סודות ההצלחה לשיווק רב ערוצי עקרונות, רעיונות ופתרונות
מאת: אסתר דיאמנט-חיימוביץ, מערכת ביז-טק –פורטל עסקים וניהול
אפיקי מידע ושיווק רב ערוצי לעסקים
www.Biz-Tec.co.il
זיכרו ! - אין קיצורי דרך בשיווק מוצרים באינטרנט
שלבי המכירה - המוכרים כ"משפך השיווקי" תקפים גם בעידן הדיגטלי.
- שלב יצירת המודעות לעסק שלכם
- שלב יצירת המודעות למוצרים
- הפניית לקוחות פוטנציאליים לביקור באתר האינטרנט שלכם - זה הבית שלכם
שם אתם " מארחים " את לקוחותיכם, כבדו אותם , השקיעו בהם , נצלו היטב ערוץ זה
- " דחפו " מידע שלכם אל קהלי יעד פוטנציאליים- הקימו מועדוני לקוחות, שימרו עמם על קשר
- הקפידו לשלוח דיוורי ניוזלטר תכופים
- הניעו את לקוחותיכם הפוטנציאליים לפעולה
- הציעו להם הצעות מכר אטראקטיביות
- תצרו ביקושים
- תגרמו לקנייה
- והחשוב מכל להביא את הלקוחות לקניות חוזרות אצלכם
שימו לב ואל תדלגו על שום שלב.
האמצעים - טכנולוגיים יותר תמוחכמים יותר - גם גם רק שילוב רב ערוצי יביא אתכם למקום אחר
אפיקי השיווק הרב ערוצי
המשפך השיווקי
טיפים כיצד לבנות רשימות תפוצה איכותיות
2. לזהות מאפיין התנהגותי של הלקוחות בתחום:
מתי צורכים את המידע, דרכי חשיבה, הרגלי צריכה , רמת מודעות לאינטרנט
3. לזהות את אופן קבלת החלטות
צרכים, רצונות, רגישויות
4. איתור המקומות בהם נמצאים לקוחות
מפגשים עסקיים, כנסים, פורומים, אינטרנט, רשתות חברתיות, בכל מקום...
5. יצירת הנעה למסירת פרטים אישיים לרשימות תפוצה
הבטחת ערך ללקוח – הזמנה לאירוע, הנחות מועדון , הפצת מידע וחידושים , חשיפה שיווקית
הדרך לבניית רשימות תפוצה איכותיות.....
היא ארוכה , מיגעת , דורשת הרבה מאמץ, התמדה, נוכחות בכנסים ואירועים
חברת ביז-טק עושה זאת כבר למעלה מ- 10 שנים
עם קרוב ל-100 אלף נמענים במאגר ו-50 אלף חברים באתר