ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הקיץ של קסטרו 2014 יוצא לדרך...

 

הקיץ של קסטרו 2014 יוצא לדרך...

 בלה דיאמנט סוקרת את תצוגת האופנה של קסטרו לקייץ 2014

 19/02/2014

 

קולקציית הנשים והגברים כאחת, מורכבת מפריטי קז'ואל, לצד פריטים קלאסיים ומחוייטים ומערכות ג'ינס מחמיאות, ויחד הם מרכיבים את המלתחה המושלמת לקהל צעיר, וגם לקהל הצעיר ברוחו...

תצוגת האופנה של קסטרו לאביב קיץ 2014, התקיימה השנה במקום בלתי צפוי לחלוטין - בבריכה האולימפית החדשה של מכון וינגייט, גם כדי לשדר נגיעה ספורטיבית וקייצית, וזאת לקולקציית הגברים והנשים כאחד. בתצוגה המרשימה פסעו 60 דוגמניות לצידם של הפרזנטורית הותיקה גל גדות, והפרזנטור החדש עומר דרור.

 

1

 

קולקציית הנשים והגברים כאחת מורכבת מפריטי קז'ואל, לצד פריטים קלאסיים ומחוייטים ומערכות ג'ינס 
מחמיאות, ויחד הם מרכיבים את המלתחה המושלמת לקהל צעיר, וגם לקהל הצעיר ברוחו...

קולקצית הנשים - מאופיינת בדגמים בהדפסי פרחי קיץ מלבלבים, עם נגיעות בעולם הספורט, כגון שימוש בבדים המשמשים בדרך כלל לביגוד צלילה, ואלמנטים גרפיים הדומיננטיים המאפיינים מדי קבוצות פוטבול. אלמנט בולט העונה הוא שילוב מראה העור בג'ינס שחור עם טלאים דמויי עור. כמו כן בלטו במיוחד חולצות בטן נוסח שנות ה-90 ומכנסונים קצרצרים.

על המסלול נראו מערכות בגדים שעוצבו בהשראה אפריקאית, עם שלל הדפסים שבטיים אפריקאיים, המזכירים את תחילת שנות ה-90, ובגדים בהשראה טרופית משולבים במראה ה"סטריט הוינטג'י" של שנות ה-80 בקליפורניה. 

לא נעדרו בקולקציה שמלות קיץ ונשף קייציות, עם ריקמות בשילוב פנינים וחרוזים, על גבי בדי שיפון וז'ורז'ט בגזרות אמפייר מחמיאות, שמלות מעטפת עם גב חשוף, גופיות מחמיאות במראה רומנטי עם, ומכנסי שורטס רקומים בפנינים. ואי אפשר בלי הג'ינס של קסטרו, והפעם בעיצובים חדשניים, כמו מכנסי ג'ינס דקיקים עם קשירת מותן וגומי במותן, ג'ינס במראה מכנסי טריינינג, ושורטס קייציים בהדפס פרחי ברוקאד, או רקמה אתנית צבעונית.

.

  2

 .

 קולקציית הקיץ של הגברים - לצד חליפות מחויטות, עוצבה בהשראת טרופית, עם מכנסי קפלים, טוניקות באורכים שונים, חולצות רפויות ודקיקות, ומכנסי מותן גבוה בגזרה רפויה מבדי כותנה, משי, פשתן בגווני שחור, אפור, כחול, ירוק וצבעי אדמה, ועד צבעוניות בהירה של צבעי קיץ. באביזרי הגברים קו עניבות פרחוניות, עניבות פפיונים, כובעי מגבעת, חגורות עור קלועות, וסנדלי רצועות בשחור ובקאמל.

.

3

.

 ואי אפשר בלי כמה מילים על סיפורה המרתק של חברה שהתחילה מחנות קטנה ברחוב הרצל בתל אביב, והפכה לאחד מעמודי התווך של המשק הישראלי:

 

4

 הדוגמניות הראשונות של קסטרו: (מימין לשמאל) מיכל אדר, בתיה דיסנצ'יק וקארן דונסקי

.
בשנת 1933 עלה לישראל מייסד החברה אהרון קסטרו עם משפחתו מיוון. האם, אנינה,
בוגרת בית הספר לאופנה ביוון, הקימה עם הגעתם לארץ "סלון לשמלות" בדירתם ברחוב הרצל בתל אביב. עם שחרורו מצה"ל החליט אהרון לפתוח עם אמו חנות בפינת הרחובות אלנבי ורמב"ם בתל אביב. לחנות קרא "נינה" על שם אמו, אך בהמשך שינה את שם העסק ל"קסטרו". ב-1985 נפתחה חנות נוספת ברחוב דיזנגוף, ובעקבות הצלחת החנות נפתחו חנויות נוספות בארץ, בעיקר באזור ת"א. 

הפריצה הגדולה של קסטרו למודעות החלה בשנת 93 - השנה בה צולמה פרסומת המעיל הנצחית, בה כיכבו יעל אבקסיס וליאור מילר, עם השיר creep של הלהקה רדיו הד.

בראש החברה עומדים ב-15 השנים האחרונות אתי, בתו של המייסד אהרון קסטרו, ובעלה וגבי רוטר, המכהנים כמנכ"לים משותפים והיא כוללת כיום 120 חנויות נשים, גברים וחנויות משולבות
 

5

גבי ואתי רוטר עם הפרזנטורית גל גדות