Marketing TrainBrain מפצחים את עתיד עולם השיווק |
האם הידע שרכשנו בקורסי השיווק והאקדמיה עדיין רלוונטי?
האם העקרונות עליהם מבוסס השיווק השתנו או שמא עדיין עומדים במבחן הזמן?
השינויים שעובר תחום השיווק בשנים האחרונות, הינם מהותיים יותר מהשינויים שהתרחשו בכל העשורים הקודמים יחדיו: בסיסי מידע ואמצעי קומוניקציה, המאפשרים מעקב פרטני אחר לקוחות; מדיה חברתית המאפשרת לצרכנים להשפיע בקלות אחד על השני ולהתאגד מול חברות; מותגים הנמצאים תחת מתקפה; וטכנולוגיה שעתידה להקצין עוד יותר את היכולות ואת האיומים, כבר בעתיד הנראה לעין.
הקורס יעמוד על השינויים הבולטים המתהווים מול עינינו בחברות אל מול הלקוחות שלהן, תוך שילוב של סקירת הממצאים האקדמיים החדשים ביותר, עם תובנות מחברות ישראליות, אשר עוזרות לשנות את פני השיווק.
מיטב המומחים מתחומי השיווק הפרסום והדיגיטל משלבים כוחות בקורס ייחודי זה :
בין המרצים האורחים: פרופ' ענת לכנר, Stern School of Business, NYU; פרופ' עודד
קניגסברג, London Business School; פרופ' יעקב גולדנברג, המרכז הבינתחומי הרצליה; גיל
אפל, אוניברסיטת בן גוריון; עינת יוזנט רביד, מנכ"ל יהושע; חנן לשובר, מנכ"ל AOL ישראל
לשעבר; תימור גורדון, מנהל מסחר דיגיטלי קבוצת עזריאלי; מתן בר, פייפאל ישראל; ענת אלחנני,
סמנכ"ל שיווק פייסבוק ישראל; אלון חן, סמנכ"ל שיווק גוגל ישראל; אלדד קובלנץ, מנכ"ל רשות
השידור; אלונה אריאלי להב, סמנכ"ל תקשורת, דיגיטל וקשרי ממשל, תנובה; יוסי לובטון, מנכ"ל
באומן בר ריבנא
ניהול אקדמי
פרופ' ברק ליבאי , בית ספר אריסון למנהל עסקים , הבינתחומי הרצליה
ניהול מקצועי
סיון קלינגבייל פרשנית ועורכת