סדנא מעשית:קידום ופרסום אתר החברה במנועי חיפוש מובילים בעולם- EX
לראשונה – סדנא מעשית, הנותנת ליצואן את כל הכלים הדרושים לו להתחיל לשווק לבד במנועי החיפוש המובילים בעולם!
הסדנא מורכבת משני מפגשים בני ארבע שעות בכיתת מחשבים, ובה לכל משתתף עמדת מחשב לעבודה ותרגול. בסוף הסדנא, ידע כל משתתף איך לפתוח חשבון מפרסם בגוגל ומה הסודות לבניית קמפיין מוצלח במנועי החיפוש.
הסדנא מיועדת:
מנכלים, סמנכ"לי שיווק, מנהלי מכירות, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי מוצר / מותג, מנהלי שיווק, מנהלי פרסום ותקשורת שיווקית.
בתכנית:
מפגש ראשון –
- מנועי החיפוש כחלק מתמהיל השיווק של החברה באינטרנט
- מסלולים אפשריים לקידום במנועי החיפוש – אורגני, PPC, אינדקסים
- ניתוח פוטנציאל מילות המפתח וביטויי החיפוש, ואסטרטגית 'הזנב הארוך' long-tail))
- קידום האתר בתוצאות האורגניות (SEO) במנועי החיפוש
סדנא מעשית ותרגול אישי מול מחשב-
- פתיחת חשבון בגוגל
- מחקר ביטויי חיפוש
- הכנת שרשרת ההמרה בקמפיין לפי אפיון קהלי המטרה
מפגש שני –
- הכנת האתר לשיווק
- פרסום מבוסס חיפוש במודל Pay-per-Click (PPC)
- הכנת האתר למדידת תוצאות הקמפיין
- ניתוח יעילות הקמפיין במונחי עלות / תועלת (ROI)
סדנא מעשית ותרגול אישי מול מחשב-
- הכנת קמפיין PPC
- הטמעת תגי מדידה לניתוח התוצאות
- אופטימיזציה וטיוב של הקמפיין
כחלק מהתרגול ניתן יהיה לפתוח (בתשלום) קמפיין לקידום אתר החברה של המשתתף ).