מנכ"ל מנחם לזר
הרצל 59 ב' רעננה
ייעוץ ארגוני הערכה ומדידה
• שירות לקוחות *מדידה ובקרה – הערכת איכות השירות בכלים איכותיים וכמותיים. - סגירת מעגל שירות: - איסוף וניתוח משוב לקוחות במגוון שיטות שימוש במידע ממשובים לשיפור השירות • משובים ארגוניים – מרמת היחידה הבודדת ועד לכלל הארגון.- בניית כלים על פי מודלים - איסוף נתונים -ניתוח ממצאים והצגתם למנהלים • הערכת עובדים -הערכת עמיתים -הערכת מנהלים וכפיפים - הערכה 360 מעלות • ניהול על בסיס מידע, יעדים ומדדים - אפיון צרכי המידע בארגון - פיתוח כלים ומדדים להערכת ביצוע על בסיס מערכות מידע קיימות. - שימוש בכלים מתקדמים מתחום ה - Business Intelligence הכשרת בעלי תפקידים בארגון לשימוש מושכל במידע • איסוף וניתוח מידע שיווקי - סקרי צרכנים / לקוחות - סקרי הפצה - הערכת מוצרים / שירותים / קמפיינים • תחומי פעילות ספציפיים -לחץ ושחיקה בעבודה- שימור עובדים ולקוחות - שיפור איכות כוללת במסגרת ה ISO
לקוחות החברה בזק בינלאומי, אורוקיה
,