ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

פרחים תמר

פרחים תמר

פרחים תמר
רוצים להפתיע את אהובתכם בזר יפהפה שיעורר את חושיה ויפיח בה אהבה? רוצה להפתיע חברה קרובה שילדה בזר מרשים שיעשה לה טוב על הלב? אנו מציעים לרשותכם מגוון זרי פרחים יפהפיים לכל סוגי האירועים.
בפרחים תמר, חנות פרחים הממוקמת בראשון לציון ומשרתת את לקוחותיה משנת 1973, אנו שוזרים עבורכם באהבה את הזר שאומר בדיוק את הדברים שאתם רוצים להגיד ומשגרים משלוחי פרחים לכל אירוע.
אנחנו יכולים לשזור עבורכם זר שיאמר אני אוהב, או זר שיאמר בהצלחה או מזל טוב. לכל אירוע שרק תרצו, אנחנו נמצא בשבילכם את השילוב המושלם שיראה עד כמה אכפת לכם.
זר פרחים הוא מתנה מושלמת לכל חגיגה, וגם לסתם יום של חול, כשרוצים להביע הערכה או תודה באופן ייחודי ומרגש. משלוחי פרחים נוגעים בנשמה, מפיחים אור ושמחה, ותמיד מרגשים את מקבל המחווה. פרחים משחר ההיסטוריה היוו אמצעי אולטימטיבי להבעת אהבה, ועד היום נקשרים ברומנטיקה קשר בל ינותק. פרחים מעוררים את החושים, בזכות ריח מהפנט, ומראה עיניים משובב. לא בכדי זר פרחים הינו אחד מהאמצעים הנפוצים ביותר לשמח אהוב או קרוב. בין אם מדובר בצעירים או מבוגרים, כולם ישמחו לקבל זר פרחים בהפתעה!
זר פרחים הינו מתנה אולטימטיבית כמעט לכל סוג של אירוע, גם חס וחלילה לאירועים מצערים. הם מועדפים על ידי אנשים רבים בזכות היותם ניתנים להזמנה בקלות במשלוח במהיר, ללא עלות גבוהה או מאמץ מיותר.
זר פרחים הינו דרך נהדרת להעברת מסרים מסוגים שונים למקבלו, בין היתר מסר של אהבה, מסר של החלמה מהירה, מסר של הערכה ותודה, מסר של ברכה ועוד. ניתן לצרף לזר פרחים הקדשה מיוחדת או ברכה אישית, שתהפוך את המשלוח למשמח ונוגע ללב אף יותר.
זר פרחים הינו דרך מצוינת להביע אהבה והערכה, גם בשל היותו ניתן בהפתעה. מקבל זר פרחים אינו יודע על המשלוח העושה דרכו אליו, ומופתע לקבלו כשמגיע השליח. אפקט ההפתעה מעניק לזר פרחים תחושה חגיגית ומשמחת אף יותר.
כדאי להתאים משלוחי פרחים לאירוע, למשל לאירוע של חתונה כדאי לשזור זר עם פרחים לבנים וצבע נוסף, שיתאים לשמלתה של הכלה. זר לאהוב או אהובה רצוי לשזור עם פרחים אדומים, שיביעו את עזות האהבה. ישנם מיני פרחים רבים, בגדלים ובצבעים שונים, ולכל אחד מהם מרקם ומראה שונה, המעניקים תחושה ומסר שונים.
פרחים מעלים אצלנו אסוציאציות של שמחה והנאה- פרחים של חופה, מסיבה, פיסת ארץ יפהפיה, כל אלה חודרים לביתנו ומפיצים אור ואהבה. המתנה היפהפה הזו של הטבע, היא סמל וזיכרון לדברים יפים ומרגשים, שמציפים תחושות של אושר בקרב רבים.
רשת האינטרנט כיום מציעה משלוח קל ומהיר של פרחים, על ידי חנות וירטואלית המציגה מיני פרחים בצילומים ברורים לצד מחיריהם. אנו מציעים בגלריה רחבה שפע של סוגים ואפשרויות שיאפשרו לכם להזמין בקלות את זר פרחים המושלם שעליו דמיינתם. אנו מציעים מחירים הוגנים במיוחד לגולשים דרך האתר ושירות מעולה.
כבר כמעט 40 שנה פרחים תמר משרתת את אוהבי הפרחים ויקיריהם במשלוחי פרחים יפהפיים ורעננים, תוך הקפדה על איכות וטריות ללא פשרות. למרות שהתרחבנו עם השנים, אנו עדיין מקפידים לשמור על האינטימיות ותחושת הבוטיק שהובילה את העסק מבראשית, ומתייחסים לכל זר פרחים באהבה ובתשומת לב מרבית. כל זר פרחים נשזר במקום, ונשלח ליעדו ללא גזירות קופונים ועמלות של מתווכים בדרך.
אנו בוחרים את הפרחים הטריים והאיכותיים ביותר,כדי שהזרים והסידורים שלכם יישארו רעננים ויפים לאורך זמן. העיצוב המושלם וההקפדה על האיכות קנו לפרחים תמר שם בעיר ברחבי הארץ ובראשון לציון בפרט יודעים כי משלוחי פרחים שמבוצעים אצלנו מגיעים בטריות ובמהירות.
לקוחות רבים,פרטיים ומוסדיים כאחד, נהנים מפרחים שהופכים לאירוע בפני עצמם. משלוחי פרחים ראשון לציון מתומחרים בעלות משלוח מקומי. כמו כן ניתן להזמין משלוחי פרחים דרך האתר 24 שעות ביממה. פרחים תמר מציעים משלוחי זר פרחים באזור המרכז: פרחים ראשון לציון, פרחים רחובות, פרחים תל אביב ועוד.
אנו מזמינים אתכם לגלוש להנאתם בגלריית פרחים החדשה שלנו, ולבחור את הזר החלומי שלכם, שייעשה בקרוב מישהי או מישהו למאוד מאושרים!
בפרחים תמר תוכלו לבצע משלוחי פרחים ליקרים לכם. אנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל אירוע.

 לפרטים אנא מלאו את פרטי השירות המבוקש ונציגינו יחזרו אליך בהקדם  – לחץ כאן

  • צור קשר
פרחים תמר
פרחים תמר
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי