Lead Generation
לשיפור הביצועים של מערכי השיווק והמכירות בחברה
כיצד לשפר ולהגביר את כמות הלידים האיכותיים בתקציב סביר
· האם אתם לא מצליחים להשיג מספיק פגישות עם לקוחות מטרה ?
· האם אין לכם מספיק "לידים" בצינור ?
· האם אנשי המכירות שלכם עסוקים מדי בהשגת לידים ופחות מדי בהשגת עסקאות ?
· האם השיווק והמכירות מאשימים אחד את השני בכך שאין מספיק מכירות?
Lead generation היא פרקטיקה שיטתית ליצירת עניין ולהשגת פגישות כשלב ביניים הכרחי לסגירת עסקאות.
מטרות המפגש:
שיפור יכולות החברה בהשגת לידים איכותיים שיאפשרו לאנשי המכירות לנצל את משאבי הזמן שלהם באפקטיביות מול לקוחות "בשלים" לעסקאות.
שיפור אפקטיביות של מערכי שיווק ומערכי מכירות באמצעות תהליך Lead Generation, תוך יצירת תיאום ושת"פ ביניהם.
המפגש מיועד: למנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות בחברות בתחום ה- B2B וההיטק העוסקים ביצוא או כאלו השוקלים לפתוח בפעילות יצוא.
בתוכנית :
· עקרונות להפעלת Lead generation אפקטיבי
· Lead generation כפלטפורמה לשיפור הדיאלוג והתיאום בין שיווק ומכירות
· כיצד Lead generation משרת חברות הפועלות באמצעות מפיצים / ריסלרים / VARS ?
· Lead generation כמתודולוגיה קריטית בשלב החדירה לשוק
· זיהוי פרופיל הלקוח האידיאלי
· טכניקות מגוונות (סיזיפיות ו/או יצירתיות) להשגת לידים
· טיפוח (nurturing) עקבי וזול של לידים ככלי מרכזי לשיפור האפקטיביות של מערך המכירות
· שימוש בחברות חיצוניות מתמחות (teleprospecting) לביצוע הפעילות הסיזיפית
· Funnel Report – חשיבותו וכיצד להפעיל אותו בצורה אפקטיבית
· ניתוחי ROI
במפגש יוצגו Case Studies של חברות