ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חדשות צרכנות - 23/07/18

השבוע במדור הצרכנות - כל מה שחדש...

הכל על איפור חדש, סלטים מעניינים, הזרקות חדשניות, סרום מהפכני, יין רוזה שזה עתה הגיע לשוק, טבליות קפה איטלקיות, רשת יפאנית שהגיעה לארץ, פריכיות בריאות, ערכה לטיסה, דלתות מעוצבות ועוד.

מאת : בלה דיאמנט , 23/07/18

 

 

צרכנות 9

 

ורוד הוא הצבע הנכון לקיץ 2018 – ריהאנה, ג’יג’י חדיד, סלינה גומז ועוד אינספור כוכבות הוליוודיות מציגות את הטרנד הלוהט של הקיץ: איפור על בסיס צבע וורוד, במראה רך, נשי ומתוחכם. מותג הקוסמטיקה GA-DE מתכתב עם הטרנד העולמי ומשיק את ה- CRUSHING פלטת צלליות רב שימושית בגימור מטאלי, במהדורת קיץ מוגבלת. הפלטה החדשה מאפשרת לכל אחת ליצור את מראות האיפור הטרנדיים בקלות, כשהנוסחה מועשרת בשמן שקדים מתוקים המסייע בטיפוח ובהגנה של אזור העיניים העדין.

הפלטה מכילה מברשת דו צדדית המאפשרת יצירת מגוון סגונות איפור בקלות, החל מתיחום ושרטוט ועד לאיפור מעושן ודרמטי. ניתן להניח את הצללית לבד או בשכבות ליצירת אפקט עומק רב ממדי. ניתן להשתמש בפלטה גם כסומק (גווני הוורוד, האפרסק והחום – אדמדם), וגם כשימר (גווני הפנינה והברונזה), ליצירת אינספור מראות הרמוניים.

מחיר: 79.90 ₪. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובאתר האונליין.www.gadecosmetics.co.il

 

צרכנות 1

 

צבר מרחיבה את סדרת סלטי הפרימיום, ומשיקה סדרה חדשה במהדורה מיוחדת הנקראת “סלט של אמא”: מתכוני סלטים מקוריים ואותנטיים, שבושלו ע”י אימהות של שפים מובילים: אבי לוי שף “המוציא” והפרזנטור של סלטי צבר, יוסי שיטרית, שף מסעדת “דוד ויוסף” וטום אביב שף מסעדת “קוק במבינו”, יחד עם האימהות שלהם: מרים לוי, ענת שיטרית ומיכל אביב.

סדרת “סלט של אמא” כוללת 4 סלטים טעימים, המחברים בין העולם המסורתי של אימא לבין העולם המודרני: סלט כרובית לניגוב וסלט מטבוחציל של השף אבי לוי ואמו מרים, סלט סביח של השף יוסי שיטרית ואמו ענת וסלט קישואים של השף טום אביב ואמו מיכל. משקל: 240 גרם ליחידה.

טעמנו את כל אחד מ-4 הסלטים, והם אכן שונים מכל האחרים היום בשוק, כמו סלט כרובית לניגוב שהוא מעולה וייחודי ומעולם לא נפגשתי בו, והעיקר שמרגישים את השפעתה של האמא, ולא צריך יותר מזה.

 

צרכנות 2

 

בעוד שמסיכות הפנים, קרמים ואפילו קולגן בשתייה, מציפים כרגע את השוק העולמי, רוב המומחים בתחום תמימי דעים בקשר לחוסר האפקטיביות של המוצרים המכילים קולגן. כידוע אלו נוטים להתפרק בגוף, ואף אינם חודרים את שכבת האפידרמיס.

חברת סלע מדיקל מציעה פריצת דרך, פרי מחקר רפואי מדעי מוכח עם סידרת הזרקות הנקראת סטימולטור הקולגן ELLANSE. זהו למעשה מזרק עם ג’ל טבעי המכיל פוליקרפוטרון, האחראי על ייצור הקולגן. אזורי הטיפול העיקריים הם באזור הרקות והגבות, עצמות הלחיים, עיצוב האף, לחי, קו הלסת, סנטר ועוד.

