ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הקורס הבכיר לניהול מרכזי שירות טלפוניים- M5
  • תוכנית הלימודים
  • מרצים
  • מידע כללי
  • מוסדות לימוד
  • צור קשר
  • צור קשר


שם הקורס: מיומנויות ניהול למנהלי Call Center


רקע ומטרות:
מטר הקורס להקנות ידע וכלים מעשיים להתמודדות עם האתגרים ומענה לרצונות ולצרכים של עובדי ה - call center ופיתוח המיומנויות הדרושות לשיפור התקשורת וההשפעה על הזולת.


נושאי הקורס:

§ תהליך הגיוס והקליטה: איך מפרסמים והיכן, ערוצי גיוס עובדים נוספים, עובד מביא חבר, לקוח מביא עובד, מרכזי הערכה, ראיונות אישיים, מבחני אישיות.
§ מהו פרופיל הנציג האידיאלי.
§ המשאב האנושי: הנעת עובדים, שימור ותגמול עובדים, גיוון התפקיד ומניעת שחיקה, פיתוח עתודה ניהולית, סגנונות ניהול.
§ עצות וטיפים בתחומים של: ניהול זמן, הצגת נושא והדרכה, מה עושים עם לקוחות חמדניים, בתי משפט לתביעות קטנות- איך להימנע מלהגיע לשם.

 

  • צור קשר

מרכז המרצים של ביז-טק 


במאגר תמצאו את מיטב המרצים המומחים המובילים בתחומם, בכל נושא שתבקשו. תוכניות מיוחדות להנהלה בכירה, לפיתוח מנהלים, להעצמת נשים ולצוותי עובדים. הרצאות בכל תחומי הניהול השיווק והפיננסיים, תחומי האימון וההדרכה וכן בתחומי תרבות והעשרה.


אם אתם מחפשים הרצאה, ליחיד או לארגון? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר - ייעוץ חינם ! 

למרכז המרצים      |       להזמנת מרצה        |     להוספת מרצה חדש

איש קשר:

לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>

ביזטק - המכללה לעסקים וניהול 

 הרצאות והדרכות פנים ארגוניות לארגונים ועסקים

 ייעוץ בבניית תוכניות הדרכה - חינם ! 

לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>

צור קשר קורסים
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה / עצמאי
חובה לציין שם חברה
טלפון/סלולר *
חובה לציין טלפון
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בחר:
Invalid Input
נושא הקורס
רשום הערותיך
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי