ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

איגוד המפרסמים- איגוד השיווק הישראלי

איגוד השיווק הישראלי מאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים (כ-200 חברות). האיגוד הוא הבית המקצועי של כל העוסקים בשיווק בארגון:  המנכ"לים, סמנכ"לי השיווק, אנשי התקשורת השיווקית, מנהלי המותגים, מנהלי הפרסום וכל אנשי אגף השיווק בחברה, הרואים באיגוד השיווק את הכתובת הראשונה והמיידית בעבודתם היומיומית בכל תחומי השיווק.

איגוד השיווק הישראלי הוקם כ"איגוד המפרסמים בישראל" בשנת 1961 בידי 15 חברות אשר בקשו להקים גוף שידאג לצרכים המקצועיים של החברות המפרסמות במשק, ישמיע את קולן, ויסייע לחבריו לשווק ולפרסם ביעילות ובהגינות. החברות אשר יסדו את האיגוד הן: אל על, אסם, בנק הפועלים, בנק לאומי, דובק, דלק, יצהר, סיבים כימיים, עלית, עסיס, צים, רבלון, שמן, תלמה ותנובה.

מאז הקמתו פעל האיגוד ליצוג חבריו בעיקר בכובעם כמפרסמים, ללוות אותם מול נותני שירות וספקים, להפגיש ביניהם שוב ושוב לצורך שיתוף ידע ונסיון, ולהיות להם מרכז יעוץ ותמיכה בעבודתם היומיומית.

באפריל 2008 החליט האיגוד להעמיד במרכז פעילותו את עולם השיווק המודרני על כל מרכיביו הרבים: אסטרטגיה שיווקית, מיתוג, מחקרי שוק, פרסום, קד"מ, הפקות, מדיה, אינטרנט, דיוור ישיר, יעוץ אסטרטגי , שיווק דיגיטלי ועוד ועוד. בעקבות החלטה זו שונה גם שמו של האיגוד מ"איגוד המפרסמים בישראל" ל"איגוד השיווק הישראלי".

מטרות האיגוד הן להוביל ולקדם את מקצוע השיווק כמקצוע מוביל בעולם העסקים הישראלי לשרת את צרכי חברי האיגוד בעולם ניהול השיווק ולייצג אותם בפני בעלי העניין השונים. בנוסף מייצר האיגוד לחבריו ערך מוסף אמיתי בעיקר ע"י התמקצעות שיווקית, תמיכה וליווי יומיומי בעשייה השיווקית, , מפגשי חברים, ימי עיון וכנסים, תחרויות וסקרים מקצועיים, חסכון בהוצאות הפרסום, ויצירת סביבה משתפת לחלוקת ידע, תובנות וניסיון שיווקי. המותגים המזוהים ביותר עם איגוד השיווק הישראלי  הם איש השיווק של החודש וכנס השיווק השנתי.

האיגוד מייצג את חבריו ומשמיע את קולם בכל נושא רלוונטי ומעל כל במה: בועדות הכנסת השונות ובעיקר בועדת הכלכלה, בעיתונות, ברשתות החברתיות, בפורומים שיווקיים ובהתכנסויות מקצועיות. האיגוד חתום על מהלכים והשגים רבים בעולם השיווק והפרסום בישראל, והוא חבר בפדרציה העולמית של המפרסמים  (World Federation Of Advertisers) בה חברים איגודים מקבילים מ-55 מדינות בעולם.

בשנת 2004 ניסח האיגוד בשמו דאז, איגוד המפרסמים את האמנה לאחריות ולהגינות בפרסום, המהווה מסמך יסוד בהתקשרות הפרסומית-שיווקית בישראל. כמו כן השתתף האיגוד בפרוש כללי האתיקה ובגיבוש מדריך האתיקה לפרסומות אשר אומץ בידי מרבית החברות בארץ והעניק להן את התו האתי.

האיגוד מקפיד על העלאת המצויינות השיווקית על נס, ע"י מתן הוקרה חודשית לאיש השיווק המצטיין של החודש ושל השנה כולה, ע"י מתן פרס להשקה המנצחת וע"י הענקת פרסי ה-EFFIE לאפקטיביות שיווקית.

בראש האיגוד ומעל הצוות הניהולי של האיגוד, עומד יו"ר האיגוד והנהלה ציבורית הנבחרת אחת לארבע שנים בידי חברי האיגוד ובכפוף לתקנון האיגוד.

ליצירת קשר עם האיגוד: בית שמאי 10 ת"א, ת.ד 20440 ת"א
טל: 03-5615310  פקס: 03-5615281

 

http://shivuk.themarker.com/