הטיפול אורך כ– 30 דקות, ומאפשר לחזור באופן מידי לחיי היומיום. לאחר הטיפול מומלץ להימנע מאמבטיה חמה, ופעילות גופנית מאומצת 24 שעות, ומחשיפה לשמש לשבוע לפחות לאחר הטיפול. התוצאות נראות במיידי, והן מחזיקות בין שנה ל- 4 שנים, תלוי בסוג זריקת האלנסה שהומלצה על ידי הרופא. תוצאה סופית נראית לאחר 3 חודשים. הטיפול ב ELLANSE ומוכר על ידי משרד הבריאות הישראלי. להשיג בקליניקות לרפואה אסתטית ובקליניקות פרטיות.

אתר הבית : www.selamedical.co.il

 

צרכנות 3

 

הטרנד הבריאותי החדש הוא השימוש בקמח מלא, אם בלחמים שאנו קונים ואם בקמחים שאנו משתמשים לאפיה ולכל מטרה אחרת. טחנת הקמח הוותיקה הטחנות הגדולות של א”י בחיפה השיקה: “קמח חיטה מלא 100% ללא צורך בניפוי”, לשימוש זמין ונוח. הקמח ללא צורך בניפוי נארז סמוך לטחינתו ולאחר ניפויו, באריזה מבוקרת בטכנולוגיה מיוחדת המונעת התפתחות חרקים.

קמח חיטה מלא 100%, הנמנה עם הסדרה הבריאה של הטחנות הגדולות, מיוצר בתהליך טחינה כפולה ייחודי של גרעיני החיטה בשלמותם, עד לקבלת קמח עדין מאוד. הטחינה הכפולה מקנה לבצק אווריריות ורכות. הקמח המלא עשיר בערכים תזונתיים, בהם סידן, ברזל, סיבים תזונתיים, ויטמיני E ו-B ומינרלים. הלחמים והמאפים מקמח חיטה מלא בטחינה דקה מאופיינים בטעם עשיר.

למוצרי החברה כשרות של הרבנות הראשית חיפה, וכשרות מהודרת של בד”צ העדה החרדית ירושלים. מחיר אריזת קמח חיטה מלא ללא צורך בניפוי: 8 ₪ (לאריזה של 1 ק”ג). ניתן להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ, או להזמין במשלוח דרך אתר החברה. מידע על מיקום החנויות נמצא בפייסבוק של הטחנות הגדולות, או בטלפון 04-8672137.

 

צרכנות 4

 

 

מותג מזון הבריאות “אביב ירוק” הוציא לשוק שני סוגים של פריכיות מיוחדות: פריכיות כוסמת עם טף ופריכיות כוסמת עם קינואה, שאינן מכילות מלח, חומרים משמרים או צבעי מאכל.

הנטורופת עקיבא זנבר מציין, שפריכיות הכוסמת עשירות בסיבים תזונתיים, ויטמינים מקבוצה B ומינרלים כגון סלניום, אבץ, אשלגן, סידן וברזל, ובנוגד חמצון חשוב בשם רוטין. האינדקס הגליקמי הנמוך של הכוסמת תורם לתחושת שובע לזמן רב, ומאחר והיא אינה דגן אין בה גלוטן.

לטף, דגן אתיופי מיוחד הנחשב למזון על, ערכים בריאותיים רבים. הוא עשיר בחלבון מלא, ברזל, מגנזיום, סידן וויטמינים והוא קל לעיכול. למרות שהוא דגן, הוא לא מכיל גלוטן.

לקינואה, השייכת למשפחת הסלקיים, ערך תזונתי גבוה והיא עשירה בחלבון מלא, סיבים תזונתיים, זרחן, ברזל ומגנזיום. כמו כן הקינואה אינה דגן ולכן אין בה גלוטן.

הפריכיות מוצעות באריזה של 135 גרם. בכל אריזה 5 אריזות קטנות ואטומות, לשמירה על הטריות. המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות מגידו.

מחיר: 11.90–12.90 ₪ לאריזה במשקל של 135 גרם.

להשיג ברשתות שופרסל-גרין, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, אניס, יוחננוף ובחנויות הטבע המובחרות.

 

צרכנות 5

 

פיליס גלזר הנחשבת לכוהנת הבישול הבריא בישראל מזה קרוב לארבעה עשורים, חודרת לראשונה לתחום הטיפוח ומשיקה את NATURALS BY PHYLLIS: סרום אנטי אייג’ינג להזנה, שיקום וטיפוח עור הפנים, הצוואר והידיים מבוסס שמן המורינגה האקזוטי. הסרום הינו רק השלב הראשון, ובהמשך תושק סדרה שלמה של מוצרי טיפוח מבוססת על שמן המורינגה.

הסרום הינו למעשה תערובת שמנים שנרקחה מרכיבים טבעיים ואיכותיים בלבד, אשר לוקטו מרחבי העולם. המרכיב העיקרי בתערובת הינו שמן המורינגה, הידוע כבר אלפי שנים כצמח ריפוי ,עם תכונות אנטי אייג’ינג. בשימוש יומיומי הסרום מעניק זוהר, הזנה עמוקה, התחדשות, גמישות, מרקם משי וגם מסייע לבריאות העור.

הסרום הוא פרי פיתוח משותף לפיליס גלזר ולחברת “מורינגה ערבה” המגדלת את צמח המורינגה באזור הערבה על שפת ים המלח, שם הוא גדל באדמה עשירה במינרלים, מה שמקנה לו תכונות משופרות. בולטים במיוחד ערכים גבוהים של ויטמין A, ויטמין E, ויטמיןD סידן, ברזל, אשלגן וחלבון. מכיל 46 נוגדי חמצון ו- 36 נוגדי דלקות.

מכיל: 50 מ”ל

מחיר: 220 ש’

להשיג בבתי הטבע ובבתי המרקחת ברחבי הארץ. לרכישה באונליין: www.moringa-arava.net

 

צרכנות 6

 

חברת “אחוה” יצרנית טחינה, חלוה ומוצרי מאפה, יוצאת במיתוג מחדש לאריזות הטחינה האורגנית מתוצרתה, לטחינה אורגנית רגילה וטחינה אורגנית מלאה בעיצוב חדש, השם דגש על יתרונותיה: טבעית לגמרי, ללא תוספת מלח ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים.

העיצוב החדש לאריזות הטחינה האורגניות של החברה, הינו המשך ישיר לעיצוב החדש שהשיקה אחוה לפני כשנתיים, לטחינות מתוצרתה, מהלך אשר הוכתר בהצלחה רבה ונהנה מאהדת הקהל.

טעמנו את 2 סוגי הטחינה החדשים, עשינו מהם גם מטעמים למנות ראשונות, עיקריות ואחרונות, וגם כל בוקר על הבוקר כף טחינה גולמית בהמלצת יועצי הבריאות המקיפים אותנו. ואז הבנו גם מדוע מותג הטחינה של חברת “אחוה” הינו המותג הנמכר ביותר בישראל לשנת 2017. הוא פשוט טעים ביותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם. כשרות הבד”ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

 

צרכנות 7

 

קבוצת “מאפיות ברמן”, מהמאפיות הגדולות והוותיקות בישראל, משיקה לראשונה סדרת לחמים חדשה, לחמי מחמצת ארוזים מקמחים מלאים ללא חומרים משמרים ותוספים מלאכותיים: ברמן E-Free. סדרת הלחמים החדשה כוללת 3 לחמים חדשים: E-FREE לחם פרוס מלא מקמח חיטה ללא תוספים מלאכותיים, E-FREE לחם פרוס מקמח שיפון מלא ללא תוספים מלאכותיים ו-E-FREE לחם פרוס מקמחים מלאים (כוסמין, שיפון וחיטה) ללא תוספים מלאכותיים.

