קורס גישור לפתרון קונפליקטים בארגון
רקע:
בעולם תחרותי נוצרים בארגונים ובמקומות עבודה יריבויות,מתחים,ניגודי אינטרסים,מחלוקות ולעיתים סכסוכים.
הגשור נותן כלים להתמודדות עם מצבים אלו תוך הקניית גישה המשרה אוירה חיובית ומשתפת.כאשר עובדים פנויים לעשייה ולא ליריבויות,תפוקתם עולה ומנהל הארגון משתחרר מתפקיד ה"גננת" וכולם מרוויחים.
מטרות הפעילות:
הגדלת האפקטיביות הארגונית באמצעות הקניית מתודולוגיות וכלים בגישור וזאת לשם שיפור ההידברות ומניעת קונפליקטים בארגון ויצירת אינטרסים משותפים בין העובדים.
נושאים עיקריים:
מהו גישור
מטרות הגישור
תחומים בהם ניתן ליישם את הגישור
אתיקה בגישור
משא ומתן
רכישת מיומנויות בסיסיות וטכניקות ממשיות של גישור
הטמעת תרבות של הדברות ופתרון
סכסוכים בדרכי נועם במוסדות,בארגונים ובחברה לשיפור עבודת הצוות ותפקוד קבוצת העבודה
העצמת הפרט באמצעות גישה רציונאלית
המעמד המשפטי של תהליך הגישור
קהל היעד:
מנהלים ואנשי משאבי אנוש,אנשי עסקים,בעלי תפקידים במערכת הבריאות ובמערכות אחרות ,המתמודדים עם מחלוקות וקונפליקטים בתוך הארגון ומחוצה לו.