שם הקורס: מיומנויות ניהול למנהלי Call Center
רקע ומטרות:
מטר הקורס להקנות ידע וכלים מעשיים להתמודדות עם האתגרים ומענה לרצונות ולצרכים של עובדי ה - call center ופיתוח המיומנויות הדרושות לשיפור התקשורת וההשפעה על הזולת.
נושאי הקורס:
§ תהליך הגיוס והקליטה: איך מפרסמים והיכן, ערוצי גיוס עובדים נוספים, עובד מביא חבר, לקוח מביא עובד, מרכזי הערכה, ראיונות אישיים, מבחני אישיות.
§ מהו פרופיל הנציג האידיאלי.
§ המשאב האנושי: הנעת עובדים, שימור ותגמול עובדים, גיוון התפקיד ומניעת שחיקה, פיתוח עתודה ניהולית, סגנונות ניהול.
§ עצות וטיפים בתחומים של: ניהול זמן, הצגת נושא והדרכה, מה עושים עם לקוחות חמדניים, בתי משפט לתביעות קטנות- איך להימנע מלהגיע לשם.