הלחמים מיוצרים מקמחים מלאים: נטחנים מן הגרעין בשלמותם וכך שומרים על היחס הטבעי של הרכיבים החיוניים שבגרעין: נוגדי חמצון, סיבים תזונתיים, וויטמינים מקבוצה B ומינרלים בהם אבץ, מגנזיום, ברזל וסידן. הלחמים הנם לחמי מחמצת ללא חומרים משמרים וללא תוספים מלאכותיים, ללא מתחלבים וללא מייצבים, כשהמחמצת על כל יתרונותיה משמשת כחומר משמר טבעי. הלחמים אינם מכילים שומן טראנס. ללא תוספת סוכר ועומדים בדרישות “אייל” של האגודה הישראלית לסוכרת.

לחמי מחמצת מגבירים פעילות פרה-ביוטית, קלים יותר לעיכול, בעלי זמינות מינרליים גבוהה יותר, ומסייעים באיזון רמות הסוכר בדם.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17 שקלים (אריזת 750 גרם).

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות. כשר פרווה בהשגחת בד”ץ העדה החרדית והרבנות הראשית ירושלים.

 

צרכנות 8

 

דייסו ענקית הקמעונאות היפנית, פתחה בשבוע שעבר את החנות השנייה של הרשת בישראל בקניון “רננים” ברעננה. בחנות החדשה, המשתרעת על 670 מ”ר, קיים היצע רחב של 30,000 מוצרים מקטגוריות שונות, במחיר קבוע של 10 ₪.

בחנויות הרשת בישראל, כמו בשאר החנויות בעולם, יוצע מנעד רחב של מוצרים, מ-22 קטגוריות שונות החל ממוצרי עיצוב ואקססוריז לחללים השונים בבית: מטבח, סלון, חדר שינה, חדרי ילדים ואמבטיה דרך אקססוריז אופנתיים, צעצועים, אביזרי עיצוב לימי הולדת, כלי עבודה, כלי כתיבה, מוצרי “עשה זאת בעצמך”, כלי גינון, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לרכב, כלי תפירה, אביזרים לבע”ח ועוד.

ב-1996 הופכת DAISO JAPAN לרשת חנויות מובילה ביפן עם קצב גדילה מואץ. ב-2001 משיקה הרשת את החנות הראשונה מעבר לים בטאיוואן. מאז, הרשת מפעילה כ-5000 חנויות ב-30 שווקים ברחבי העולם, בהם ארה”ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

 

צרכנות 9

 

ד”ר פישר משקיקים מחדש את סדרת ליקופן לטיפול בקמטים, עם סרום ליקופן החדש הפועל למתיחה מיידית של הקמטים, מסייע להפחתת העיגולים הכהים מתחת לעיניים, ולטשטוש אופטי של קמטים וסימני הבעה. ניתן למרוח את הסרום מתחת לקרם הפנים ואף לחדש מעל האיפור.

בנוסף לסרום ליקופן, ניתן למצוא בסדרה: קרם יום ליקופן SPF30 , קרם לילה ליקופן וקרם עיניים ליקופן SPF30 המסייע בהפחתת כהויות מתחת לעיניים, ומשלב רכיבים המסייעים בטשטוש הקמטים באזור העיניים ובאזור השפתיים (לחי, סנטר ושפם).

קרם היום, הלילה והסרום מגיעים במיכל איירלס, בעל טכנולוגיה ייחודית של אפקט ואקום ללא צינורית. לאיירלס מספר יתרונות חשובים כדוגמת: ניצול מקסימלי של תכולת התכשיר, שליטה מדויקת בכמות החומר היוצאת והיגיינה הנובעת מכך שאין צורך להכניס את האצבע לתוך הצנצנת במהלך השימוש.

