איך לנצל את הקופון בסך 200 שקל שגוגל שולחת אליך כדי שתתחיל לפרסם
ובכן, חברת גוגל שולחת בצורה מאסיבית קופון בשווי 200 שקל לבעלי עסקים. מה יותר משמח מאשר לקבל מתנה חינם ועוד בשווי 200 שקלים? בהשוואה לדרכי פרסומת אחרות באינטרנט ומחוץ לאינטרנט, פרסום ממומן בתוצאות החיפוש של גוגל הוא אמצעי משתלם גם למי שיש ברשותו תקציבים קטנים. אין צורך בהשקעה ואין צורך בתשלום עבור יחידות שטח או זמן צפייה/האזנה כמו העלויות הכרוכות בפרסום בעיתון, ברדיו או בטלויזיה.
אז אם זה נשמע כל כך טוב, היכן הקאץ'? הפשטות היא רק למראית עין ויכולה להיות מטעה. עלויות הפרסום נקבעות בדרך של מכרז, כלומר, צריך להגיש הצעות מחיר מול מתחרים רבים המתחלפים ללא הרף והרוצים, בדיוק כמוך, להגיע לאותם לקוחות.
עלויות הפרסום בעיתון, ברדיו או בטלויזיה נקבעות מראש, אתה יודע בדיוק כמה תשלם עבור מודעה. בפרסום ממומן בגוגל, העלויות נקבעות במכרז ולכן לא ניתן לדעת מראש את הסכום שצריך יהיה לשלם.
כדי להצליח בתחום השיווק במנועי החיפוש עליך לתכנן מראש. להתחיל פרסום רק בגלל שקבלת קופון מגוגל, זה לא תכנון. ככה לא בונים פרסום!
הספר "הגדל את הכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל" יסביר לכם כיצד ליצור תוכנית פרסום יעילה שתעמוד ביעדים העיסקיים שלך.
לפרטים על הספר "הגדל את הכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל" - לחץ כאן
להזמנת הספר