Lead Generation - לשיפור הביצועים של מערכי השיווק והמכירות בחברה- EX
כיצד לשפר ולהגביר את כמות הלידים האיכותיים בתקציב סביר
·האם אתם לא מצליחים להשיג מספיק פגישות עם לקוחות מטרה ?
·האם אין לכם מספיק "לידים" בצינור ?
·האם אנשי המכירות שלכם עסוקים מדי בהשגת לידים ופחות מדי בהשגת עסקאות ?
·האם השיווק והמכירות מאשימים אחד את השני בכך שאין מספיק מכירות?
Lead generationהיא פרקטיקה שיטתית ליצירת עניין ולהשגת פגישות כשלב ביניים הכרחי לסגירת עסקאות.
מטרות המפגש:
שיפור יכולות החברה בהשגת לידים איכותיים שיאפשרו לאנשי המכירות לנצל את משאבי הזמן שלהם באפקטיביות מול לקוחות "בשלים" לעסקאות.
שיפור אפקטיביות של מערכי שיווקומערכי מכירותבאמצעות תהליך Lead Generation, תוך יצירת תיאום ושת"פ ביניהם.
המפגש מיועד:
למנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות בחברות בתחום ה- B2Bוההיטק העוסקים ביצוא או כאלו השוקלים לפתוח בפעילות יצוא.
בתוכנית :
·עקרונות להפעלת Lead generationאפקטיבי
·Lead generationכפלטפורמה לשיפור הדיאלוג והתיאום בין שיווק ומכירות
·כיצד Lead generationמשרת חברות הפועלות באמצעות מפיצים / ריסלרים / VARS?
·Lead generationכמתודולוגיה קריטית בשלב החדירה לשוק
·זיהוי פרופיל הלקוח האידיאלי
·טכניקות מגוונות (סיזיפיות ו/או יצירתיות) להשגת לידים
·טיפוח (nurturing) עקבי וזול של לידים ככלי מרכזי לשיפור האפקטיביות של מערך המכירות
·שימוש בחברות חיצוניות מתמחות (teleprospecting) לביצוע הפעילות הסיזיפית
·Funnel Report– חשיבותו וכיצד להפעיל אותו בצורה אפקטיבית