ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

נדל"ן זה השקעה. ידע זה כסף. מיקוד - בטחון- מינוף

נדל"ן זה השקעה. ידע זה כסף. מיקוד - בטחון- מינוף 

האני מאמין של עו"ד יוסי ברג, כמחנך לעשיה בנדל"ן:

We are the change we seek- המפתח לעתיד אינו בהמתנה לו, אלא בעשיה. עשיה המתבססת על סימון המטרה, על איתור הדרך, ומעבר שלה עם הצוות המתאים. עשיה המתבססת על ניתוח השטח, על גמישות, ערנות, דינמיות- ועשיה.

מהו נדל"ן?

השקעה פיזית, בטוחה יחסית, יציבה יחסית, המאפשרת תשואה ארוכת טווח או עלית שווי. חלקנו נמשכים לבטחון ולהכנסה הפאסיבית האפשרית- "משכורת שניה", חלקנו מחפשים עסקת exit או discount. חלקנו מממנים הכל מכסף שלנו, חלקנו מחפשים שיעורי מימון גבוהים- עד מלאים. מה משותף לכולנו? המודעות לפוטנציאל של נדל"ן כהשקעה. המודעות לחשיבות הידע- שילוב של ידע מעשי וגישה מעשית נכונה מאפשר הגדלת התשואה ובו זמנית זהירות מהשקעות לא ראויות.

הברכה טמונה בעשייה- נדל"ן עושים בשטח

ידע= כסף. ידע חיובי מגדיל את פוטנציאל הרווח. ידע שלילי- מה לא לעשות. הדבק במטרתו השג ישיגנה, גם אם תרחק הדרך. לעשות נדל"ן זה עשייה וידע. אם עושים- המזל יכול להצטרף. המטרה היא לתת את הידע החי ביותר מהשטח, יכולת לעשות בשטח. יכולת זו מקבלים רק בשטח. החיבור לשטח לא נוצר מהרצאות, כיתה, ספרים, אלא מהשטח עצמו. להגיע לשטח, לראות מה ההיצע שקיים, איפה כדאי לקנות ולמה.

Networking

לדבר עם אנשים אחרים. להיחשף לעסקאות, להיחשף לשכונות מתפתחות, להפנים את הפרמטרים שבוחנים בעסקה. לעשות brain storming. לשמוע איך אדם מסויים זכה במציאה כי הגיע למכרז ולא ויתר, איך קנה דירה בהזדמנות כי לא הלך עם כל העדר אלא בדק אילו מודעות לא נקראו.

ידע חיובי- אבל גם ידע שלילי

לראות איך אדם נפל בהשכרה- כמה זה עלה לו ומה צריך לעשות כדי לא ליפול. הלא ליפול שווה לפעמים לא פחות ואפילו יותר מהעשייה. במיוחד כשמדובר על עסקאות עתירות ידע, קרקעות ספקולטיביות, חקלאיות ואחרות, נכסים בחו"ל, אמריקה.

 

Hampton model without bricks

 

נדל"ן זה פאזל ענק עם אין סוף חלקים

אפשר לעשות נדל"ן טוב, גם בלי ללמוד כלום. אפשר לעשות עוד יותר טוב. אנחנו מציעים את הידע שלנו, שנרכש באינספור עסקאות, שלנו ושל אחרים, ומתחילים מאבני הבניין, פיסות הידע הבסיסיות, בקורס ההשקעות והיזמות בנדל"ן. בלי לדעת- לא מתקדמים. על בסיס הידע המעשי הבסיסי- אפשר לעשות עוד הרבה- בקורסים מעשיים מתקדמים, ובמקביל סדנאות שטח בתחומים השונים- נדל"ן מניב, אקזיט, פרוייקטים מתקדמים. למי שעדיין מרגיש שצריך- מאפשרים גם הנחיה אישית, וחשוב הרבה יותר- יש גם מועדון משקיעים פעיל- שזה אחלה של דבר, בצירוף הבוגרים שלנו, שחונכים בשטח לעשות יחד, להכיר את השטח מלמטה- הסטודנטים ביקשו להיפגש להפריה הדדית, להכיר את המקומות החמים, להיבנות מהעשייה- אז יצרנו מועדון משקיעים פעיל. מה קורה ב"עושים נדל"ן בשטח"? בית לנדל"ן. נפגשים מדי חודש, סטודנטים, מרצים, יזמים, אורחים, כל אחד מספר מה מצא, איפה, למה קונה, מה הנכסים המעניינים, אילו הזדמנויות גילה. משפחת הנדל"ן של המרכז להשכלה פיננסית. בכיתות ובסיורי המשקיעים בשטח של נילי.

מספר טל ספיר על ההצעות שקיבל: "נחשפתי בקורס לסוגי עסקאות שלא הכרתי-exit , discount ועוד-משיחות ספורות שקיימתי עם מתווכים שהכרתי בעקבות הקורס התחילו להגיע אלי עסקאות מצויינות. דירות בפרמיה של 20% ועסקאות מפתות אחרות. גם לגבי דירות להשקעה הקורס מיקד אותי- לפני כן היתה לי אינטואיציה, עכשיו אני יודע איך עושים ומרגיש בטוח. קיבלתי רעיונות מאנשים, מקומות שמתפתחים, הקורס מינף אותי משמעותית".

מספרת מיכל על גבעת אולגה, על השיקולים- השכונה מתפתחת, העיריה דוחפת פינוי בינוי, איפה נמצא דירה במרכז ב- 450,000 ₪? סמיכות לרכבת, נפתח גשר חדש, פרוייקט חדשים מצפון ומדרום. התלבטנו בין דירות המרובעים, עם פוטנציאל לדירת גן ולדירת גג, לבין דירות רכבת, שלגביהן העיריה מקדמת כעת פינוי בינוי.

מספר יובל על קניה במשותף עם אחרים של דונם עם 10 דירות להריסה ברמת גן, כשלאור קיום תב"ע שמעודדת התחדשות עירונית בגין כל דירה שהורסים מקבלים צפיפות של שתיים, כך שבנוסף ל- 22 יחידות דיור לדונם יקבלו עוד 20 יחידות דיור- היינו במקום העשר שהורסים יבנו 42, אומנם באותם אחוזי בניה- אבל בתוספת שטחי השרות, מחסן דירתי, ממ"ד,מרפסת וחניה.
אני עוסק בנדל"ן כבר למעלה מ-20 שנים בכמה כובעים- עו"ד, יועץ משפטי של משרד שמאי מקרקעין, יזם שבנה ובונה פרוייקטים ומשקיע, יועץ ומרצה במוסדות אקדמאים.

אני יודע לא מעט, אבל מעבר לידע המעשי, מעבר לרוח ההשקעה והיזמות, הדבר הכי חשוב שאני יודע, ואותו אני, כמו גם שאר חברי הצוות שלנו, חולק עם הסטודנטים שלנו- זו הגישה- שבנדל"ן תמיד אפשר ללמוד עוד. שבנדל"ן מי שבא ברצינות ומתנהל ברצינות- יכול לזכות. לא בכדי חלק ניכר מהסטודנטים שלנו משנים את מצבם הכלכלי, חלקם אף משנים אותו לחלוטין. זו הסיבה לכך שהבוגרים שלנו יכולים לגשת לעיר או לשכונה, ללמוד אותה, להשקיע- ולהרוויח. זו הסיבה שבוגרים שלנו קונים בתבונה, זוכים בהצלחה, עושים חייל. זו הסיבה שמרבית הסטודנטים שלנו הופנו ע"י בוגרים שלנו.
הידע- קיים, ההזדמנות- קיימת. מוזמנים לבוא, לעשות עם, להתפתח איתנו.

לעמוד של עו"ד יוסי ברג

לעמוד של Safe-Future

קורס השקעות נדל"ן ארה"ב- קורס שטח כולל

ליצירת קשר  , אנא מלאו את הטופס הבא 

צור קשר - נדל"ן חו"ל***************
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר *
אנא רשום מספר טלפון.
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
רשום פנייתך
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי