ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

42% תשואה בשנה וחצי!

 

 כנס הזדמנויות השקעה בעולם של ריבית אפס 
הגיע זמן לעשות כסף אמיתי מהכסף שלך ... לחץ כאן » 
‏שישי‏ ‏8:15‏ ·8/9/2017  עומר רבינוביץ - Investor 360 · ‏תל אביב-יפו‏

 
42% תשואה בשנה וחצי!
המומחים והמוסדיים לא יאהבו לשמוע את זה, אבל הסוד של רן גיורא, בן 44 מפתח תקווה, הוא פשוט – לכבוש את האגו ואת הפיתויים, להתגבר על הפחד ולעבוד על פי תכנית מסודרת בדרך לניצחון מוחץ על המדדים.

ראיון מיוחד עם עומר רבינוביץ', מייסד קורס Investor 360, ורן גיורא, מבוגרי השיטה , כלכליסט 28/7/16

 הרבה אנשים מספרים לעצמם את הסיפור שהם מומחים בהשקעות או יהיו טובים בזה ולכן מנסים למצוא דרכים פתלתלות ומכשירים פיננסיים מורכבים, במקום לעבוד פשוט וחכם. כולם שומעים את וורן באפט אומר את זה כל הזמן, אבל האיפוק ליישם את זה בחיים האמיתיים זה בדיוק מה שקשה ומפיל את כולם. כך ניתן להסביר את ההישגים הכמעט בלתי נתפסים בהשקעותיו של רן.


כבר בתחילת הראיון מוטלת 'פצצה' על השולחן. אפיק ההשקעה שרן פועל בו כרגע (עליו נרחיב בהמשך), הניב ב-2015 תשואה שנתית של 27%, וב-2016 עד אמצע השנה הניב 14% תשואה, שזה יותר מפי 5 ממרבית הקרנות בארץ. הוא עשה את זה ללא מינוף, לא דרך מניות "חלום", גם לא בספקולציות מט"ח ולא דרך אופציות בינאריות. גם לא באמצעות תוכנה למסחר אלגוריתמי (מה שנקרא גם אלגוטריידינג). הנתון הזה נשמע מדהים, קצת חשוד אפילו, ועוד ניגע בזה בהמשך. (מדובר על תשואה נטו אחרי עמלות ודמי ניהול – ואומתו ע"י אסמכתאות רשמיות).



עומר, מה המסר העיקרי שלך למי שרוצה גם להתחיל לפעול כמו רן?

"יש עיקרון בסיסי אחד שמי שמבין אותו, כבר עשה צעד ענק קדימה. הניצחון הוא לא במכירה, אלא כבר בקנייה – אם קנית מניה של חברה טובה, וקנית אותה במחיר טוב עשית את שלך. מכאן ואילך זה משחק מנטאלי שלך מול שוק ההון וגורמים אחרים שיכולים להרתיע אותך – להאמין בבחירה שעשית מצד אחד, ומצד שני להבין מה קורה בשוק ואם צריך להגיב אליו בצורה אחרת.

לא צריך רקע פיננסי, לא צריך להיות עם תואר בכלכלה או במנהל עסקים. העקרונות הבסיסיים הם שם וזמינים לכולם."

בסרטונים שרן ועוד אלפי ישראלים נחשפו אליהם, אני לוקח אותך צעד-צעד, החל מעקרונות לפיהם וורן באפט בוחר מניות, דרך תכנוני מס בסיסיים, עובר בחשיפה לעסקאות נדל"ן שפתוחות למקורבים בלבד, ועד לאיך ניתן לקבל כסף כמעט בחינם עבור ההשקעות שלך.

איך אפשר להגיע לצפות בסדרת הסרטונים הזו?

הרשמה לצפיה חינם בסרטוני מדריכים להשקעות  

 

נ.ב

אם אתה רוצה לדעת בעתיד לענות על שאלות כאלו בעצמך, לנתח לבדך סיטואציות אקטואליות  והזדמנויות להשקעה, לגלות את הכלים הפרקטיים והיעילים ביותר להשקעות חכמות ורווחיות, ולקבל "הצצה מאחורי הקלעים" להחלטות שמקבלים בשוק ההון,

עומר מחכה לך ב- 8/9! בכנס הדגל : "הזדמנויות השקעה בעולם של ריבית אפס".

לחץ כאן לשריין מקום בכנס הקרוב
להרשמה לצפיה חינם בסרטוני מדריכים להשקעות  
- לקורסים בשוק ההון 
- קורס דיגיטלי - לבחירת תיק מניות מנצח
- לכתבות נוספות   

 

 

 כנס הזדמנויות השקעה בעולם של ריבית אפס 
הגיע זמן לעשות כסף אמיתי מהכסף שלך ... לחץ כאן » 
‏שישי‏ ‏8:15‏ ·8/9/2017  עומר רבינוביץ - Investor 360 · ‏תל אביב-יפו‏