ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

קורס משכנתאות - השיטות והכלים ליצירת חיסכון כלכלי- AR
  • תוכנית הלימודים
  • מרצים
  • מידע כללי
  • מוסדות לימוד
  • צור קשר
  • צור קשר
קורס משכנתאות - השיטות והכלים ליצירת חיסכון כלכלי ולרכוש התמחות מקצועית- AR

 על הקורס:

הקורס מיועד לאנשים שמעוניינים לעסוק בתחום המשכנתאות ולתת יעוץ אובייקטיבי ללקוחותיהם. מטרת הקורס להקנות לתלמידים ידע כיצד לחסוך כסף ללקוחותיהם ע"י בניה נכונה של המשכנתא תוך התחשבות בצרכים של הלקוח.

לומדים לדעת לחשב את המסלולים המוצעים להם ואף לבחור את המסלול המתאים ביותר לצרכים האישיים. להבין את הייחודיות בכל מסלול, היתרונות והחסרונות והסיכונים הגלומים. להבין את ההשפעות והתמורות הכלכליות בכל התחומים על הנדל"ן ועל תחום האשראי בפרט.

 בתוכנית

מושגים מעולם הנדל"ן והבנקאות

סקירה מלאה ויסודית של מושגים מעולם הנדל"ן, בנקאות, אשראי, כלכלה. לפני שניגשים להסבר החומר התיאורטי ולומדים את תהליך רכישת הנכס יש להבין את המושג ואת השפה אותה מדברים אנשי המקצוע.

גופים עיקריים מול מתרחשת ההתנהלות

סקירה והסבר על אופן הנהלות מול גופים שונים מולם מתנהל רוכש הנכס. הסבר על מסמכים שונים איתם מתמודד הרוכש. התנהלות בירוקרטית קלה ונכונה. כולל משרד השיכון והבינוי בבקשת זכאות. סוגי מענקים ומשמעותם. התלמידים יכירו את המסמכים השונים איתם נתקלים לעיתים לראשונה במהלך תהליך רכישת הנכס.

סוגי הלוואת

במהלך הקורס יוצגו ויוסברו בפירוט כל סוגי ההלוואות הקיימות היום בארץ. כל סוגי לוחות הסילוקין, כל סוגי ההצמדות וריביות אפשריות בתקופה הנוכחית. אופן השפעת כל שינוי עקיף וישיר על ההחזר של המשכנתא.

בחירת מסלולים

התלמידים יקבלו הסבר מעמיק מתי, איך ולמה מתאים לוח סילוקין אחד למישהו בעוד שלמישהו אחר הוא לא מתאים בכלל. מתי יש לבחור חלוקה כזו או אחרת של מסלולים ואיך מפזרים סיכונים שיתאימו לשינוים אפשריים בהמשך החיים במינימום קנס כספי בעתיד.

חישוב לוחות סילוקין

נתמקד ביתר שאת באופן חישוב לוחות הסילוקין. הבנה חישובית והבנה עקרונית של אופן חישוב והתנהלות לוח הסילוקין. השפעות שיכולות לשנות את אופן החישוב. סיבות להפרשים בסילוק מוקדם ואופן חישובם.

כשלים בקבלת החלטות

הסבר על השפעות אפשריות בחירת מסלולים שלא מתאימים ללקוח. סקירת טעויות נפוצות בבחירת מסלולי המשכנתא. גישת הבנק לבחירת המסלולים השונים ללקוח.

הבנה של שוק הנדל"ן והשפעות כלכליות בעולם

סקירה מקיפה של השפעות חיצוניות ברמה הגלובלית ופנימיות ברמת מדינה המשפיעים על תנודות בשוק הנדל"ן ובתחום האשראי לצורך רכישת נכסים.

ביטוחים

הסבר על סוגי הביטוחים הדרושים במשכנתא, אופן חישובם והבדל ביניהם.

בסיום הקורס התלמידים ידעו ויבינו את עולם האשראי בתחום המשכנתאות. יידעו לחשב בעצמם את לוח הסילוקין שלהם ולהבין את השינויים העתידיים האפשריים שיכולים להיות בהחזר החודשי תוך התייחסות לתמורות כלכליות מקיפות.

 

 
  • צור קשר

אם אתם מחפשים הרצאה, ליחיד או לארגון? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר - ייעוץ חינם ! 

למרכז המרצים      |      לקורסים נוספים 

 להזמנת מרצה        |     להוספת מרצה חדש

איש קשר:

לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>

ביזטק - המכללה לעסקים וניהול 

 הרצאות והדרכות פנים ארגוניות לארגונים ועסקים

 ייעוץ בבניית תוכניות הדרכה - חינם ! 

לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>

צור קשר קורסים
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה / עצמאי
חובה לציין שם חברה
טלפון/סלולר *
חובה לציין טלפון
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בחר:
Invalid Input
נושא הקורס
רשום הערותיך
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי