קורס מנהיגים שירות להובלה באיכות השירות
קורס ייחודי שכולל לימוד בכיתה בשילוב רציף עם התנסות חווייתית Outdoor
קהל יעד:
יועצים, מנהלים ועובדים בתחום השירות והמכירות, מנהלי הדרכה, מאמנים ועוד.
מטרות/יעדי הקורס:
לספק כלים ויכולת ניהולית להובלת תהליך מוצלח ויעיל של שיפור חווית הלקוח בארגון, לפי מתודולוגיה שפותחה מתוך ניסיון בשטח. במהלך הקורס יחשפו החניכים לשיטות וכלים שייסעו בעבודה ביום יום- ארגז כלים לעבודה.בוגרי הקורס יהיו מיומנים להוביל תהליך שיפור שירות, בין אם בארגונים שבהם הם עובדים ובין אם כיועצים/מאמנים עצמיים.
נושאי הקורס:
במציאות העסקית של ימינו, שבה עוצמת התחרות הולכת וגוברת, החשיבות של שימור לקוח והגדלת כמות הממליצים גדלה, נושא השירות הופך מרכזי וחיוני להצלחה עסקית ומשמש לעיתים קרובות כיתרון תחרותי אסטרטגי. סיטואציה זו, מובילה להתפתחות המודעות הצרכנית לשירות, ובעקבותיה לפיתוח שיטות וכלים שמאפשרים הענקת שירות יעיל ומועיל.במהלך הקורס נדון בנושאים הבאים ובדרך שבה יישום אסטרטגיות הקשורות בהם עשויה לשפר את ביצועי השירות המוכר: איכות השירות, חווית הלקוח, חשיבות המפגש עם הלקוח, תפקיד נציג השירות באספקת שרות איכותי, מפגשי שירות או "רגעי האמת", עריכת סקר לקוחות, פילוח ומיצוב, תכנון סביבת השירות.
שיטות ההוראה:
הרצאות, דיונים, סימולציות, משחקי תפקידים (כולל צילום), תרגולים בשטח בנאות קדומים. הרצאות אורח של מנהלי שירות בארגונים מובילים.