סדנאות וקורסים, אימון אישי ויעוץ הדרכה, בנושאים התנהגותיים וארגוניים, ביניהם: מיומנויות ניהוליות, מיומנויות שירות פנים וחוץ ארגוני ומיומנויות אישיות ובינאישיות.
לקוחות החברה- מי"ל (המרכז הישראלי לניהול), מאיר- יבואני VOLVO ו HONDA, אל-על, אלביט, עיריית רעננה, UMI,
הבט סביבך ויתכן כי תוכל להבחין בסביבת העבודה שלך, בשני מנהלים או שני נציגי שירות או שני מנהלי פרויקטים, בעלי "נתוני פתיחה" דומים: שניהם בעלי ותק דומה בארגון, ניסיונם המקצועי והשכלתם דומים והם אף באותו עשור לחייהם. אלא שאחד מהם מצליח ומשגשג בתפקידו, אהוד על עמיתיו, מנהליו ולקוחותיו והוא מלא אנרגיה והתלהבות, בעוד האחר, בעל נתונים דומים מאוד, מדשדש, ביצועיו טובים אך לא מבריקים והוא מבטא "אפרוריות" מקצועית.
מה עושה את ההבדל בין השניים?
יכולים להיות הסברים שונים להבדל זה: אופי, אישיות, מזל, נסיבות חיים ועוד. מניסיוננו - ההבדל נעוץ בשני אלמנטים עיקריים-
האחד גישה (ATTITUDE) והשני המיומנויות, האישיות והבינאישיות של השניים.
האחד בעל גישה חיובית, מוטיבציה פנימית והבנת הסביבה העסקית. הוא יודע ליצור יחסים טובים ופרודוקטיביים בתוך הארגון עם עמיתים, מנהלים, לקוחות וספקים. בעוד האחר לא מבין החשיבות שבטיפוח מערכות יחסים, המקדמות את האינטרסים המקצועיים.
האחד הוא בעל מיומנויות וכשירויות חברתיות 'טובות' משל חברו. מיומנויות התקשורת הבינאישית שלו מפותחות יותר, הוא יודע להתמודד בצורה יעילה יותר עם קונפליקטים והתנגדויות ויש לו משאבים רגשיים, איכותיים יותר, להתמודדות עם משברים, לחץ ו"רעשים" בעבודה.