תחומי פעילות:
ייעוץ, הדרכות, סקרי שביעות רצון לקוחות ועובדים, בקרות לקוח סמוי, מערכת ממוחשבת לאבחון, ניתוח ויישום מהלכי שירות
קהל יעד:
• לארגונים מכל גודל שמכירים בחשיבות שביעות רצון הלקוחות והעובדים.
• לארגונים שלא פועלים בתחום (גם ארגונים קטנים ובינוניים) ורוצים להתחיל ישר מהטוב ביותר ולהצטרף לעידן השירות בעמדת הובלה.
• לארגונים שעורכים כיום משוב ומעוניינים לשדרג את תהליך הניתוח והיישום.
• לארגונים שעורכים סקרים תקופתיים ומעוניינים לשלב משוב בזמינות גבוהה (יומי/שבועי) באמצעות המערכת: סקרי Follow Up קצרים לאחר אינטראקציה עם לקוח (סקרי משוב: "דעתך חשובה לנו").
• ליועצים אסטרטגיים ויועצים ארגוניים ככלי אבחון וניתוח יעיל לתמיכה בתהליכים ארגוניים שהם עורכים.
לקוחות: ביתילי, ID דיזיין, UMI, ארט יודאיקה, המי"ל, UI, ITL,
בנק אדנים, המזרח, עיריית חולון, איצטרובל, גן הורדים
פרוייקטים : פרס המצויינות בשירות של המי"ל