיפה.

 

24

 

בשבוע שעבר התקיימו צילומי קמפיין הקיץ של רשת JUMP&ONOT עם אנה אהרונוב . אהרונוב המשמשת כפרזנטורית של הרשת מזה עונה רביעית. אהרונוב הגיעה לסט אחרי שנפצעה לפני כיומיים במהלך ריצה, אבל הפגינה מקצועיות, כשעמדה כל היום על עקבים ועשתה את העבודה כפי שהיא יודעת לעשות. לסט הצילומים הגיע סמנכ"ל השיווק עמית גפן, והמעצבת של הרשת טובית סגל.

 

25

 

רון קסלר (45) מת"א, מונה למנהל הדיגיטל של קבוצת אנשים ומחשבים. במסגרת תפקידו, יהיה קסלר אחראי על חיזוק הנוכחות של אנשים ומחשבים במרחב הדיגיטלי, במטרה לכבוש פלטפורמות נוספות. בין היתר יפתח וינהל קסלר מוצרים חדשים בתחום הדיגיטל, שמטרתם מקסום הערך המוסף של הארגון לקהילת –IT. ב-4 השנים האחרונות שימש קסלר כמנהל תחום דיגיטל במפלגת "התנועה", בראשות חברת הכנסת ציפי לבני, והיה אמון על גיבוש וניהול אסטרטגיית הדיגיטל של המפלגה והעומדת בראשה, תפקיד אליו הגיע לאחר תקופה בה שימש סגן עורך באתר "אנשים ומחשבים". בתחילת שנות ה-2000 מילא את תפקיד דובר הוועד למלחמה באיידס. קסלר בוגר תואר ראשון במדעי הרוח באוניברסיטת בר אילן, הינו בעל רקע מקצועי באקטואליה, פוליטיקה וניו-מדיה.

 

26

 

השבוע כוכבי הנוער והרשת נטשו בצד את ענייני הבחירות, והתגייסו לערב גיבוש של הסוכנות החדשה שלהם SPOT ייצוג אומנים. קווין רובין כוכב הנוער והיוטיובר המוכר, עמנואל לוי ובן זוגה גל זהבי, אוראל צברי, פלג זיני, אור שפיץ שנטשה לערב אחד את העוגות, עידן תלם ואפק הגיימרים המובילים, אלי, לורן ובני משפחת אליהו, הכוכבת כולם לבשו סרבל טיסה והפכו לטייסי קרב לערב אחד. הבן של אורנה ומשה דץ, יועד דץ הצטרף גם הוא, ובהנחיית טייסי קרב מנוסים, הם התנסו בטיסה המבצעית הראשונה שלהם, בסימולטור טיסה של הטייסת בסינימה סיטי גלילות.בתחרות ניצח הגיימר בר זיגזגזונג, אלוף הארץ בפורטנייט. המיוצגים של ספוט, קין עדן גזית, מתן וייסמן, נעם טפר, דן גפן, AlphaQ, עומר ירון, רונן GG, מתן מלכובסקי, Festivy, שחר ליבנה, ליאור דיין - כולם הגיעו בהרכב מלא לתת כבוד לערב השקת הסוכנות החדשה.

 

   שתף אותי בפייסבוק  facebook