 

צרכנות 10

 

בחום הלוהט של הקיץ אין מצב שאתם תצאו מהבית בלי חבילת מוצרים חיוניים, שאי אפשר או יותר נכון אסור לצאת בלעדיהם. ד”ר פישר ממליצים לכם להוסיף לערכת המוצרים שכבר הכנתם, את המוצרים החיוניים הבאים:

ג’ל לחיטוי – בקבוקון אלכו-ג’ל של ד”ר פישר לניקוי יעיל ומהיר וללא צורך בסבון ובמים.

קרם הגנה – אולטרסול ספקטרום של ד”ר פישר היא הסדרה היחידה בישראל, שבנוסף להגנה מפני קרינת UVA&UVB, מסייעת בהגנה גם מפני קרינת IR ומפני קרינת HEV .

קרם הגנה לתינוק – חשוב לשמור על עורו העדין של התינוק מפני השמש, עם מוצר המותאם לתינוקות ומסוגל להזין את עורם. קמיל בלו קרם פנים לעור יבש לתינוק כולל הגנה גבוה מהשמש SPF30.

מגבונים לניקוי ידיים – מומלץ להצטייד ב”אלכו-ג’ל” מגבונים של ד”ר פישר ללא אלכוהול, לילדים.

מגבוני פנים – מגבוני פנים לתינוק מסדרת קמיל בלו סנסיטיב באריזת TO GO מנקים במהירות וביסודיות, מועשרים בקמומיל להרגעת העור ובפרו ויטמין B5 להענקת לחות ומניעת יובש.

 

צרכנות 11

 

ורדינון יוצאת לקראת עונת הנסיעות לחו”ל עם ערכת הטיסה Travel 1st class שימושית. הערכה כוללת: מארז כיסוי עיניים וכרית לצוואר, המאפשרת להירדם במטוס, תיק קטן ובו מארז של שלושה בקבוקונים (100 מ”ל שאותם מותר להעלות למטוס), ובהם: קרם גוף, קרם ידיים וג’ל רחצה בניחוחות עדינים, תיק לאריזה נוחה של גרביים והלבשה תחתונה (כדי שלא יתפזרו במזוודה), וגם תגי מזוודות אשר יקלו על איתור המזוודות, בצבעי שחור ולבן עם הכיתוב Hello Gorgeous. כל האביזרים קומפקטיים וקלי משקל לנשיאה בתיק האישי.

גם המחירים נוחים: מארז כרית צוואר וכיסוי עיניים – 39.90 ₪, תיק קוסמטיקה מאובזר – 69.90 ₪ ויתר המוצרים הנלווים ב-29.90 ₪ בלבד.

 

צרכנות 12

 

יקב טפרברג משיק את הרוזה אסנס בציר 2017. יין הרוזה הפך בשנים האחרונות לאחד המרעננים של הקיץ הישראלי. הוא מוכר כיין שאינו ממש לבן וגם אינו ממש אדום. זהו יין הנעשה מענבים אדומים בשיטת עשייה של יין לבן, מה שנותן לו גוון ורוד צלול והופך אותו ליין קליל, בעל ניחוחות פירותיים, מוגש קר ומתאים לעונת הקיץ החמה. מקור הענבים: חלקות מובחרות בעמק אילון, אשר עברו מספר דילולי אשכולות, על מנת למקסם את האיכויות של כל זן.

 

צרכנות 13 1

 

לרגל החופש הגדול תשווק “מאפיית ברמן”, לחמניות מיוחדות עם כיתובים מיוחדות וברכות לרגל הקיץ. הכיתובים יוטבעו על גבי “לחמניות מדברות” מסדרת ברמן אקטיב ועל גבי לחמניות ברמן, וכוללים את הכיתובים :חופש גדול, לחיי הקיץ, כריך לים, כריך לקייטנה וכן איורי קיץ כמו ארטיק וגלידה. לחמניות אקטיב ישווקו באריזת נוחות של 6 יחידות ולחמניות ברמן יימכרו במהדורה מיוחדת של 10 לחמניות בשקית.

