שם הקורס:ניהול מערך המכירות
רקע ומטרות:
במשק תחרותי , דינמי ומשתנה , המתאפיין בתנאים של אי -ודאות , עולה משקלו של מנהל המכירות בהבטחת יציבותו של הארגון בו הוא נמצא. לאור מציאות זו , חובה על מנהל המכירות לרכוש כלים ומיומנויות , שיבטיחו ויחזקו את יכולתו לגרום לתוצאות וליעדים הרצויים והמתוכננים . הקורס יפרוס מגוון רחב של כלים, מיומנויות וידע במטרה להקנות למשתתפים כלים לתכנון פעילות מכירה באמצאות צוות אנשי מכירות וכן ידע ברמה הטקטית לביצוע פעולה של איתור , מיון וגיוס אנשי מכירות , הדרכתם ,הנעתם והפעלתם לביצועי שיא.
נושאי הקורס:
§ המעבר מאסטרטגיה שיווקית למכירה אישית.
§ מנהל המכירות - תפיסת התפקיד וסגנון אישי.
§ התכנון -הכנת תכנית עבודה, תחזית מכירות, היקף ומבנה כח המכירה.
§ זיהוי לקוחות פוטנציאלים ותכנון כלי בקרה פוטנציאליים.
§ ביצועים מול יעדים.
קהל יעד:
מנהלי מכירות . למנהלי שיווק , למנהלים ולבעלי עסקים בפועל או המתעתדים לעסוק בניהול והפעלת אנשי מכירות.