ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

ג'נזיים ישראל - GENZYME

ג'נזיים ישראל - GENZYME

ג'נזיים העולמית

חברת ג'נזיים הוקמה בבוסטון, מסצ'וסטס בשנת 1981. ג'נזיים התפתחה מסטרט אפ קטן לאחת מחברות הביוטכנולוגיה המובילות בעולם. לחברה כ 10000עובדים ופעילותה מתפרשת בכל אזור ברחבי העולם.
גנזיים נרכשה ע"י חברת סנופי בשנת 2011 ובכך היא נהנית מהיתרונות והמשאבים של אחת מחברות התרופות הגדולות בעולם. לחברת ג'נזיים וחברת סנופי מחוייבות משותפת לשיפור חיי המטופלים.
ג'נזיים ידועה זה זמן רב כמומחית בתחום המחלות הגנטיות הנדירות בכלל ובתחום מחלות האגירה הליזוזומליות בפרט. תחום מחלות האגירה הליזוזומליות נשאר במרכז העשייה של החברה כיום, עם זאת הרחבנו את העשייה למחלות נדירות אחרות ולטרשת נפוצה.
אנו בחברת ג'נזיים מונעים ע"י מחויבותנו למטופלים. אנו שואפים לחיזוק מתמיד של הקשר עם קהילת המטופלים ויצירת שיתוף פעולה תוך הקשבה והבנה של נקודת המבט  שלהם, בכדי להבין בצורה מעמיקה ומקיפה את צורכיהם. שיתוף פעולה זה הוא המדרבן אותנו לפרוץ את גבולות הרפואה והטכנולוגיה בפיתוח טיפולים חדשים ומוצלחים למחלות חשוכות מרפא. 

ג'נזיים ישראל
ג'נזיים פועלת בישראל משנת 1994, באמצעות חברת בת עצמאית של ג'נזיים העולמית. מנכ"ל החברה הוא זאב זליג, המכהן גם כסגן נשיא אירופה. ג'נזיים ישראל פעילה באיתור טכנולוגיות וחברות הזנק התואמות את סל המוצרים של החברה.

על חברת סנופי
חברת תרופות בינלאומית ומובילה. מגלה, מפתחת ומפיצה פתרונות טיפוליים ממוקדים לצרכים של המטופלים. לסנופי שבע פלטפורמות מרכזיות בתחום הרפואה: פתרונות למחלת הסכרת, חיסונים, תרופות חדשניות, מחלות נדירות, בריאות הצרכן, שווקים בצמיחה ווטרינריה. חברת סנופי נסחרת בבורסה בפריס תחת הסימול SAN ובורסה בניו יורק תחת הסימול SNY

מחלות נדירות
עד כה זוהו למעלה מ- 6000 מחלות המוגדרות כנדירות, רובן גנטיות. מחלות אלו הן מחלות מגבילות ולעיתים קרובות מסכנות חיים. כ- 6% מהאוכלוסייה סובלת ממחלות נדירות. אצל כ- 35% מהחולים האלה לוקח שנה עד שש שנים להגיע לאבחנה מדויקת של המחלה. כ- 15% מהחולים במחלות נדירות לא מאובחנים כראוי.

סאנופי – ג'נזיים למען החולים בטרשת נפוצהסאנופי – ג'נזיים למען החולים בטרשת נפוצה 

  • צור קשר
ג'נזיים ישראל - GENZYME

מוצרים

חברת ג'נזיים מרכזת את מאמציה בתחומים רפואיים וטכנולוגיים, במטרה לשפר באופן משמעותי את חייהם של מטופלים במצבים רפואיים קשים.

סאנופי – ג'נזיים למען החולים בטרשת נפוצה

מחלות אגירה ליזוזומליות

סרזיים – Cerezyme® (imiglucerase for injection)

סרזיים הינו גרסה רקומביננטית של האנזים גלוקוצרברוזידאז (הנמצא בחסר בחולי גושה),המיוצר בשיטות מתקדמות של הנדסה גנטית והוכח כיעיל לטיפול במחלת גושה מסוג 1. סרזיים "מספק" לתאים את האנזים החסר להם, מאפשר את פירוקו של החומר שנאגר ובכך מביא בהדרגה לשיפור במצבם של החולים.

פברזיים – Fabrazyme® (agalsidase beta)

פברזיים הינו גרסה רקומביננטית של האנזים אלפא-גלקטוזידאז (הנמצא בחסר בחולי פברי),המיוצר בשיטות מתקדמות של הנדסה גנטית והוכח כיעיל לטיפול במחלת פברי. פברזיים "מספק" לתאים את האנזים החסר להם, מאפשר את פירוקו של החומר שנאגר ובכך מביא בהדרגה לשיפור במצבם של החולים.

אלדורזיים - Aldurazyme® (laronidase)

אלדורזיים הינו גרסה רקומביננטית של האנזים α-L-iduronidase המיוצר בשיטות מתקדמות של הנדסה גנטית והוכח כיעיל לטיפול במחלת MPS I. אלדורזיים "מספק" לתאים את האנזים החסר להם,מאפשר את פירוקו של החומר שנאגר ובכך מונע המשך התדרדרות של החולים. 

מיוזיים – Myozyme® (alglucosidase alfa)

מיוזיים הינו גרסה רקומביננטית של האנזים אסיד אלפא-גלוקוזידאז (acid alpha glucosidase או בקיצור GAA) המיוצר בשיטות מתקדמות של הנדסה גנטית והוכח כיעיל לטיפול במחלת פומפה. מיוזיים "מספק" לתאים את האנזים החסר להם, מאפשר את פירוקו של החומר שנאגר ובכך מביא בהדרגה לשיפור במצבם של החולים.

  אנדוקרינולוגיה

תירוג'ן – Thyrogen® (Thyrotropin alfa for injection)

זהו TSH-רקומביננטי המיוצר במעבדה אך הינו זהה ל TSH שהגוף מייצר באופן טבעי. התכשיר ניתן בהזרקה לפני ביצוע בדיקת מעקב המחייבת רמת TSHגבוהה. אפשרות אחרת לקבלת רמות TSH גבוהות הינה להפסיק הטיפול באלטרוקסין למשך מספר שבועות.

 

ג'נזיים ישראל - GENZYME
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי