קורס |
מערכת היחסים של חברות וצרכנים השתנתה ללא היכר. צרכנים שיפוטיים, ספקניים, אדישים, נטולי יכולת ריכוז וקשב עם כוח משמעותי בידיים. ומעל הכל, ביג דאטה ושימושים חדשים ב Small Data-המעלימים תפיסות עסקיות מסורתיות שאינן מסוגלות לשרוד את השינויים הכאוטיים.
חברות וארגונים שישכילו להפנים את השינויים ולהכיל שיטות ותפיסות שיווקיות חדשות יצליחו לשמר את מערכת היחסים העדינה בין חברות, מותגים וצרכנים ובטווח הארוך לצמוח ולהוביל.
בקורס נפצח את עולם השיווק באמצעות סקירת הממצאים האקדמיים החדשים ביותר, תובנות מחברות ישראליות אשר משנות את פני השיווק, מקרי בוחן, הצצה לסטרטאפים פורצי דרך, האקתון יצירתיות וסדנת כלים דיגיטליים מתקדמים וחינמיים ברשת.
קהל יעד : הקורס מיועד ל- מנהלים בכירים ומקבלי החלטות בארגונים וחברות.
ניהול אקדמי : פרופ' ברק ליבאי, בית ספר אריסון למנהל עסקים, המרכז הבינתחומי הרצליה.
ניהול מקצועי : סיון קלינגבייל, פרשנית ועורכת.
הקורס מיועד ל- מנהלים בכירים ומקבלי החלטות בארגונים וחברות.
המועד פתיחת הקורס הקרוב: 12/12/16