המותג הכפול- חידוש בעולם רווי מתחרים
רקע התחרות כיום בין ארגונים נעשית באמצעות מותגים. כדי ליצור בידול בין המותגים חייבים הארגונים למתג את מוצריהם, מסריהם, שירותיהם וערכיהם גם כלפי פנים, כלפי עובדי החברה, במערכת תקשורת פנים ארגונית, במטרה לתת לעובדי החברה כלים לשמור על הבטחת המותג בכל סוג של מפגש עם הלקוח ועל ידי כך ליצור בידול בין המותג למתחריו. כמו כן הארגונים שואפים שהמיתוג הפנימי יביא ליצירת נאמנות של עובדים למותג הארגון, לבניית מכנה משותף אחיד ולשירות לקוחות טוב יותר. חסרה רק חוליה אחת: גם אם הדרך ומטרת הארגון ברורים לעובדים וגם אם העובדים מבינים לעומק את המסרים והערכים שעליהם מושתת הארגון, אין בכל אלו הבטחה להזדהות אמיתית עמוקה של העובד עם מותג הארגון.
אחד החידושים הבינלאומיים החשובים בשיטת .A.C.M הוא "המותג הכפול", החוליה המשלימה את המיתוג הפנים ארגוני ויוצרת קשר ממשי עמוק בין מנהלי הארגון ועובדיו לבין המותג השיווקי שלו.מיתוג הארגון המשולב במיתוגים האישיים של מנהליו וצוות העובדים יוצר מותג חזק, אמין ומדויק, הבונה ביטחון ותחושת קירבה ומעניק לכל עסק או ארגון יתרון רב ותוצאות עסקיות מעשיות.
מטרת ההרצאה
בהרצאה ייחודית זו נכיר, תוך כדי התנסות חווייתית, את התהליך החדשני המבוסס על שלושה שלבים: המיתוג האישי, המיתוג השיווקי והמותג הכפול- מותג בלתי נשכח שבאמצעותו מתחוללת פריצת דרך של האדם כפרט ושל העסק או הארגון ככלל.
נושאי ההרצאה
מבוא- העצמת הפרט והארגון לפי שיטת A.C.M.
יצירת המיתוג האישי וקביעת התדמית הרצויה.
חידוד, ליטוש וחידוש המיתוג השיווקי הקיים (או לחליפין בניית חדש, במידת הצורך).
המותג הכפול – יצירת המיתוג האישי והשיווקי המשולב.
למי מיועדת ההרצאה
למנכ"לים/מנהלים, לבעלי עסקים ולכל מי שמעוניין לקדם, לשדרג ולפרוץ דרך בעולם רווי מתחרים.