סדרת לחמניות מדברות ברמן אקטיב עשויות מ- 100% קמח חיטה מלא הנטחן מן הגרעין בשלמותו, ללא תוספת שומן, בעלות סיבים תזונתיים ועומדות בדרישות משרד הבריאות ללחמים – תקן “אפשרי בריא”.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14 ₪ לאריזת 6 לחמניות; כ- 17 ₪ לאריזת 10 לחמניות.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

צרכנות 14

 

חברת ‘רשפים’ חברה ל-12 אדריכלים ומעצבים מובילים לפרויקט ייחודי בו אתגרה אותם לעצב “דלת בחתימה אישית”, דלת כניסה בה מוטבעת נקודת מבט עיצובית וייחודית על פי טעמו האישי של המעצב.

ההדמיות ותהליכי העיצוב מעבודתם של 12 האדריכלים והמעצבים המובילים, אשר נבחרו לפרויקט, ביניהם: דנה אוברזון, עדי סמט, ריקי קורי, מיקלה סימונה, שירלי דן, לירן בן איבגי, צביה קזיוף, ניצן הורוביץ, אושיר אסבן, אורלי דקטר, ארז חייט וליעד יוסף, הודפסו לתמונות והוצגו במשך חודש באולם התצוגה של רשפים.

הדלתות בחתימה אישית שנבחרו: האדריכלית דנה אוברזון, מעצבת הפנים אורלי דקטר ומעצב הפנים ארז חייט.

 

צרכנות 15

 

לשוק הקפה הישראלי נכנס בימים אלה שחקן חדש: Vergnano, מותג הקפה הוותיק ביותר באיטליה, המציע מגוון רחב של קפסולות איכותיות לחובבי הקפה המושבעים. ייחודן של הקפסולות הוא, בין השאר, באריזת הוואקום האטומה עם חנקן, אשר שומרת על הטריות של הקפסולה ועל הארומה הנפלאה לאורך זמן.

כל הקפסולות של Vergnano הינן בתוקף לשנתיים, ומגיעות במבחר מרשים של טעמים, אשר כל חובב קפה ימצא בהם את מבוקשו המדויק.

מחיר: הקפסולות מתאימות גם למכונות הקפה של נספרסו, והן מוצעות במחירים אטרקטיביים במיוחד: 1.3-1.5 שקלים לקפסולה. את המותג משווקת ומפיצה בישראל חברת גורי ייבוא והפצה.

ניתן להשיג: ברשתות השיווק המובילות.

 

צרכנות 16

 

חברת Nany, המתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים, משווקת ממרח חדש אשר יעשיר כל שולחן: ממרח זיתים שחורים, טעים להפליא ואיכותי, עשוי מחומרי הגלם המשובחים ביותר, במתכון ייחודי של Nany והעומד בראשה, השף נדב חג’ג’.

הטפנד עשוי מזיתים שחורים מזן פישולין וקלמטה המתאים למריחה על לחם, לכריכים חלביים או בשריים. בנוסף, מתאים הממרח לשילוב בתבשילים כמו בקר, עוף ודגים. הממרח Vegan Friendly, אינו מכיל רכיבים מהחי, ולכן מתאים לטבעונים.

חברת Nany מתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים, כמו מיונז טבעוני ללא ביצים, רטבים, ממרחים ביניהם ממרח ארטישוק ומחית כמהין, לימון כבוש, קציפת ארטישוק ופסטו, איולי צ’יפוטלה, קרם פלפלים קלויים, פלפל צ’ומה ועוד. כל זאת ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל, שומנים מזיקים וחומרי טעם מלאכותיים.

להשיג בחנויות המתמחות והמובחרות וכן באתר החברה: http://www.nany.co.il

 

צרכנות 17

  

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? צרו עמנו קשר 

ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 לחצו כאן

 

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook