קורס המחרה שיווקית - לאנשי רכש-A
מטרה : בחינת כל ההיבטים וגורמי ההשפעה הכרוכים בהחלטות ההמחרה השיווקית, ניתוח אסטרטגיות ומטרות שיווקיות בהיבט קביעת מחירים. ההשתלמות תלווה בחומר מקצועי, תרגול וסיעור מוחות ולימוד מודלים מתקדמים הקשורים להמחרה שיווקית.
נושאי ההשתלמות :
- מדיניות המחרה שיווקית ומקומה באסטרטגיה השיווקית של החברה
- גורמי השפעה קריטיים פנימיים וחיצוניים על קביעת המחיר השיווקי
- מקומו של הניתוח הכלכלי והערכת העלויות מול התפיסה השיווקית
- מודיעין ומידע שיווקי-תחרותי לניהול סיכוני המחרה שיווקית
- סוגי המחרה שיווקיים, תרגול וניתוח ארועים (פסיכולוגי/איכות/חדירה/גריפה/טכנולוגי/מכירות ועוד)
- קבלת החלטות המחרה שיווקית לאורך מחזור חיי המוצר.